Katwijkers doen dit soort dingen blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Dela reclame, wie doet nou zoiets in het openbaar?
Plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die in de supermarkt is erger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik zou meteen mijn laatste dag gehad hebben. En daarna naar andere kant van het land verhuizen.quote:
Hij hoeft zijn professionele toontje in princiepe niet meer te doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij probeert zichzelf een houding te geven.
Te weinig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
1 toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
Nee joh, dat is een multicul knuffelclubje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sharia4Holland? zijn dat ook ronselaars??
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
'De tijd dat ik nog advocaat was'
Hij is soms toch best grappig.
Hij is aangepast aan RTL Boulevard publiek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.
Met zijn stoute dingen doen.
Als George Clooneyquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Maarten er zonder baard uit zien?
blotebillengezichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Maarten er zonder baard uit zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |