Indien we dat nodig achten krijg je vanzelf een buddy toegewezen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben zelf nog een newbie, kan ik me niet opgeven voor begeleiding?
Een buddy moet niet gezien worden als een breekijzer om je plekje te veroveren. We volgen je al een tijdje en tot nu toe lig je aardig op koers om je eigen identiteit te ontwikkelen en je plekje te krijgen. Indien nodig grijpen we in.quote:ik heb namelijk het gevoel dat ik er meer uit zou kunnen halen dan ik nu doe, en dat ik mijn niche nog niet helemaal gevonden heb.
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik NOG meer moet posten in de hoop het proces te versnellen?quote:Op maandag 22 april 2013 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Indien we dat nodig achten krijg je vanzelf een buddy toegewezen.
[..]
Een buddy moet niet gezien worden als een breekijzer om je plekje te veroveren. We volgen je al een tijdje en tot nu toe lig je aardig op koers om je eigen identiteit te ontwikkelen en je plekje te krijgen. Indien nodig grijpen we in.
Kwantiteit != kwaliteit.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik NOG meer moet posten in de hoop het proces te versnellen?
Bedankt voor je interesse.quote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef JoeyDB het volgende:
Ik zou het zeker niet erg vinden om een nieuw lid te helpen
Heb al de enige ervaring, en heb geen reden waarom ik dat niet zou doen
Heb je echt totaal geen leven Hork? En mod, en Designer, en dan ook nog newbie buddy willen worden? Ik twijfel, misschien moet ik je wel tegen jezelf in bescherming nemen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik meld mij ook gaarne aan, wat een prachtig initiatief dit. Hoewel ik stiekem ook gewoon begeleiding nodig heb, maar daar heb ik hulpverleners en zovty voor
Jawel, maar ik verdoe het graag op FOK! jeweetwel, maar de keuze is aan jou natuurlijk, dikke kans dat ik een newbie de pleuris in help door hem schaamteloze dingen te laten doenquote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je echt totaal geen leven Hork? En mod, en Designer, en dan ook nog newbie buddy willen worden? Ik twijfel, misschien moet ik je wel tegen jezelf in bescherming nemen.
maar ik dacht dat ik de Tong80 methode zou toepassen.... niet aan te raden?quote:
Niet alleen aan mij natuurlijk, ik treed alleen even op als woordvoerder van de users die achter de schermen aan de touwtje trekken.quote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ik verdoe het graag op FOK! jeweetwel, maar de keuze is aan jou natuurlijk,
En ja, dat is eigenlijk precies waar we bang voor zijn, maar we wilden het niet zo direct voor je voeten gooien.quote:dikke kans dat ik een newbie de pleuris in help door hem schaamteloze dingen te laten doen
quote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar ik dacht dat ik de Tong80 methode zou toepassen.... niet aan te raden?
Helder, helder!quote:Op maandag 22 april 2013 10:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet alleen aan mij natuurlijk, ik treed alleen even op als woordvoerder van de users die achter de schermen aan de touwtje trekken.
Oh matig wel, beter vertel je dat voortaan meteen. Zou ik anders ook begeleiding kunnen krijgen? Ik wil wel iemand die aan mijn profiel matched, dat neukt praat wat makkelijker.quote:[..]
En ja, dat is eigenlijk precies waar we bang voor zijn, maar we wilden het niet zo direct voor je voeten gooien.
het werkt wel, inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef zovty het volgende:
[..].
(Ziehier een typisch staaltje newbie begeleiding. Newbie komt met vraag, buddy komt met een veelzeggende blik. Meer hoeft het niet te zijn.)
Een sterk punt van mij is toch wel dat ik makkelijk in contact kom met mensen. Een wat zwakker punt is toch dat ik recht door zee ben en niet eromheen praat als ik het ergens niet mee eens benquote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse.
Wat zijn je sterke punten, en wat zijn je eventuele zwakke punten?
Waarom zou je geschikt zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wil ook wel newbie buddy worden hoor.
Gemiddelde posts van 2 per dag niet genoeg?quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef zovty het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel potentie in je zien.
Als je dat echt denkt ben je hopeloos en verdien je geen begeleiding, kutn00bquote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Gemiddelde posts van 2 per dag niet genoeg?
Ik vind 't nogal een prestatie
Ik bén geschikt omdat ik weet hoe een goed topic in elkaar zit, hoe de users kunnen reageren (Velen zijn erg voorspelbaar) en omdat ik goed uit kan leggen. Ik ben bereid om een uurtje per dag met mijn newbie buddy te gaan dm'en en allerhande fora met hem te verkennen.quote:
Ja daar was ik al bang voor jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Thanks! Ik had je eigenlijk al op de lijst gezet.
Eikelquote:Op maandag 22 april 2013 20:50 schreef zovty het volgende:
[..]
[..].
Wie wil me helpen zul je bedoelen.
Ow baggertopics kan ik je wel bij helpen denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:34 schreef Syphixx het volgende:
ik heb een coach nodig die me leert om bagger topics te openen.. met m'n lurker skills ( level asian ) zal ik tong80 nooit inhalen
Dat is niet perse een slecht iets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil mij begeleiden, ik heb faalangst bij topics maken en daarom maak ik nauwelijks topics.
Ja in jullie ervaren ogen is dat fijn zodat jullie mijn bagger niet te hoeven lezen, maar ik zou het toch leuk vinden als ik wat zelfverzekerder nonbagger topics zou kunnen maken.quote:
Vraag vosss om advies en doe dan precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja in jullie ervaren ogen is dat fijn zodat jullie mijn bagger niet te hoeven lezen, maar ik zou het toch leuk vinden als ik wat zelfverzekerder nonbagger topics zou kunnen maken.
OMG zovty, waar is je powerpuff girlquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef zovty het volgende:
Waarom zou een newbie bij jou in goede handen zijn Mono? Wat zou je een newbie kunnen leren, waar weet je de weg, welke connecties heb je?
afgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken yvonne persoonlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef zovty het volgende:
Waarom zou een newbie bij jou in goede handen zijn Mono? Wat zou je een newbie kunnen leren, waar weet je de weg, welke connecties heb je?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Krantenbol. het volgende:
[..]
HAHAHA MONOPOLY HEEFT SEKS MET 10 FOKSTERS GEHAD HAHAHA
Waarheidquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef Krantenbol. het volgende:
[..]
Je bent pas een éckte éckte baas als je seks hebt gehad met Monopoly
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Vraag vosss om advies en doe dan precies het tegenovergestelde.
Oh kies mij, ik ben geestelijk 12, en ik zeg atlijd patat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik meld mij ook aan
Mijn toegewezen newbie dient echter boven de 12 te zijn en het is patat godverdomme.
Ga je dalijk ook nog meneer tegen me zeggen of WTF moet dit voorstellen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en nu maar hopen dat hij extreem slechte tips geeft
Ja dikke lul, alsof ik tijd heb voor deze ongein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat?.
Jij hebt echt veel hulp nodig....
Kun je dit wel allemaal aan vosss?
Wat zeg je nou toch allemaal popje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
Jij was toch vegetarisch? Steaks, uiersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.quote:
Wow jij bent zeker een programmeurder hekker.!quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.
Ik wil jouw buddy wel zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen jullie het samen. Dan hebben jullie wel heel wat ervaring?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Rustig maar, het komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Aangezien ik blijkbaar opeens je buddy ben, wil ik graag even beginnen met dat seksuele toespelingen naar zusjes deel zijn van de FOK! "cultuur".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je wilt perse een vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het nou, wil iemand al mijn begeleidster zijn?
jij wilt mij voor jezelf houden he zovtyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Als project-coördinator verbied ik je om je diensten als newbie buddy aan te bieden.
Buddy!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aangezien ik blijkbaar opeens je buddy ben, wil ik graag even beginnen met dat seksuele toespelingen naar zusjes deel zijn van de FOK! "cultuur".
Daarom moet iedereen pics van zijn of haar zusjes laten zien.
Ja, dat is het ja. Dat is precies de reden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij wilt mij voor jezelf houden he zovtyik heb je wel door!
dan heb je pechquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat is het ja. Dat is precies de reden.
Toevallig wel, ik ben namelijk wanhopig en op zoek naar een vriendin.quote:
Ik kan me verkleden als vrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik ben namelijk wanhopig en op zoek naar een vriendin.
maar niet jij, jij bent stom, ga weg uit alle topics waar ik in post!
Als jij een meisje met meer dan een kut wilt wens ik je succesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, alleen echte meisjes met kutten en tieten en leuk figuur!
bedankt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een meisje met meer dan een kut wilt wens ik je succes
Is dat een goede?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb ongevraagd Opa.Bakkebaard al als begeleider
kan je uit ervaring vertellen dat hij heel streng kan zijn, het is gelukkig nooit gekomen tot sexueel misbruikquote:
Smitjew heb je al gehosseld op FOK!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef smitjew het volgende:
moet ik iemand begeleiden of krijg ik een begeleider ?
wat ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Smitjew heb je al gehosseld op FOK!?
Welkom in team Stink-ui,quote:
hahah , mij iets te jongquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Welkom in team Stink-ui,
Eerste tip! Ga even slijmen in JNG en hossel een 16 jarige
Kijk dit zijn nog eens tips, jij bent zeker ook een mentor hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Oke smitjew
Ga naar FOK!Userfoto's en post een sexy foto van jou in S&G voor goede neuqsex
oke zal ik doen , zoek wel een leukequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Oke smitjew
Ga naar FOK!Userfoto's en post een sexy foto van jou in S&G voor goede neuqsex
Team Stink-ui,quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:04 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Kijk dit zijn nog eens tips, jij bent zeker ook een mentor hier.
Pic staat er in hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Team Stink-ui,
voor neuqsex en meer!
Welke chicks zijn hier een beetje makkelijk stink-ui?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Team Stink-ui,
voor neuqsex en meer!
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Welkom in team Stink-ui,
Eerste tip! Ga even slijmen in JNG en hossel een 16 jarige
Ga opzoek op forums waar de zwakke FOK!sters zich verstoppen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Welke chicks zijn hier een beetje makkelijk stink-ui?
Even afwachten,quote:
hmm..quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?
R&P / verlieft en niet weten hoe je het moet zeggen deze bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ga opzoek op forums waar de zwakke FOK!sters zich verstoppen.
http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/4
en dan vooral;
Relaties & Psychologie
Ja, goed voorbeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
R&P / verlieft en niet weten hoe je het moet zeggen deze bijvoorbeeld?
Ik hou je op de hoogte !quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, goed voorbeeld.
Stuur een paar lieve DM's beetje slijmen toch.
Dankje,quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?
Ik moet je teleurstellen, en daarbij ben ik ook geen 16 meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hmm..
even het een en ander na gekeken.
heb niets kunnen vinden over vriendjes ofzo dus ik ga er van uit de ze vrijgezel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik moet je teleurstellen, en daarbij ben ik ook geen 16 meerHé balen, dan gooi ik denk ik maar niet mijn Youtube hommage aan je online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Ikke!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:08 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Ik ben een newbie. Wil iemand mijn buddie zijn?
Vroeger was Paul mijn leraar,quote:Op zondag 28 juli 2013 10:52 schreef Paul het volgende:
Dit principe bestond al jaren
Ik heb al keiveel leerlingen gehad
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Vroeger was Paul mijn leraar,
maar toen vroeg hij om 450 en toen ben ik gestopt
zovty jij was al hier toen FOK! nog zwart wit was.quote:
Je moet even een foto van jezelf sturen naar Paul en mij via DMquote:
Ja, nee, ja. Ik bedoel die lovelygirl. Pakt niemand die newbie even op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
zovty jij was al hier toen FOK! nog zwart wit was.
Paultje en ik hebben zich al ontfermt over haarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, nee, ja. Ik bedoel die lovelygirl. Pakt niemand die newbie even op.
En weer een baggeruser erbij. Top!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Paultje en ik hebben zich al ontfermt over haar
Aaiii!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Stink-UI, ik heb nog niks kunnen scoren ondanks je tips, wat doe ik fout?
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Aaiii!
Probeer jezelf aan te melden voor een FOK! meet! zoals die in KLB. Ga daar lekker irl met de chicks praten.
TIP! Trek een wolvenshirt aan!!!!!!
Meestal zijn er wel een paar dames te vinden.!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.
Stuur jij maar eerst een foto van jezelfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Je moet even een foto van jezelf sturen naar Paul en mij via DM
Zullen we DM'en schatje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Stuur jij maar eerst een foto van jezelf
Paul de foto's krijg jij door oké niet huilenquote:
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
DISCRIMINIATIE DUDE!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1
2) ben je onder de 15 ----- ja: 0 nee: 1
tel je score op
is je score 2 of hoger, dan ben je geschikt voor dalando
Waarom zo boos?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
[ ] geschiktquote:
Leren wat discriminatie is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[ x ] ongeschikt
hoezo is dat discriminatie ? je bent gewoon ongeschikt
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Waarom dan? Jij hebt helemaal geen begeleider nodig
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef iXVI het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?Ik zit hier ook net anderhalf dag.
318 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |