quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En heeft Spong een cockring om z'n leuter.
euhhhhquote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Is iemand het verhaal van Yuri aan het volgen?
Nee, ik voel me per seconde dommer worden als ik naar dat geblaat luister.quote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Is iemand het verhaal van Yuri aan het volgen?
Het is gestoptquote:Op maandag 22 april 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik voel me per seconde dommer worden als ik naar dat geblaat luister.
Yuri heeft al een Braziliaanse vriendin, tenminste dat denkt hij, wie weet is het een ladyboy.quote:Op maandag 22 april 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Spong zou graag met de rekstok van Yuri willen spelen.
Het was best tenenkrommend ja. Die man viel enorm door de mand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Wel fantastische crisismanagerScholen dicht is overreacting. In plaats daarvan om elke school in een straal van 100 meter preventief fouilleren!
quote:
Als je die man hoort praten denk ik dat ik ook maar eens een bedrijfje in "crisis-expertise" ga starten.quote:
Dat.quote:
Plus:quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bram Moszkowicz
Voormalig advocaat bespreekt definitieve schorsing als strafpleiter.
Maarten van Rossem
Historicus geeft een minicollege over koning Willem I.
Hij probeert zichzelf een houding te geven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit Moszco rare bewegingen met zn hoofd te maken
pauw zei toch dat je wakker moest blijven!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Mjah eventjes dan maar. Eigenlijk ben ik moe.
Niets met Pauw te maken man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pauw zei toch dat je wakker moest blijven!
Zit vast wel iets in het publiek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij Pauw blijft het broekje aan vanavond...
Katwijkers doen dit soort dingen blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Dela reclame, wie doet nou zoiets in het openbaar?
Plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die in de supermarkt is erger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik zou meteen mijn laatste dag gehad hebben. En daarna naar andere kant van het land verhuizen.quote:
Hij hoeft zijn professionele toontje in princiepe niet meer te doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij probeert zichzelf een houding te geven.
Te weinig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
1 toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
Nee joh, dat is een multicul knuffelclubje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sharia4Holland? zijn dat ook ronselaars??
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
'De tijd dat ik nog advocaat was'
Hij is soms toch best grappig.
Hij is aangepast aan RTL Boulevard publiek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.
Met zijn stoute dingen doen.
Als George Clooneyquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Maarten er zonder baard uit zien?
blotebillengezichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Maarten er zonder baard uit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |