Ja dikke lul, alsof ik tijd heb voor deze ongein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat?.
Jij hebt echt veel hulp nodig....
Kun je dit wel allemaal aan vosss?
Wat zeg je nou toch allemaal popje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
Jij was toch vegetarisch? Steaks, uiersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.quote:
Wow jij bent zeker een programmeurder hekker.!quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.
Ik wil jouw buddy wel zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen jullie het samen. Dan hebben jullie wel heel wat ervaring?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Rustig maar, het komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Aangezien ik blijkbaar opeens je buddy ben, wil ik graag even beginnen met dat seksuele toespelingen naar zusjes deel zijn van de FOK! "cultuur".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je wilt perse een vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het nou, wil iemand al mijn begeleidster zijn?
jij wilt mij voor jezelf houden he zovtyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Als project-coördinator verbied ik je om je diensten als newbie buddy aan te bieden.
Buddy!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aangezien ik blijkbaar opeens je buddy ben, wil ik graag even beginnen met dat seksuele toespelingen naar zusjes deel zijn van de FOK! "cultuur".
Daarom moet iedereen pics van zijn of haar zusjes laten zien.
Ja, dat is het ja. Dat is precies de reden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij wilt mij voor jezelf houden he zovtyik heb je wel door!
dan heb je pechquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat is het ja. Dat is precies de reden.
Toevallig wel, ik ben namelijk wanhopig en op zoek naar een vriendin.quote:
Ik kan me verkleden als vrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig wel, ik ben namelijk wanhopig en op zoek naar een vriendin.
maar niet jij, jij bent stom, ga weg uit alle topics waar ik in post!
Als jij een meisje met meer dan een kut wilt wens ik je succesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, alleen echte meisjes met kutten en tieten en leuk figuur!
bedankt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een meisje met meer dan een kut wilt wens ik je succes
Is dat een goede?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb ongevraagd Opa.Bakkebaard al als begeleider
kan je uit ervaring vertellen dat hij heel streng kan zijn, het is gelukkig nooit gekomen tot sexueel misbruikquote:
Smitjew heb je al gehosseld op FOK!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef smitjew het volgende:
moet ik iemand begeleiden of krijg ik een begeleider ?
wat ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Smitjew heb je al gehosseld op FOK!?
Welkom in team Stink-ui,quote:
hahah , mij iets te jongquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Welkom in team Stink-ui,
Eerste tip! Ga even slijmen in JNG en hossel een 16 jarige
Kijk dit zijn nog eens tips, jij bent zeker ook een mentor hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Oke smitjew
Ga naar FOK!Userfoto's en post een sexy foto van jou in S&G voor goede neuqsex
oke zal ik doen , zoek wel een leukequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Oke smitjew
Ga naar FOK!Userfoto's en post een sexy foto van jou in S&G voor goede neuqsex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |