En weer een baggeruser erbij. Top!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Paultje en ik hebben zich al ontfermt over haar
Aaiii!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Stink-UI, ik heb nog niks kunnen scoren ondanks je tips, wat doe ik fout?
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Aaiii!
Probeer jezelf aan te melden voor een FOK! meet! zoals die in KLB. Ga daar lekker irl met de chicks praten.
TIP! Trek een wolvenshirt aan!!!!!!
Meestal zijn er wel een paar dames te vinden.!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.
Stuur jij maar eerst een foto van jezelfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Je moet even een foto van jezelf sturen naar Paul en mij via DM
Zullen we DM'en schatje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Stuur jij maar eerst een foto van jezelf
Paul de foto's krijg jij door oké niet huilenquote:
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
DISCRIMINIATIE DUDE!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1
2) ben je onder de 15 ----- ja: 0 nee: 1
tel je score op
is je score 2 of hoger, dan ben je geschikt voor dalando
Waarom zo boos?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
[ ] geschiktquote:
Leren wat discriminatie is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[ x ] ongeschikt
hoezo is dat discriminatie ? je bent gewoon ongeschikt
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Waarom dan? Jij hebt helemaal geen begeleider nodig
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef iXVI het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?Ik zit hier ook net anderhalf dag.
318 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |