Ik heb met aftrek van alle vaste lasten (dus ook boodschappen) 500 euro over.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Struggles. Ik moet het doen met 100 euro per maand.
Gebrek aan geld voelt engquote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef arjan1212 het volgende:
wat heeft geld met hoe je je voelt te maken?
quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef arjan1212 het volgende:
wat heeft geld met hoe je je voelt te maken?
quote:
Heb door problemen met de bank al een week geen geld meer, niets nada noppes. En daardoor ruim 4 dagen geen eten gehad. Boeiend ga ik niet dood van... En anders als het echt te erg word ga ik wel de natuur in op zoek naar voedsel.quote:
Ook gekloot met de ING? Gelukkig kook ik een paar dagen vooruit.quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb door problemen met de bank al een week geen geld meer, niets nada noppes. En daardoor ruim 4 dagen geen eten gehad. Boeiend ga ik niet dood van... En anders als het echt te erg word ga ik wel de natuur in op zoek naar voedsel.
Fijn zo.quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ben echt hardloopverslaafd en heb een superleuke hardloopclub om mee te rennen, dus als het dan niet kan dan is dat echt mooi kut! Máár het gaat weer goed, dat is fijn.
Wtf?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:07 schreef FAUSTI het volgende:
Val om van de slaap en ja hoor slapen dat zal weer eens niet gaan gebeuren
Ah, gevalletje familie wil mij dood omdat ik homo ben. Is kijken of ze dat morgenvroeg nog steeds willen. #Datwordtandjesspugen
Ehh..quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:07 schreef FAUSTI het volgende:
Val om van de slaap en ja hoor slapen dat zal weer eens niet gaan gebeuren
Ah, gevalletje familie wil mij dood omdat ik homo ben. Is kijken of ze dat morgenvroeg nog steeds willen. #Datwordtandjesspugen
wow, das een luxeprobleem!quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb met aftrek van alle vaste lasten (dus ook boodschappen) 500 euro over.Maar ik sta ook structureel rood, dus eigenlijk telt het niet.
Misschien eens focussen op jezelf ipv mannen/relaties?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Plums het volgende:
Kut. Vraag me echt af waarom ik altijd zo snel zo hard val voor kerels terwijl ik zeg dat ik dat niettt meer ga doen en vervolgens gaat alles naar de klote of blijkt het toch niks te zijn.En dan zit je weer eenzaam thuis elke avond.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dit, maar oké moet jezelf weten.
Zei het kind tegen de grote meneerquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dit, maar oké moet jezelf weten.
Wat een nare man is het ook!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Jan plaatst altijd kutreacties hier op de mensen.
Sterktequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
Ik voel me als een kaasblokje met verzuurde slagroom op een vlot drijvend op de stille oceaan met een helicopter die voorbij vliegt zonder me op te merken om maar ff ontopic te blijven
Nou nee, ik sta structureel zo'n 800 euro rood doordat ik een hele tijd ziek was (en nog steeds / alweer).quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Zelus het volgende:
[..]
wow, das een luxeprobleem!
Die EUR 500-, dan.
Ben blij als ik weer rondkom voor het einde van de maand.
Ach, YOLO toch!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef theKiD het volgende:
KloteLang geleden dat ik zoveel in het rood stond. Komende maand maar eens rustig aan doen. Gelukkig krijg ik over 2 dagen weer betaald..
Zeg dat over 6 maanden nog eens.quote:
Zeggen dat het vervelend voor haar is maar dat ze iemand anders daarvoor moet opzoeken , jullie hebben iets afgesproken en juist omdat het beter voor jou is dus geen contact te hebben en dus ook niet meer over dit soort dingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze wil haar hart luchten over een situatie van haar ouders, wat te doen... want we hebben gezegd geen contact meer te hebben
Ik voel me daar verward door, voor zover het je kan boeien. Mekker niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Stel dat soort vragen gewoon in het topic wat je daar over had geopend.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Stel dat soort vragen gewoon in het topic wat je daar over had geopend.
OT houden. Je mekkert ook als anderen zulke dingen doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me daar verward door, voor zover het je kan boeien. Mekker niet.
go girlquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OT houden. Je mekkert ook als anderen zulke dingen doen.
Dat was ik!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Zelus het volgende:
heb al de eerste blote vrouwenbeentjes gezien buiten.
(korte rok/broek)
Had gelijk geen honger meer
Niet? Dacht je bent alweer verliefd op mij.quote:
jij heb veel krulletjes en mooiere pootjes, deze dames waren zowat kaal, of hadden hun haren strak.quote:
Sterke dan, wat het ook is.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Geschrokken. Net heel heftig nieuws te horen gekregen.
Niet alweer, nog steedsquote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet? Dacht je bent alweer verliefd op mij.
OT: voel me kut, en werd alweer bijna aangereden, joepie.
Klopt, maar dan is het structureler dat dit ene dingetjequote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OT houden. Je mekkert ook als anderen zulke dingen doen.
Oh my gawddquote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet alweer, nog steeds
OT: ietsjes beter. Dit weekend lekker afleiding
Herkenbaar (niet nu hoor, maar ook 9 maanden geleden meegemaakt)!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah, het moment dat verdriet omgezet wordt in woede/frustratie. Vergeet ik haar nog sneller, I like
Klopt! Been there, done thatquote:Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Herkenbaar (niet nu hoor, maar ook 9 maanden geleden meegemaakt)!Vanaf hier gaat het snel, over een maand lach je om alles.
Beterschapquote:
Veel plezier bij Clouseauquote:Op donderdag 25 april 2013 19:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
'Spontaan' concertje van een prachtig Belgisch bandje, waarvoor de kaartjes 2 uur van te voren tenminste nog niet zijn uitverkocht =![]()
Hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Veel plezier bij Clouseau![]()
OT: Voedertijd uitgesteld, hongerig en vervelend dus
Ah, Isbells, heerlijk bandjequote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hahabestaan die nog wel? Isbells it is! En volgens mij heb ik ze zojuist buiten gevraagd of zij wisten waar de ingang v Bibelot is
Kreeg iig een antwoord met opvallend Vlaams accent
Waar ben je aan te herkennen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goedvanavond etentje met studievereniging in Amsterdam en daarna naar Pauw en Witteman
vergeet je FOK!spandoek niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goedvanavond etentje met studievereniging in Amsterdam en daarna naar Pauw en Witteman
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waar ben je aan te herkennen?![]()
OT: goed, dit wordt een leuk weekend
(sluik)reclame is ten strengste verboden, aldus de voorschriften die ik toe kreeg gestuurdquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
vergeet je FOK!spandoek niet.
OT: Beetje kort geslapen.
Dus je plakt het adidaslogo op je trui en schoenen ook af?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg ik niet
[..]
(sluik)reclame is ten strengste verboden, aldus de voorschriften die ik toe kreeg gestuurd
Jep, moet helaasquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus je plakt het adidasLonsdalelogo op je trui en schoenen ook af?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:34 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het jammer dat het einde van mijn vakantie in zicht is, en daarmee dus het leven vol verplichtingen in nederland weer gaat beginnen. Wel kom ik met de dag dichterbij mijn vrouwtje(L). En ik heb honger, maar moet wachten.
Mis levenslust.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef Andromache het volgende:
niet goed. ongelukkig, ontevreden en onbekwaam. mis een aai over mijn bol
Sterktequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
Net te horen gekregen dat mijn neef, meer een soort broer voor me, cardiomyopathie heeft en ieder moment dood kan gaan.
Verzekering dekt niet in China omdat het erfelijk is.
In de zomervakantie ga ik er gelukkig heen, hopelijk is hij er dan nog, ben ook van plan om in ieder geval al mijn spaargeld mee te nemen.. Niet dat het genoeg is, maar helpt in ieder geval een klein beetje..
Wat ergquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
Net te horen gekregen dat mijn neef, meer een soort broer voor me, cardiomyopathie heeft en ieder moment dood kan gaan.
In de zomervakantie ga ik er gelukkig heen, hopelijk is hij er dan nog, ben ook van plan om in ieder geval al mijn spaargeld mee te nemen.. Niet dat het genoeg is, maar helpt in ieder geval een klein beetje..
quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
Jeetje wat erg sterkte ....quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
één knuffel voor jou!
Voor een goed gesprek staat de DM open!
Sterktequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
Heerlijk toch? Lekker met koninginnenacht de binnenstad onveilig makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
OT: blij dat ik thuis ben, nu ga ik helemaal niks meer doen vandaag
Gelukt!quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gespannen, want moet straks weer de deur uit
misschien moet je eens een paar keer met een pro babbelen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Andromache het volgende:
ik voel me alsof ik op instorten sta. mentaal.
Kan hij niet naar Nederland komen voor behandeling?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, verdrietig.
Als hij een Chinees is zonder binding met Nederland niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan hij niet naar Nederland komen voor behandeling?
Ja, en wie gaat het betalen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan hij niet naar Nederland komen voor behandeling?
Ik weet dat ze zwervers zonder verzekering ook gewoon behandelen. Misschien is er een fonds wat gevallen zoals je neef behandelt.quote:
Haar neef is geen Nederlander, hij woont hier niet eens. Een zwerver wel.quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zwervers zonder verzekering ook gewoon behandelen. Misschien is er een fonds wat gevallen zoals je neef behandelt.
Maar illegalen zijn gewoon legaal in nederland toch?quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haar neef is geen Nederlander, hij woont hier niet eens. Een zwerver wel.
Probeer maar een terminaal zieke Chinees naar Nederland te smokkelen. Lullig voor AJ en haar familie, daar niet van, maar zulke dingen moet Nederland echt niet doen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar illegalen zijn gewoon legaal in nederland toch?
Nogal...quote:
Brrrrquote:Op zondag 28 april 2013 02:52 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vreselijkkkkkk. Muis in m'n kamer gespot. En nu slaap ik niet meer thuis
Artsen mogen hulp niet weigeren.quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sociaal stelsel ftw.quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moeten die artsen dan naar de andere kant van de wereld reizen?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zwervers zonder verzekering ook gewoon behandelen. Misschien is er een fonds wat gevallen zoals je neef behandelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonsopgang meemaken na het stappen is epischquote:Op zondag 28 april 2013 06:27 schreef msacras het volgende:
Heerlijk wezen stappen, met de zonsopgang naar huis gefietst, en nu eindelijk lekker in m'n bedje. Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld, hopen dat het zo blijft!
Illegalen zijn legaalquote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar illegalen zijn gewoon legaal in nederland toch?
Junkquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Illegalen zijn legaal? Bwhaha, you just made my day.
OT: verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |