Mijn vriendin is een schorpioen en erg liefdevol. Gaat erg goed.quote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef snoepgoed11 het volgende:
He, bedankt voor het serieus reageren mannen..
Nou, ik vraag me af hoe de stiermannen in een relatie zijn.
Wat betreft of het een trouwe partner is, en ofdat ze eigenlijk van liefdevolle vrouwen houden..
hetzelfde als waar niet stiermannen van houden in een relatie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef snoepgoed11 het volgende:
Ik vraag me af waar stiermannen van houden in een relatie?
Houden jullie van vrouwen die TE liefdevol zijn?
En hoe zijn jullie in een relatie?
Wat betreft trouwblijven..
Nou, ik vraag me af hoe de stiermannen in een relatie zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef Haque het volgende:
heyyyyyyy ik ben ook stier, wat wil je weten
hoi kun je me verder helpen?quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een schorpioen en erg liefdevol. Gaat erg goed.
ja en jaquote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Wat betreft of het een trouwe partner is, en ofdat ze eigenlijk van liefdevolle vrouwen houden..
snoepgoed11
quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee ze houden niet van liefdevolle vrouwen en alle stieren gaan vreemd, zoek maar eens op de bekende stier Herman
Als dat geen neuken wordt!quote:
Slechtste openingszin ooit.quote:
Lieden die persoonlijke eigenschappen wijten aan sterrenbeelden dienen per kerende post hun stemrecht in te leveren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
snoepgoed11
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |