pest me maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
twee stiermannen gehad, waren alletwee vreemdgangers
TOEVAL???
I THINK NOT!
Tevens is mijn vader ook stier, dus wie weet heb ik nog allemaal halfbroertjes en -zusjes waar ik niks vanaf weet.
ik vertel je gewoon de waarheid, je bent niet interessant genoeg om te pesten.quote:
watermannen hebben meestal hoge eigendunk :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een januari man, maar daar kan je ook niks mee zeker?
.quote:Boos worden op anderen wanneer dingen niet gaan zoals je dat had verwacht. Dit soort reacties leiden tot veel huwelijksproblemen en ongelukkigheid
het is dat mijn lief niet met vrouwen omgaat. Maargoed!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vertel je gewoon de waarheid, je bent niet interessant genoeg om te pesten.
het kan ook relatieproblemen zijn!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Flippiee het volgende:
En shit
[..]
.
Blijkbaar ben ik ook nog getrouwd als dingen gaan zoals ik het niet had verwacht.
Meestal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
watermannen hebben meestal hoge eigendunk :p
Maar met wie heb ik een relatie dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:50 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
het kan ook relatieproblemen zijn!
mijn broer is ook leeuw, en absoluut zelfverzekerd!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar met wie heb ik een relatie dan?Die onzekerheid terwijl een leeuw zelfverzekerd is
Hoe weet jij dat nou weer, net alsof iedereen netjes zijn geboortedatum invult.quote:
Klopt bij mij als een zwerende vinger, bijna eng zo erg als het klopt. Ben alleen geen stier...quote:?Gul en warmhartig
Creatief en enthousiast
Ruimdenkend en hartelijk
Trouw en liefdevol
Maar aan de andere kant
Pompeus en neerbuigend
Bazig en bemoeiziek
Autoritair en onverdraagzaam
Weet ik maar datum klopt niet op me profielquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, net alsof iedereen netjes zijn geboortedatum invult.
ja.quote:
Ik ben toch al jouw ideale persoon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelende ouders, dat je niet eens zelf mag beslissen welke algemene feitjes jij wil hebben. Ze ontnamen je een kans af om de ideale persoon te woorden.
Waarom vraag je me het dan nog?quote:
Dan is het bewezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn ideale persoonMaar je had het voor iedereen kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |