welquote:Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef Mensenvriend het volgende:
Je weet nog niet dat de stand van hemellichamen geen ruk met de karakters van wie dan ook te maken hebben ?
wat is uw sterrenbeeld?quote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Right....
We zien de onderzoeken graag tegemoet.
ik bedoel in een relatiem. Ofdat hij wel betrouwbaar is.. En wat betreft vreemdgaan.. Etc etcquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Stiermannen zijn erg koppig als Jupiter in de baan van Venus hangt. Daarnaast zijn ze prikkelbaar als het stormt op Mars. En Als de maan te dicht op de aarde hangt dan zijn ze geneigd om een vinger in uranus te stoppen.
U mag tutoyeren.quote:
ja, da`s niet erg:@quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Stier, dat zegt genoeg, die willen continue sex.
Hoi, Karina. Bedankt voor het reageren meid x.quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben een stier, koppig als ik weet niet wat en een tijger volgens de Chinezen. Meer weet ik niet.
Ik geloof er niet in, dus dat doet er ook verder niet toe.quote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi, Karina. Bedankt voor het reageren meid x.
Vraagje, stiermannen en stiervrouwen verschillen. Maar hoe ben jij in een relatie?
ben jij een stier?quote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef vosss het volgende:
Ik in het jaar van de draak volgens mij.
Verder heb ik er geen klote verstand van
Hoezo dan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in, dus dat doet er ook verder niet toe.
Omdat ik niet geloof dat het 1 met het ander te maken heeft plus ik heb geen zin om te vertellen hoe ik in een relatie ben.quote:
Watis jouw idee over stiermannen in een relatie? Dan geef ik wel aan of het klopt. Wel graag combineren met ascedant en sterrenbeeld en ascedant van partner.quote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi, Karina. Bedankt voor het reageren meid x.
Vraagje, stiermannen en stiervrouwen verschillen. Maar hoe ben jij in een relatie?
Wil je het voor ons zingen dan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat het 1 met het ander te maken heeft plus ik heb geen zin om te vertellen hoe ik in een relatie ben.
Nee een lamlul.quote:
ik vraag me af ofdat ze wel betrouwbaar zijn, trouw blijven in hen relatie.. omgang met vrouwen, denk hierbij dus aan; vreemdgaan'quote:Op maandag 22 april 2013 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Watis jouw idee over stiermannen in een relatie? Dan geef ik wel aan of het klopt. Wel graag combineren met ascedant en sterrenbeeld en ascedant van partner.
nee, dat ook weer nietquote:Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef SillyWalks het volgende:
Ik kom uit het jaar van de Hond, en iedereen die uit het jaar van de Hond komt is precies hetzelfde als ik qua karakter
En wat heb jijvoor sterrenbeeld?quote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
ik vraag me af ofdat ze wel betrouwbaar zijn, trouw blijven in hen relatie.. omgang met vrouwen, denk hierbij dus aan; vreemdgaan'
Ohhh, dan ben jij goedgelovig en een schaap. Je bent een volger met oogkleppen op die blind doet wat anderen haar bevelen.quote:
niet zo gevoelig als mij. Geloof me!quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef SillyWalks het volgende:
Iedereen is gevoelig, anders was je een psychopaat.
wat dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:14 schreef SillyWalks het volgende:
Ik ben nog veel gevoeliger, geloof me! En ik ben geen Kreeft!
alle stieren gaan vreemd.quote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
ik vraag me af ofdat ze wel betrouwbaar zijn, trouw blijven in hen relatie.. omgang met vrouwen, denk hierbij dus aan; vreemdgaan'
wat dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Ik ben dus een stier (11 mei) en heb eens gekeken naar de eigenschappen enzo, klopt niks van. Ik ben toch meer het tegenovergestelde.
haha, hoezo?quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef Blaadje11 het volgende:
Mijn exman is een stier, nooit aan beginnen
:pquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ben je verliefd op een stier, TS, dat je zo graag wil weten of de combinatie met kreeft goed werkt?
"Deze combinatie kan de aardigste en meest strelende kwaliteiten in u beiden naar buiten brengen. Het kan ook veel discussies voortbrengen over geld, veiligheid en over welk huiselijk leven u beiden wilt."quote:
hee, bedankt. Die weet ik alquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
"Deze combinatie kan de aardigste en meest strelende kwaliteiten in u beiden naar buiten brengen. Het kan ook veel discussies voortbrengen over geld, veiligheid en over welk huiselijk leven u beiden wilt."
http://www.astro.com/cgi/(...)zod2=3&gnd1=m&gnd2=f
Wat is er wel of niet te geloven aan sterren kijken...quote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wut?![]()
Mensen die in horoscopen, sterren kijken en dat soort grut geloven...
Helaas zijn mannen die tussen 20 april en 20 mei zijn geboren, vaak geboren leugenaars. Dit is iets dat ik vaak heb gehoord bij Astro TV en als ze ergens iets van dit soort zaken afweten dan is het bij Astro TV. Heb je dat wel eens gekeken?quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
hee, bedankt. Die weet ik alalleen ik wil weten of stieren een betrouwbare partner is, en een trouwe partner.. 'T liefst wil ik t horen van een huidige stierman zelf. Maar alsnog bedankt xx
Dat is denk ik heel moeilijk te zeggen, behalve je sterrenbeeld heb je ook nog ascendant, descendant, planeten, huizen, sociale achtergrond, cultuur, persoonlijke geschiedenis, enz. Als je er vanuit gaat dat astrologie werkt, dus.quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
hee, bedankt. Die weet ik alalleen ik wil weten of stieren een betrouwbare partner is, en een trouwe partner.. 'T liefst wil ik t horen van een huidige stierman zelf. Maar alsnog bedankt xx
Oei! Je zult de komende week vast en zeker zoveel mogelijk binnen blijven, nu Mars in 1 lijn staat met Neptunus.quote:
Waarom zou ik binnen blijven?quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oei! Je zult de komende week vast en zeker zoveel mogelijk binnen blijven, nu Mars in 1 lijn staat met Neptunus.
Omdat Mars en Neptunus op 1 lijn staan gek! Als Maagd dreigt er dan onheil, tenzij je het bloed van een boogschutter tijdens de volgende volle maan op een kikker laat druppen. Dan ben je 10 jaar veilig. Dit niet wetenquote:
Pfff,quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is denk ik heel moeilijk te zeggen, behalve je sterrenbeeld heb je ook nog ascendant, descendant, planeten, huizen, sociale achtergrond, cultuur, persoonlijke geschiedenis, enz. Als je er vanuit gaat dat astrologie werkt, dus.
Heb je al langer een verhouding met hem, dan? Je denkt nl nogal ver vooruit als je nu al wil weten of het een vreemdganger is..
Oh wacht, hij is gebonden, natuurlijk.. en je wilt weten of je hem kunt verleiden. Als je op de man aan de man komt, verlies je hem mss. wel op dezelfde manier..
Ik heb geen idee. Dat hangt toch echt van de persoon af, of ie je vetrouwen waard is. Iedereen kan gekwetst worden als ie zich kwetsbaar opstelt.. Als je je te kwetsbaar voelt, is dat ook een kwestie van wat levenskunst om daar goed mee om te gaan, dunkt me.quote:Op maandag 22 april 2013 20:58 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Pfff,![]()
Wat een rot eigenschappen heb ik zeg.. Ik ben super overemontioneel, alles kan me zo diep raken gewoon..
Ik als kreeft vertrouw niet zo sne iemand in een relatie.
Ik las wel ergens dat stiermannen veel omgang met vrouwen hebben.
Hee, bedankt!! kreeftvrouw en stierman is dus een goede match??quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Montagui het volgende:
STIER-man KREEFT-vrouw
Ja, volledig akkoord! De Maan, langzame en dromerige planeet, beinvloed de twee tekens: zij geeft beiden een kalme geaardheid, een grote liefde voor kinderen en gezinsleven, een ingeboren voorkeur voor de natuur en de poëzie. Laat de huwelijksklokken luiden! Het zullen lange wittebroodsweken worden...
STIER en KREEFT hebben dezelfde vorm van gevoeligheid. Zij zitten volledig op dezelfde golflengte. Er is zoveel tederheid en vriendschap tussen hen, dat de STIER erin slaagt de KREEFT-vrouw te ontwapenen: men weet immers dat dit lieve dier met haar grote scharen soms dominerende neigingen heeft!
Ook al praat zij zachtjes, toch zit de KREEFT-vrouw boordevol agressiviteit, die elke relatie problematisch maakt. De STIER, die spontaan feministisch ingesteld is, zal zijn vrouw aanzetten haar studies te beëindigen of een carrière uit te bouwen. Een uitstekend idee: zij zal al haar vechtlust voor haar werk bewaren en zich thuis teder onderwerpen aan de STIER (die er geen misbruik van zal maken). Eigenlijk is dit het enige wat ze wenst, maar zeer weinig mannen van de zodiak zijn in staat dit te begrijpen.
Evenwicht tussen een waterteken en een aardeteken; hun huis zal een ark van Noach zijn: kinderen, vrienden, dieren en planten zullen er een gelukkig leven slijten! En voor alle verloren honden is er ook nog een plaatsje!
heb je misschien ervaring? Gr.quote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Montagui het volgende:
De STIER (man) is standvastig en trouw, zijn relaties zijn duurzaam. Met name met ascendant KREEFT, WEEGSCHAAL, BOOGSCHUTTER of VISSEN.
Pas op voor de 'onbetrouwbare' (te herkennen aan hun hevige, frequente en onlogische woede uitbarstingen), de 'koppige' (te herkennen aan enge dorpsgeest, bekrompen nationalisme en racisme) en de 'wraakzuchtige' (die nooit vergeet niet te vergeven).
Ben jij een stier?quote:Op maandag 22 april 2013 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat hangt toch echt van de persoon af, of ie je vetrouwen waard is. Iedereen kan gekwetst worden als ie zich kwetsbaar opstelt.. Als je je te kwetsbaar voelt, is dat ook een kwestie van wat levenskunst om daar goed mee om te gaan, dunkt me.
In het algemeen zou ik zeggen van wel ja. Maar het is niet aan de sterren om een relatie te laten slagen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hee, bedankt!! kreeftvrouw en stierman is dus een goede match??
dat heeft niets met kreeft zijn te makenquote:Op maandag 22 april 2013 20:58 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Pfff,![]()
Wat een rot eigenschappen heb ik zeg.. Ik ben super overemontioneel, alles kan me zo diep raken gewoon..
Ik als kreeft vertrouw niet zo sne iemand in een relatie.
Op t moment dat ik ga vragen of Greys en Reptilians wel samen kunnen leven, mag je me volop de gek aanstekenquote:Op maandag 22 april 2013 21:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zullen we iets meer ontopic reageren? Natuurlijk is het grappig om er de draak mee te steken. Een ander heeft wer meer met aliens, bv..
quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
In het algemeen zou ik zeggen van wel ja. Maar het is niet aan de sterren om een relatie te laten slagen.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is er wel of niet te geloven aan sterren kijken...
Jij denkt dat sterren kerstlichtjes zijn die door een zwarte doek zijn geprikt?
Je bent een pittigequote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben een stier, koppig als ik weet niet wat en een tijger volgens de Chinezen. Meer weet ik niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je bent een pittige
Maar dat wisten we al. Hahaha!
Je zegt dat je de afgelopen maanden bezig bent geweest met astrologie. Heb je in de periode ook boeken gelezen? Niet verkeerd bedoeld... maar als je ermee bezig bent geweest, dan ga ik er vanuit dat je intussen iets hebt gelezen over de Stier.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef snoepgoed11 het volgende:
Dag lieve mensen,
Ik ben afgelopen paar maanden bezig met sterrenbeelden/horoscoopen.
Ik wil graag weten hoe stiermannen in een relatie zijn..
Heeft iemand ervaring?
Stier - 20 april tot en met 20 mei
Hoi meid,quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je zegt dat je de afgelopen maanden bezig bent geweest met astrologie. Heb je in de periode ook boeken gelezen? Niet verkeerd bedoeld... maar als je ermee bezig bent geweest, dan ga ik er vanuit dat je intussen iets hebt gelezen over de Stier.
Astrologie hangt van zoveel meer af dan welk sterrenbeeld iemand heeft. Niet iedere Stier is hetzelfde. Het is behoorlijk complex.
hahhahahaaa, ik wist het!!! Ik wou net een gokje doen, alleen dacht ik pff laat maar :pmijn broer is ook leeuw :pquote:
Oh, ken je me al zo goed dat je mijn sterrenbeeld kon raden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
hahhahahaaa, ik wist het!!! Ik wou net een gokje doen, alleen dacht ik pff laat maar :pmijn broer is ook leeuw :p
hahahha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, ken je me al zo goed dat je mijn sterrenbeeld kon raden?
Mijn exvrouw is een schorpioen. Idd een lief mens, maar wel een dramaqueen ook, hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef snoepgoed11 het volgende:
Schorpioenen zijn erg lief, dat komt omdat ze een waterteken zijn, net als ik
wat moet ik verstaan onder dramaqueen, vertel :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn exvrouw is een schorpioen. Idd een lief mens, maar wel een dramaqueen ook, hoor.
Zover ik weet staan schorpioenen nu niet echt bekend om hun makkelijke karakterquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef snoepgoed11 het volgende:
Schorpioenen zijn erg lief, dat komt omdat ze een waterteken zijn, net als ik
Ze was soms wantrouwend, wilde mij veranderen en inpassen in haar ideaalbeeld, deed ze dramatisch over de tegenslagen in haar leven en klopte ze op, zoiets..quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
wat moet ik verstaan onder dramaqueen, vertel :p
Kut kreeftquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze was soms wantrouwend, wilde mij veranderen en inpassen in haar ideaalbeeld, deed ze dramatisch over de tegenslagen in haar leven en klopte ze op, zoiets..
Anders dan de gevoelige kreeft dus, hoewel beide watertekens zijn.
Mmmm, ben je een gevoelig mens? :poquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Zover ik weet staan schorpioenen nu niet echt bekend om hun makkelijke karakter
Merk dat ook wel in mezelf, aan de ene kant ben ik vrij makkelijk, maar op mijn eigen manier ben ik een afschuwelijke moraalridder soms. Wel echt langs mijn eigen normen en waarden, niet die van de maatschappij, want als rechtgeaarde schorpioen vind ik natuurlijk dat ik het beter weet![]()
Ik wissel wat tussen soms wat te rationeel en soms wat te emotioneelquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Mmmm, ben je een gevoelig mens? :po
pff ja, ik ben best apart.. Bij mij is alles TEquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen sterrenbeeld aan het uitschelden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wissel wat tussen soms wat te rationeel en soms wat te emotioneel
Nou ja, als je maar een loyale partner bentquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
pff ja, ik ben best apart.. Bij mij is alles TE
Kreeft samenvatting: TE zorgzaam, TE hulpzaam, TE liefdevol, houd van lachen, is open, te meevoelend te gevoelig te overomotioneel!
Slechte eigenschappen; te snel vooroordelen, TE JALOERS, Over emotiooneel, gevoelig.
ben ik!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar een loyale partner bent
:pquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou, dan zul je die stier wel kunnen vangen
Als je dat echt wilt weten, dan voel ik me verplicht je te zeggen dat of je volgens de astrologie bij elkaar past, afhangt van véél meer dan alleen simpelweg iemands sterrenbeeld. Ik kan je nu wel gaan vertellen dat 'Stier past bijv. Leeuw' of dat 'Vissen totaal niet past bij Maagd', maar dan zou ik tegen je liegen. Om iets zinnigs te zeggen hierover moet je toch echt kijken naar meer dan slechts onder welk teken iemand is geboren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi meid,
Ik bedoel niet dag ik 24-7 rond aan het hangen ben op astrologie. Meer van welke sterrenbeeld een goeie match zouden zijn.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zit liever ergens anders op:@:@:@
Dit dus. Hangt van heel veel meer factoren in je horoscoop af en ook van heel veel meer factoren in de horoscoop van de ander. Maar mijns inziens zijn er niet speciaal horoscopen die perse niet met iets anders kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je dat echt wilt weten, dan voel ik me verplicht je te zeggen dat of je volgens de astrologie bij elkaar past, afhangt van véél meer dan alleen simpelweg iemands sterrenbeeld. Ik kan je nu wel gaan vertellen dat 'Stier past bijv. Leeuw' of dat 'Vissen totaal niet past bij Maagd', maar dan zou ik tegen je liegen. Om iets zinnigs te zeggen hierover moet je toch echt kijken naar meer dan slechts onder welk teken iemand is geboren.
Had ook niet verwacht dat je '24-7' rond zou hangen in de astrologie'. Jij beweert 'onderzoek gedaan te hebben', en aangezien in de eenvoudige 'dit sterrenbeeld past bij die' zo van internet kan plukken (en daar overigens totaal geen waarde aan hecht) vraag ik me af waaruit dat onderzoek heeft bestond.
Enzogoed: de typische eigenschappen die toegewezen worden aan Stier zijn niet op iedereen van toepassing. Da's eigenlijk waar het op neerkomt
quote:
Dus: de boodschap is duidelijk! Vat die stier bij zijn hoorn en garanties worden niet gegeven in de liefde. Als je van hem houdt, ga er dan voor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit dus. Hangt van heel veel meer factoren in je horoscoop af en ook van heel veel meer factoren in de horoscoop van de ander. Maar mijns inziens zijn er niet speciaal horoscopen die perse niet met iets anders kunnen.
Ja! :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Dus: de boodschap is duidelijk! Vat die stier bij zijn hoorn en garanties worden niet gegeven in de liefde. Als je van hem houdt, ga er dan voor.
nee, geen zinquote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En? Heb je hem gevangen?
Misschien maar beterquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dat schiet ook niet op...
Dan is t bijna tijd, Ik zal een koe gaan zoeken voor jequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef BoefB2 het volgende:
Hier een stier en geboren in mei.
Pleiadiaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |