Indien we dat nodig achten krijg je vanzelf een buddy toegewezen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben zelf nog een newbie, kan ik me niet opgeven voor begeleiding?
Een buddy moet niet gezien worden als een breekijzer om je plekje te veroveren. We volgen je al een tijdje en tot nu toe lig je aardig op koers om je eigen identiteit te ontwikkelen en je plekje te krijgen. Indien nodig grijpen we in.quote:ik heb namelijk het gevoel dat ik er meer uit zou kunnen halen dan ik nu doe, en dat ik mijn niche nog niet helemaal gevonden heb.
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik NOG meer moet posten in de hoop het proces te versnellen?quote:Op maandag 22 april 2013 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Indien we dat nodig achten krijg je vanzelf een buddy toegewezen.
[..]
Een buddy moet niet gezien worden als een breekijzer om je plekje te veroveren. We volgen je al een tijdje en tot nu toe lig je aardig op koers om je eigen identiteit te ontwikkelen en je plekje te krijgen. Indien nodig grijpen we in.
Kwantiteit != kwaliteit.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat ik NOG meer moet posten in de hoop het proces te versnellen?
Bedankt voor je interesse.quote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef JoeyDB het volgende:
Ik zou het zeker niet erg vinden om een nieuw lid te helpen
Heb al de enige ervaring, en heb geen reden waarom ik dat niet zou doen
Heb je echt totaal geen leven Hork? En mod, en Designer, en dan ook nog newbie buddy willen worden? Ik twijfel, misschien moet ik je wel tegen jezelf in bescherming nemen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik meld mij ook gaarne aan, wat een prachtig initiatief dit. Hoewel ik stiekem ook gewoon begeleiding nodig heb, maar daar heb ik hulpverleners en zovty voor
Jawel, maar ik verdoe het graag op FOK! jeweetwel, maar de keuze is aan jou natuurlijk, dikke kans dat ik een newbie de pleuris in help door hem schaamteloze dingen te laten doenquote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je echt totaal geen leven Hork? En mod, en Designer, en dan ook nog newbie buddy willen worden? Ik twijfel, misschien moet ik je wel tegen jezelf in bescherming nemen.
maar ik dacht dat ik de Tong80 methode zou toepassen.... niet aan te raden?quote:
Niet alleen aan mij natuurlijk, ik treed alleen even op als woordvoerder van de users die achter de schermen aan de touwtje trekken.quote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar ik verdoe het graag op FOK! jeweetwel, maar de keuze is aan jou natuurlijk,
En ja, dat is eigenlijk precies waar we bang voor zijn, maar we wilden het niet zo direct voor je voeten gooien.quote:dikke kans dat ik een newbie de pleuris in help door hem schaamteloze dingen te laten doen
quote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar ik dacht dat ik de Tong80 methode zou toepassen.... niet aan te raden?
Helder, helder!quote:Op maandag 22 april 2013 10:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet alleen aan mij natuurlijk, ik treed alleen even op als woordvoerder van de users die achter de schermen aan de touwtje trekken.
Oh matig wel, beter vertel je dat voortaan meteen. Zou ik anders ook begeleiding kunnen krijgen? Ik wil wel iemand die aan mijn profiel matched, dat neukt praat wat makkelijker.quote:[..]
En ja, dat is eigenlijk precies waar we bang voor zijn, maar we wilden het niet zo direct voor je voeten gooien.
het werkt wel, inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef zovty het volgende:
[..].
(Ziehier een typisch staaltje newbie begeleiding. Newbie komt met vraag, buddy komt met een veelzeggende blik. Meer hoeft het niet te zijn.)
Een sterk punt van mij is toch wel dat ik makkelijk in contact kom met mensen. Een wat zwakker punt is toch dat ik recht door zee ben en niet eromheen praat als ik het ergens niet mee eens benquote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse.
Wat zijn je sterke punten, en wat zijn je eventuele zwakke punten?
Waarom zou je geschikt zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wil ook wel newbie buddy worden hoor.
Gemiddelde posts van 2 per dag niet genoeg?quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef zovty het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel potentie in je zien.
Als je dat echt denkt ben je hopeloos en verdien je geen begeleiding, kutn00bquote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Gemiddelde posts van 2 per dag niet genoeg?
Ik vind 't nogal een prestatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |