Ik heb met aftrek van alle vaste lasten (dus ook boodschappen) 500 euro over.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Struggles. Ik moet het doen met 100 euro per maand.
Gebrek aan geld voelt engquote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef arjan1212 het volgende:
wat heeft geld met hoe je je voelt te maken?
quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef arjan1212 het volgende:
wat heeft geld met hoe je je voelt te maken?
quote:
Heb door problemen met de bank al een week geen geld meer, niets nada noppes. En daardoor ruim 4 dagen geen eten gehad. Boeiend ga ik niet dood van... En anders als het echt te erg word ga ik wel de natuur in op zoek naar voedsel.quote:
Ook gekloot met de ING? Gelukkig kook ik een paar dagen vooruit.quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb door problemen met de bank al een week geen geld meer, niets nada noppes. En daardoor ruim 4 dagen geen eten gehad. Boeiend ga ik niet dood van... En anders als het echt te erg word ga ik wel de natuur in op zoek naar voedsel.
Fijn zo.quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ben echt hardloopverslaafd en heb een superleuke hardloopclub om mee te rennen, dus als het dan niet kan dan is dat echt mooi kut! Máár het gaat weer goed, dat is fijn.
Wtf?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:07 schreef FAUSTI het volgende:
Val om van de slaap en ja hoor slapen dat zal weer eens niet gaan gebeuren
Ah, gevalletje familie wil mij dood omdat ik homo ben. Is kijken of ze dat morgenvroeg nog steeds willen. #Datwordtandjesspugen
Ehh..quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:07 schreef FAUSTI het volgende:
Val om van de slaap en ja hoor slapen dat zal weer eens niet gaan gebeuren
Ah, gevalletje familie wil mij dood omdat ik homo ben. Is kijken of ze dat morgenvroeg nog steeds willen. #Datwordtandjesspugen
wow, das een luxeprobleem!quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb met aftrek van alle vaste lasten (dus ook boodschappen) 500 euro over.Maar ik sta ook structureel rood, dus eigenlijk telt het niet.
Misschien eens focussen op jezelf ipv mannen/relaties?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Plums het volgende:
Kut. Vraag me echt af waarom ik altijd zo snel zo hard val voor kerels terwijl ik zeg dat ik dat niettt meer ga doen en vervolgens gaat alles naar de klote of blijkt het toch niks te zijn.En dan zit je weer eenzaam thuis elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |