Team Stink-ui,quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:04 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Kijk dit zijn nog eens tips, jij bent zeker ook een mentor hier.
Pic staat er in hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Team Stink-ui,
voor neuqsex en meer!
Welke chicks zijn hier een beetje makkelijk stink-ui?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Team Stink-ui,
voor neuqsex en meer!
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Welkom in team Stink-ui,
Eerste tip! Ga even slijmen in JNG en hossel een 16 jarige
Ga opzoek op forums waar de zwakke FOK!sters zich verstoppen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Welke chicks zijn hier een beetje makkelijk stink-ui?
Even afwachten,quote:
hmm..quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?
R&P / verlieft en niet weten hoe je het moet zeggen deze bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ga opzoek op forums waar de zwakke FOK!sters zich verstoppen.
http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/4
en dan vooral;
Relaties & Psychologie
Ja, goed voorbeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
R&P / verlieft en niet weten hoe je het moet zeggen deze bijvoorbeeld?
Ik hou je op de hoogte !quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, goed voorbeeld.
Stuur een paar lieve DM's beetje slijmen toch.
Dankje,quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kan je eens nagaan voor me of msacras nog vrijgezel en op zoek is?
Ik moet je teleurstellen, en daarbij ben ik ook geen 16 meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hmm..
even het een en ander na gekeken.
heb niets kunnen vinden over vriendjes ofzo dus ik ga er van uit de ze vrijgezel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik moet je teleurstellen, en daarbij ben ik ook geen 16 meerHé balen, dan gooi ik denk ik maar niet mijn Youtube hommage aan je online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Ikke!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:08 schreef LovelyGirl19 het volgende:
Ik ben een newbie. Wil iemand mijn buddie zijn?
Vroeger was Paul mijn leraar,quote:Op zondag 28 juli 2013 10:52 schreef Paul het volgende:
Dit principe bestond al jaren
Ik heb al keiveel leerlingen gehad
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Vroeger was Paul mijn leraar,
maar toen vroeg hij om 450 en toen ben ik gestopt
zovty jij was al hier toen FOK! nog zwart wit was.quote:
Je moet even een foto van jezelf sturen naar Paul en mij via DMquote:
Ja, nee, ja. Ik bedoel die lovelygirl. Pakt niemand die newbie even op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
zovty jij was al hier toen FOK! nog zwart wit was.
Paultje en ik hebben zich al ontfermt over haarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, nee, ja. Ik bedoel die lovelygirl. Pakt niemand die newbie even op.
En weer een baggeruser erbij. Top!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Paultje en ik hebben zich al ontfermt over haar
Aaiii!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:31 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Stink-UI, ik heb nog niks kunnen scoren ondanks je tips, wat doe ik fout?
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Aaiii!
Probeer jezelf aan te melden voor een FOK! meet! zoals die in KLB. Ga daar lekker irl met de chicks praten.
TIP! Trek een wolvenshirt aan!!!!!!
Meestal zijn er wel een paar dames te vinden.!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ik had me daar al voor aangemeld, maar volgens mij komen er daar ook alleen maar mannen of dikkerdjes.
Stuur jij maar eerst een foto van jezelfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Je moet even een foto van jezelf sturen naar Paul en mij via DM
Zullen we DM'en schatje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Stuur jij maar eerst een foto van jezelf
Paul de foto's krijg jij door oké niet huilenquote:
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
DISCRIMINIATIE DUDE!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
1) heb je een vagina ------- ja: 0 nee: 1
2) ben je onder de 15 ----- ja: 0 nee: 1
tel je score op
is je score 2 of hoger, dan ben je geschikt voor dalando
Waarom zo boos?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef iXVI het volgende:
Ik wil graag een buddy om me te begeleiden.
[ ] geschiktquote:
Leren wat discriminatie is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[ x ] ongeschikt
hoezo is dat discriminatie ? je bent gewoon ongeschikt
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Waarom dan? Jij hebt helemaal geen begeleider nodig
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:04 schreef iXVI het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen begeleider nodig hebben?Ik zit hier ook net anderhalf dag.
318 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:06 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en zag dat je al 3 jaar lid was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |