quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben soberso een stier, man, wat is de vraag?
Hoi, ben je echt een stierman. Ik zou echt blij wezen als je me kunt helpen..quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben soberso een stier, man, wat is de vraag?
Ja ik ben echt een stier man. Misschien kan ik je wel helpen, vertel!quote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi, ben je echt een stierman. Ik zou echt blij wezen als je me kunt helpen..
Ik heb mij vergist. Ben ook een stierman. Wat wil je van mij hebben?quote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi, ben je echt een stierman. Ik zou echt blij wezen als je me kunt helpen..
Ja, ik hou wel van liefdevolle vrouwen, maar ik heb het vaak ook niet door. Dan ben ik bezig met nouja, de daad, en dan hoor ik dus achteraf dat het naar één of andere lompe koe gaatquote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
He, bedankt voor het serieus reageren mannen..
Nou, ik vraag me af hoe de stiermannen in een relatie zijn.
Wat betreft of het een trouwe partner is, en ofdat ze eigenlijk van liefdevolle vrouwen houden..
Mijn vriendin is een schorpioen en erg liefdevol. Gaat erg goed.quote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
He, bedankt voor het serieus reageren mannen..
Wat betreft of het een trouwe partner is, en ofdat ze eigenlijk van liefdevolle vrouwen houden..
hetzelfde als waar niet stiermannen van houden in een relatie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef snoepgoed11 het volgende:
Ik vraag me af waar stiermannen van houden in een relatie?
Houden jullie van vrouwen die TE liefdevol zijn?
En hoe zijn jullie in een relatie?
Wat betreft trouwblijven..
Nou, ik vraag me af hoe de stiermannen in een relatie zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef Haque het volgende:
heyyyyyyy ik ben ook stier, wat wil je weten
hoi kun je me verder helpen?quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een schorpioen en erg liefdevol. Gaat erg goed.
ja en jaquote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
snoepgoed11
quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee ze houden niet van liefdevolle vrouwen en alle stieren gaan vreemd, zoek maar eens op de bekende stier Herman
Als dat geen neuken wordt!quote:
Slechtste openingszin ooit.quote:
Lieden die persoonlijke eigenschappen wijten aan sterrenbeelden dienen per kerende post hun stemrecht in te leveren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
snoepgoed11
jouw vraag?quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag, maar TS zal dus wel hoteldebotel zijn van een stier, dus probeert ze zijn karakter te ontrafelen aan de hand van andere mannelijke stieren?
quote:
Maar goed, je werd afgeleid door mijn stierlijke vriend, dus ik zie het door de vingers.quote:
Hoebedoel je meid?quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, je werd afgeleid door mijn stierlijke vriend, dus ik zie het door de vingers.
-_Guitarist_- bedoel ik.quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoebedoel je meid?
Ja, ik ben verliefd op een stierlijke man..
Nou,ja!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Ik las laatst in de Story dat de 'stiermannen' vaak afknappen op van die naieve mutsen die daadwerkelijk in horoscopen geloven. Schijnt sterrenkundig zo bepaald te zijn.
Ja. Al geldt dit niet voor Stieren die ook nog Maagd zijn. Die vinden alles prima.quote:
fijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Al geldt dit niet voor Stieren die ook nog Maagd zijn. Die vinden alles prima.
ok, als jij dit zegtquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef WvdL het volgende:
vind het wel humor..
en dan vind ze haarzelf te liefdevol enzo
je kan jezelf beter bestempelen als té onzeker...
omdat het gewoon klopt! Qua eigenschappen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
TS, leg eens uit waarom de geboortedatum/stand van planeten invloed hebben op karakter.
gewoon weten hoe de stiermannen in t algemeen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef Re het volgende:
nog niemand BS in de mond genomen, (nou is dat ook vies maar goed)
wat is je doel met dit topic, vind je je vriendje te dominant of iets?
Dus door een test te doen met één exemplaar op de 7 miljard vind jij het statistisch verantwoord om de hypothese als correct te zien? Dat noem ik nog eens nette wetenschap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
omdat het gewoon klopt! Qua eigenschappen..
Ik ben kreeft, en alles klopt gewoon..
als ik zo de sterrenbeelden van mijn vader, moeder,broer lees, klop het gewoon..quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus door een test te doen met één exemplaar op de 7 miljard vind jij het statistisch verantwoord om de hypothese als correct te zien? Dat noem ik nog eens nette wetenschap.
Omdat die omschrijvingen altijd heel generiek zijn en wel bij iedereen passen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
als ik zo de sterrenbeelden van mijn vader, moeder,broer lees, klop het gewoon..
dat ligt er maar aan of ze in stuitvorm zijn geboren en of mamma richting een weiland heeft geworpen of richting de sloot, in dat laatste geval zal hij wat voorzichtiger zijn in et eerste geval wat vrijer... en indien in stuitligging zal hij zich meestal ontwijkend opstellen, de zogenaamde rug toekeren. Kan zelfs zo zijn dat als de navelstreng blauwig van kleur was dat hij zonder meer een wat arrogantere houding aanmeet tov een wat groenigere navelstreng. Ook zal de virtuele lijn tussen zijn knieen, eikel in erecte stand en neus bepalend zijn voor agressieve gevoelens, indien deze een inversie naar buiten heeft zal deze woede zich wat nadrukkelijker manifesteren dan bij een introverse lijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:09 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
gewoon weten hoe de stiermannen in t algemeen zijn.
Omdat het generieke eigenschappen zijn die iedereen tot een bepaalde mate heeft. Door het te lezen valideer je je eigen waanideeen en komen die eigenschappen sterker naar voren. Lijkt me sterk dat het voor iedereen klopt en dat elke eigenschap ook daadwerkelijk klopt. Denk eeens iets verder dan je neus lang is joh.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
als ik zo de sterrenbeelden van mijn vader, moeder,broer lees, klop het gewoon..
wat is jouw S. Beeld?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:14 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Omdat die omschrijvingen altijd heel generiek zijn en wel bij iedereen passen.
je beantwoord de vraag niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
omdat het gewoon klopt! Qua eigenschappen..
Ik ben kreeft, en alles klopt gewoon..
maar ze kan neuken als een kreeft, dat welquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Het geloven in crap als horoscopen zou voor mij een reden zijn niet aan een relatie te beginnen met zo'n persoon. Laat staan het hysterische gegiechel waar ik TS ook ernstig van verdenk zich hieraan schuldig te maken.
Littekens van die klauwen staan nog op mijn zakquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
maar ze kan neuken als een kreeft, dat wel
Mijn hersenen, wat doe je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Re het volgende:
ik wil niet weten waar die klauwen zaten trouwens
Ik denk dat ik in alle maanden ben geboren en dat mijn ouders er gewoon eentje hebben gekozen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:42 schreef Flippiee het volgende:
oh man allemaal algemene 'feitjes' waar ik mij helemaal in terug kan vinden.
Nou toevallig ben ik er eentje, doe er alleen niet aan mee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef snoepgoed11 het volgende:
Jammer dat er geen stiermannen aanwezig zijn, hierzo!
Ik ben een januari man, maar daar kan je ook niks mee zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef snoepgoed11 het volgende:
Jammer dat er geen stiermannen aanwezig zijn, hierzo!
Vervelende ouders, dat je niet eens zelf mag beslissen welke algemene feitjes jij wil hebben. Ze ontnamen je een kans af om de ideale persoon te woorden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in alle maanden ben geboren en dat mijn ouders er gewoon eentje hebben gekozen.
pest me maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
twee stiermannen gehad, waren alletwee vreemdgangers
TOEVAL???
I THINK NOT!
Tevens is mijn vader ook stier, dus wie weet heb ik nog allemaal halfbroertjes en -zusjes waar ik niks vanaf weet.
ik vertel je gewoon de waarheid, je bent niet interessant genoeg om te pesten.quote:
watermannen hebben meestal hoge eigendunk :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een januari man, maar daar kan je ook niks mee zeker?
.quote:Boos worden op anderen wanneer dingen niet gaan zoals je dat had verwacht. Dit soort reacties leiden tot veel huwelijksproblemen en ongelukkigheid
het is dat mijn lief niet met vrouwen omgaat. Maargoed!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vertel je gewoon de waarheid, je bent niet interessant genoeg om te pesten.
het kan ook relatieproblemen zijn!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Flippiee het volgende:
En shit
[..]
.
Blijkbaar ben ik ook nog getrouwd als dingen gaan zoals ik het niet had verwacht.
Meestal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
watermannen hebben meestal hoge eigendunk :p
Maar met wie heb ik een relatie dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:50 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
het kan ook relatieproblemen zijn!
mijn broer is ook leeuw, en absoluut zelfverzekerd!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar met wie heb ik een relatie dan?Die onzekerheid terwijl een leeuw zelfverzekerd is
Hoe weet jij dat nou weer, net alsof iedereen netjes zijn geboortedatum invult.quote:
Klopt bij mij als een zwerende vinger, bijna eng zo erg als het klopt. Ben alleen geen stier...quote:?Gul en warmhartig
Creatief en enthousiast
Ruimdenkend en hartelijk
Trouw en liefdevol
Maar aan de andere kant
Pompeus en neerbuigend
Bazig en bemoeiziek
Autoritair en onverdraagzaam
Weet ik maar datum klopt niet op me profielquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, net alsof iedereen netjes zijn geboortedatum invult.
ja.quote:
Ik ben toch al jouw ideale persoon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende ouders, dat je niet eens zelf mag beslissen welke algemene feitjes jij wil hebben. Ze ontnamen je een kans af om de ideale persoon te woorden.
Waarom vraag je me het dan nog?quote:
Dan is het bewezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn ideale persoonMaar je had het voor iedereen kunnen zijn.
Sexyyyquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het bewezenHet ligt aan de sterren en ik ben elk sterrebeeld.
Ik zou met je willen trouwen maar ik lees net dat "jouw soort" vaak relatieproblemen heeft.
oh en dan gewoon nooit trouwen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sexyyy![]()
hohoho er staat huwelijksproblemen. Relatieproblemen kwam TS mee. Ik geloof die lap tekst eerder dan TS met zijn variatie. Dus als we gewoon een relatie hebben dan is er niks aan het handje.
Zullen we vast bedenken wanneer we onze kindertjes gaan maken zodat ze ons favo sterrenbeeld zijn?quote:
Meestal wel, niet perse 1 bedpartner.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hou jij van vaste relaties? En 1 bedpartner?
Ik had ook een keer bij de 1e date dat iemand ging vragen 'wat is je sterrenbeeld?' kijken of we bij elkaar passen'quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef NietDoen het volgende:
Ik ben een stier, maar het feit dat je in sterrenbeelden gelooft is voor mij reden genoeg om je niet verder te helpen.
Groetjes.
We hebben je overtuigd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
Weet je, ik geef het op! Kut sterrenbeeld veeg ik me bil mee af!
En dan wel goed timen zodat als ze een week te vroeg of te laat geboren worden dat ze dan in ieder geval nog onze favo sterrenbeeld hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zullen we vast bedenken wanneer we onze kindertjes gaan maken zodat ze ons favo sterrenbeeld zijn?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
Weet je, ik geef het op! Kut sterrenbeeld veeg ik me bil mee af!
Friendzoned?quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja
Daar gaat m'n kans op liefde
Scheelt dat ik niet van zeevruchten/vis hou. Doe mij maar een schorpioenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Er zijn meer kreeften in de zee.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet van zeevruchten/vis hou. Doe mij maar een schorpioen
Jij bent vast een hele aardige jongen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is het verder met jou?
Kom je hier vaker?
Hoi mede stiertje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een stier, natuurlijk ben ik een heel aardige jongen
Oké. Dan kan ik vast wel bij jou klagen over mijn steeds falende relaties met mannen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een stier, natuurlijk ben ik een heel aardige jongen
Doe maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan kan ik vast wel bij jou klagen over mijn steeds falende relaties met mannen.
Jou friendzonen is te moeilijk. Dan maar daten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar
Komend weekend ofzo, in de auto.
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou friendzonen is te moeilijk. Dan maar daten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |