quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Goeie prater. Die man moet advocaat worden.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Misschien een presentator van Te Land ter Zee en in de Lucht, daar hoef je weinig voor te kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Zodra je bij RTL Boulevard gaat zitten, zijn al je rechten weg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik wel dat hij gelijk heeft dat de straf buitenproportioneel is.
Heb je het hele proces gevolgd, of basseer je dit aan de hand van wat hij zegt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik wel dat hij gelijk heeft dat de straf buitenproportioneel is.
Van pownews 1 dag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me af of hij nog presentator wil worden
Hij heeft z'n eerste schnabbel al binnen: hij wordt presentator bij POW.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een presentator van Te Land ter Zee en in de Lucht, daar hoef je weinig voor te kunnen.
Misschien kan hij de man worden die aan het eind naar Dominique Weesie toeloopt. Inspannende baan lijkt mij dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eerste schnabbel al binnen: hij wordt presentator bij POW.
Ik heb het hele proces gevolgd. Ik vind het interessant omdat ik zelf ook jurist ben. Maar heb me in mijn vak (belastingadviseur) bewust niet bij een beroepsorde aangesloten. Maar als advocaat kun je niet zonder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je het hele proces gevolgd, of basseer je dit aan de hand van wat hij zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |