Ja dikke lul, alsof ik tijd heb voor deze ongein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat?.
Jij hebt echt veel hulp nodig....
Kun je dit wel allemaal aan vosss?
Wat zeg je nou toch allemaal popje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
Jij was toch vegetarisch? Steaks, uiersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik geef me op. Dan worden steaks alle uiers zoals ik
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.quote:
Wow jij bent zeker een programmeurder hekker.!quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat kan niet, ik ben nog te nieuw om buddy te kunnen zijn.
Ik wil jouw buddy wel zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil jouw buddy wel zijn.Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen jullie het samen. Dan hebben jullie wel heel wat ervaring?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Rustig maar, het komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar jij bent nog nieuwer dan ik... dat gaat werkelijk tegen alle protocollen in, ben ik bang.
Aangezien ik blijkbaar opeens je buddy ben, wil ik graag even beginnen met dat seksuele toespelingen naar zusjes deel zijn van de FOK! "cultuur".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Doen we. Maar dan geen sexuele toespelingen meer over mijn zusjes.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |