welquote:Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef Mensenvriend het volgende:
Je weet nog niet dat de stand van hemellichamen geen ruk met de karakters van wie dan ook te maken hebben ?
wat is uw sterrenbeeld?quote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Right....
We zien de onderzoeken graag tegemoet.
ik bedoel in een relatiem. Ofdat hij wel betrouwbaar is.. En wat betreft vreemdgaan.. Etc etcquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Stiermannen zijn erg koppig als Jupiter in de baan van Venus hangt. Daarnaast zijn ze prikkelbaar als het stormt op Mars. En Als de maan te dicht op de aarde hangt dan zijn ze geneigd om een vinger in uranus te stoppen.
U mag tutoyeren.quote:
ja, da`s niet erg:@quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Stier, dat zegt genoeg, die willen continue sex.
Hoi, Karina. Bedankt voor het reageren meid x.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben een stier, koppig als ik weet niet wat en een tijger volgens de Chinezen. Meer weet ik niet.
Ik geloof er niet in, dus dat doet er ook verder niet toe.quote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi, Karina. Bedankt voor het reageren meid x.
Vraagje, stiermannen en stiervrouwen verschillen. Maar hoe ben jij in een relatie?
ben jij een stier?quote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef vosss het volgende:
Ik in het jaar van de draak volgens mij.
Verder heb ik er geen klote verstand van
Hoezo dan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, dus dat doet er ook verder niet toe.
Omdat ik niet geloof dat het 1 met het ander te maken heeft plus ik heb geen zin om te vertellen hoe ik in een relatie ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |