Sexyyyquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het bewezenHet ligt aan de sterren en ik ben elk sterrebeeld.
Ik zou met je willen trouwen maar ik lees net dat "jouw soort" vaak relatieproblemen heeft.
oh en dan gewoon nooit trouwen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sexyyy![]()
hohoho er staat huwelijksproblemen. Relatieproblemen kwam TS mee. Ik geloof die lap tekst eerder dan TS met zijn variatie. Dus als we gewoon een relatie hebben dan is er niks aan het handje.
Zullen we vast bedenken wanneer we onze kindertjes gaan maken zodat ze ons favo sterrenbeeld zijn?quote:
Meestal wel, niet perse 1 bedpartner.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hou jij van vaste relaties? En 1 bedpartner?
Ik had ook een keer bij de 1e date dat iemand ging vragen 'wat is je sterrenbeeld?' kijken of we bij elkaar passen'quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef NietDoen het volgende:
Ik ben een stier, maar het feit dat je in sterrenbeelden gelooft is voor mij reden genoeg om je niet verder te helpen.
Groetjes.
We hebben je overtuigd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
Weet je, ik geef het op! Kut sterrenbeeld veeg ik me bil mee af!
En dan wel goed timen zodat als ze een week te vroeg of te laat geboren worden dat ze dan in ieder geval nog onze favo sterrenbeeld hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zullen we vast bedenken wanneer we onze kindertjes gaan maken zodat ze ons favo sterrenbeeld zijn?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
Weet je, ik geef het op! Kut sterrenbeeld veeg ik me bil mee af!
Friendzoned?quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja
Daar gaat m'n kans op liefde
Scheelt dat ik niet van zeevruchten/vis hou. Doe mij maar een schorpioenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Er zijn meer kreeften in de zee.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet van zeevruchten/vis hou. Doe mij maar een schorpioen
Jij bent vast een hele aardige jongen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is het verder met jou?
Kom je hier vaker?
Hoi mede stiertje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een stier, natuurlijk ben ik een heel aardige jongen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |