SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Feyenoord wel wil je zeggen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n domme gast he. Denk je nu serieus dat PSV met die lepra verdediging van ze ook maar iets te zoeken heeft in de CL?Nigga please
![]()
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.quote:![]()
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen hequote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zij vieren het feestje al. Dit jaar is er ook een feestje voor de 3e plek?![]()
Goede spelers voor een verdediging halen heeft ook geen zin aangezien er barweinig goede verdedigers zijn momenteel.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Wat willen jullie doen dan? Puyol, Pepe en Ferdinand halen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Dit dus, de cash is leukquote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen he![]()
Ik maak geen club belachelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef iketurnerjr het volgende:
Geen enkele nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL,behalve Ajax![]()
Ach, ik vond een waar volksfeest na jaren van misère en rampspoed, waarbij het behalen van de vCL als wederopstanding stond voor Feyenoord toch wel mooi hoor. Maar dat zal je als PSV'er waarschijnlijk toch niet begrijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.![]()
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Doe dan happen kutlulquote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.![]()
Gebeurt ook weinig in de wedstrijd...quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.![]()
![]()
Komt omdat alle wedstrijden al gespeeld zijn.. En Feyenoord en Vitesse alleen de bal aan het overtikken zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.![]()
Dik, net Cartmanquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Davy er irl uitziet![]()
Vast niet zo lelijk als jou.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
niet natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Leonard Kweuke halen ze van Praag, weet ik zekerquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een tweede Bony vinden wordt lastig..
![]()
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schattenquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Davy er irl uitziet♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.![]()
![]()
Doe maar gokjequote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schatten![]()
![]()
Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.quote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?![]()
Statistieken wedstrijd:
47 % balbezit 53
18 doelpogingen 1
8 corners 3
9 overtredingen mee 10
2 buitenspel 0
8 vrije trappen 13
1 reddingen doelman 2![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HypocrietjesPSV belachelijk maken voor het uitfluiten van de eigen spelers
![]()
Ah oke, Feyenoord is beter, Vitesse ongeinspireerd en zwak, Feyenoord op weg geholpen door de scheidsrechter met een onterechte penalty.quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.![]()
F'noorders te flippen om el hamdoei, dat Ajax die niet uit mocht fluiten nu doen ze het zelf.
Groot fan van User Wotte![]()
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisiequote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Statistieken wedstrijd:
47 % balbezit 53
18 doelpogingen 1
8 corners 3
9 overtredingen mee 10
2 buitenspel 0
8 vrije trappen 13
1 reddingen doelman 2♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie Bony![]()
Heerlijk Leerdam nog even belachelijk maken. Eigenlijk moet je die standaard elke wedstrijd de 92ste minuut laten invallen.![]()
Snappen doe ik het ook niet tbhquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef PSV1990- het volgende:
waarom brengt ie nou leerdam in?
walgelijke vent die koeman![]()
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steektquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie![]()
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Heerlijk Leerdam nog even belachelijk maken. Eigenlijk moet je die standaard elke wedstrijd de 92ste minuut laten invallen.★★★![]()
En dan verliezen in een Fries dorp? Make sensequote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
En dan 3e staan. fail.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt★★★![]()
Met dat doelsaldo van +19quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt![]()
boh.. instant boner, net Barca inderdaad
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met dat doelsaldo van +19![]()
boh.. instant boner, net Barca inderdaad
![]()
![]()
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.★★★![]()
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.![]()
Betwijfel of hij nog naar Vitesse gaat.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
Dan staat PSV nog steeds 2de.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.![]()
Oneens. Gewoon netjes contract uitzittenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
★★★![]()
Als een random Ajax speler gratis de deur uit loopt dan denk je wel anders. Verlengen of verkopenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon netjes contract uitzitten![]()
Wat een onzin zegquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.![]()
![]()
Hij is gewoon realistisch en ziet dat Vilhena toch wel zijn plek over ging nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.![]()
Het is geen grap, kneusquote:
En als je hem niet begrijpt dan zou ik het ex-koningslied nog een keer checken.
Of de uitzending van P&W van afgelopen vrijdag.![]()
Dan denk ik hetzelfde. Al blijft het wel KUT!quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als een random Ajax speler gratis de deur uit loopt dan denk je wel anders. Verlengen of verkopen★★★![]()
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Mathijsen speelt ook al weken als een eindbaas trouwens![]()
xDquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee. Vitesse heeft nu 61 punten. Feyenoord 60 en PSV 63. Feyenoord straks ook 63Ja dus bij 2-2 staat PSV nog steeds 2de
![]()
Heb ik gezien, maar dat is toch juist de grap? Of ga je het vanaf nu ook echt gebruiken als afscheidsgroetquote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is geen grap, kneus
Ohja ik zie het nu staan, mijn excuses.quote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Ja dus bij 2-2 staat PSV nog steeds 2de
![]()
Eindbaas in meest belabberde verhouding salaris / prestatie leveren op dit niveauquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
3 keerwinnen = voorronde CL. en mocht ajax als nog punten verspelen is zelfs nog een kampioenschap mogelijk![]()
![]()
Ajax mag nog een keer verliezenquote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
3 keerwinnen = voorronde CL. en mocht ajax als nog punten verspelen is zelfs nog een kampioenschap mogelijk
★★★![]()
Als Ajax volgende week wint is het nagenoeg kampioenquote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
3 keerwinnen = voorronde CL. en mocht ajax als nog punten verspelen is zelfs nog een kampioenschap mogelijk![]()
![]()
Dat is z'n goed recht imo. Hij hoeft niet bij te tekenen. 2 ton meer verdienen is toch redelijk wat voor een speler als Leerdam hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax volgende week wint is het nagenoeg kampioen![]()
Lijkt mij wel een leuke afscheidsgroet idd. Ik ga hem erin gooienquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar dat is toch juist de grap? Of ga je het vanaf nu ook echt gebruiken als afscheidsgroet
Hou je veilig![]()
![]()
Sukkel.quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is geen grap, kneus
![]()
NAC niet, zoals de historie leert.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.![]()
Willem II thuis is al binnen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.
★★★![]()
Rickazio weet dit heel goed te verwoorden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
ajax wint komende 2 duels gewoon en klaar![]()
Leerdam is een speler als die zich goed ontwikkelt had kon hij ook naar Aston Villa, Swansea of BMG ofzo. Dan denk je echt niet meer om 2 ton. Gewoon een domme keus.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is z'n goed recht imo. Hij hoeft niet bij te tekenen. 2 ton meer verdienen is toch redelijk wat voor een speler als Leerdam hoor.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
ajax wint komende 2 duels gewoon en klaar★★★![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je mist als je naast het doel schiet.![]()
![]()
Ligt aan je doel. misschien wil je juist daar schieten, dan raak je hem.quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je mist als je naast het doel schiet.★★★![]()
ajax verliest bij nac en gelijk bij groningenquote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
ajax wint komende 2 duels gewoon en klaar
psv kampioen![]()
jijquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
aax verliest bij nac en gelijk brij groningen
psv kampioeb![]()
![]()
PSV WINT ALLES! DE BEKER, COMPETITIE EN DE CHAMPIOSANS LEAUGUAE!quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
aax verliest bij nac en gelijk brij groningen
psv kampioeb★★★![]()
EN DE WERELT CUPquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV WINT ALLES! DE BEKER, COMPETITIE EN DE CHAMPIOSANS LEAUGUAE!![]()
gaat niet gebeuren, psv heeft het zelf verpest in eigen huisquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ajax verliest bij nac en gelijk bij groningen
psv kampioen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
kapi hersenloos noemen okequote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dáár is kapiteintje weer, zo kennen we je weer als het hersenloze kakkerlakje dat je bentGroot fan van User Wotte![]()
quote:Marcao (gast)
Dit is geen toeval meer. Ajax wordt 2 100% penalties onthouden, Feyenoord krijgt er zomaar 1 kado. Nederlandse arbiters zijn sowieso incapabel, maar het zou mij niet verbazen als er t.z.t. een enorm corruptieschandaal wordt onthuld![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm gewoon een sukkel, omdat hij niet doorheeft dat dat juist is waarom hij erop aangesproken wordt.quote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dáár is kapiteintje weer, zo kennen we je weer als het hersenloze kakkerlakje dat je bent![]()
![]()
Twente heeft baat om PSV, in ruil voor het verliezen van de bekerfinale, te laten winnen de laatste speeldag.
hahah yes CL !!![]()
okequote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef PSV1990- het volgende:
Twente heeft baat om PSV, in ruil voor het verliezen van de bekerfinale, te laten winnen de laatste speeldag.
hahah yes CL !!Groot fan van User Wotte![]()
Want?quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef PSV1990- het volgende:
hahah yes CL !!![]()
ECHTE RIVALENquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is jullie gegund.![]()
Succes, en ik gun jullie plek 2![]()
In ruil voor het winnen van de bekerfinale, bedoel je denk ik. Als ze verliezen heeft Twente daar natuurlijk geen fuck aan.quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef PSV1990- het volgende:
hahah yes CL !!Ah, dat verklaart waarom het onzin is.quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Weet ik ook nie las et op PSV,netwerk.to![]()
Dan klopt het bij voorbaat niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Maarre Tom, ga je nou nog een Ajax-UI nemen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
tom?quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maarre Tom, ga je nou nog een Ajax-UI nemen?![]()
Nee alsjeblieft niet zeg,ze zijn nu al zo arrogantquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is jullie gegund.![]()
Succes, en ik gun jullie plek 2![]()
logische top 3:
1. Ajax (sterk tegen midden en kleine clubs)
2. Vitesse (onderling beste topclub en topscorer)
3. PSV (meeste aanvallende inbreng, meeste goals)♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik ontvang het liefst geld van Feyenoord dan Vitesse of PSV.quote:Op zondag 21 april 2013 18:28 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg,ze zijn nu al zo arrogant
★★★![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef Rickazio het volgende:
logische top 3:
3. PSV (meeste aanvallende inbreng, meeste goals)![]()
![]()
Midden en kleine clubs?quote:Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef Rickazio het volgende:
logische top 3:
3. PSV (meeste aanvallende inbreng, meeste goals)
★★★![]()
Ook gewoon stabiel tegen grote en sterke clubs hoor? PSV twee keer gewonnen, Twente, Feyenoord....quote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ja van plek 5 tot 18 bijna allemaal gewonnen toch?
Alleen Vitesse twee keer verloren
★★★![]()
Juist niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ja van plek 5 tot 18 bijna allemaal gewonnen toch?![]()
Tegen Feyenoord een keer gelijk toch?quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook gewoon stabiel tegen grote en sterke clubs hoor? PSV twee keer gewonnen, Twente, Feyenoord....
Alleen Vitesse twee keer verloren♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
2-2 en 3-0 winst.quote:Op zondag 21 april 2013 18:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord een keer gelijk toch?
Twente 1-0 en 0-2 dacht ik.★★★![]()
Oh.quote:Op zondag 21 april 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 'm gewoon een sukkel, omdat hij niet doorheeft dat dat juist is waarom hij erop aangesproken wordt.![]()
PSV, dat is een ploeg die slecht is in de toppers. Ajax lijdt het meeste puntverlies tegen middenmoters.quote:Op zondag 21 april 2013 18:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord een keer gelijk toch?![]()
worden 2equote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
2equote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
★★★![]()
Lelijke logo staat in de wegquote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Romano Sion,zins ik gestopt ben met gokken moet ik me vrije tijd invullen met bezoekjes aan dit forumquote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?![]()
Geen idee waar ik dit anders moet posten, maar Finnbogason kan volgende week gewoon besproken worden hier
Finnbogason hoeft niet te vrezen voor schorsing![]()
groningen en nac komen hier ook nog bijquote:Op zondag 21 april 2013 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt:
Gelijkspelletjes:
AZ
Heerenveen
ADO Den Haag
Utrecht
Heracles Almelo
Feyenoord
Roda JCmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Aha oke. Dit was uit mijn hoofd voor zover ik wist.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:34 schreef sjeppert het volgende:
[..]
groningen en nac komen hier ook nog bij
★★★![]()
Deze wedstrijden moeten nog plaatsvinden. Het gaat geschiedenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke. Dit was uit mijn hoofd voor zover ik wist.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Hij doelt op de komende wedstrijden. Al is serieus ingaan op een dusdanige grap ook wel beter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke. Dit was uit mijn hoofd voor zover ik wist.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:36 schreef Nativism het volgende:
[..]
Hij doelt op de komende wedstrijden. Al is serieus ingaan op een dusdanige grap ook wel beter.
★★★![]()
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:11:11Herry & Berry in shock...Heero van SC Heerenveen blijkt niet echt. Of is dit een stand-in? #mascottenieuws http://t.co/aFGtc9niEn reageer retweet
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:17:51Heerenveen-mascotte Heero maakt nog weinig aanstalten om zijn warming-up te gaan doen. #topoverleg #heeaz http://t.co/jowHnw6X9V reageer retweet
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:46:41AZ en sc Heerenveen zijn in het Abe Lenstra Stadion bezig aan de warming-up, ook Heero staat op het veld. #heeaz http://t.co/k0MxrzTT1H reageer retweet
, arme mascotte.
![]()
Sowieso mascottes..quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:56 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:11:11Herry & Berry in shock...Heero van SC Heerenveen blijkt niet echt. Of is dit een stand-in? #mascottenieuws http://t.co/aFGtc9niEn reageer retweet
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:17:51Heerenveen-mascotte Heero maakt nog weinig aanstalten om zijn warming-up te gaan doen. #topoverleg #heeaz http://t.co/jowHnw6X9V reageer retweet
twitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 19:46:41AZ en sc Heerenveen zijn in het Abe Lenstra Stadion bezig aan de warming-up, ook Heero staat op het veld. #heeaz http://t.co/k0MxrzTT1H reageer retweet
, arme mascotte.
Cheerleaders
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Iemand die de wedstrjid nog kijkt?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Iemand die de wedstrjid nog kijkt?Theo Reitsma sust me in slaap.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
kutkurkurkurrkurkutkutkukurkurkurttkut((((((
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Marco pannenkoekOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Had Ajax daar nou zoveel moeite mee![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Had 3-0 moeten zijn.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Altijd lastig versus de nummer 14 in eigen stadion..
-
Verdedigers van Herenveen kunnen in de rust alvast solliciteren bij de McDonalds.Anonieme tievesclown![]()
Rens staat nu te stampvoeten op zijn Ajaxshirt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die van AZ kunnen er ook niks van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:35 schreef Crimyclown het volgende:
Verdedigers van Herenveen kunnen in de rust alvast solliciteren bij de McDonalds.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat AZ er 1 van gaat kopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:35 schreef Crimyclown het volgende:
Verdedigers van Herenveen kunnen in de rust alvast solliciteren bij de McDonalds.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat krijg je met een volleyballer aan het roer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Grappig dat AZ er 1 van gaat kopen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft raar dat Altidore er vaak niks van bakt en dan opeens weer een hele goeie actie heeft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, MVV moet effe scoren, zit ik nu te kijken. Cambuur staat toch al voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het idee alleen al deed brokjes maagzuur in mijn keel verschijnen.![]()
Jezus kom op AZ. Scoor er nog even 1, als Heerenveen terugkomt kan ik mijn vrienden niet uitlachen..
-
Heerenveen
-
Mooie assisst altidore man.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
En jammer van Maher!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat zag er prima uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Holy shit! wat een goal!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
10-10-10!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
AZ had aan het begin van de competitie ook wel veel pech en later een lange mindere fase.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het zo blijft is volgende week echt een top jupiler avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat vuurwerk
Ik ben een beetje boos op jouquote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heerenveen staat nog boven AZ
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Vergeet niet dat Heerenveen Zomer en Kruiswijk in de gelederen heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:37 schreef alors het volgende:
Wil Gouweleeuw nog steeds zo graag naar AZ dat hij alles doorlaat?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
VOLENDAMOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die gaat straks helemaal los met de Heerenveen Hooligans.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
AZ
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Rellen in het centrum, comazuipen in Cafe Bak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaat straks helemaal los met de Heerenveen Hooligans.know'm sayin?
word? word.![]()
Café Bakquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Rellen in het centrum, comazuipen in Cafe Bak.
Ajax die met een kater op het veld staat, dus ik geef jullie een klein kansje!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen PSV en over twee week Ajax oprollen★★★![]()
Zaterdag
18.45 uur: PSV-FC Groningen, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
19.45 uur: ADO Den Haag-VVV-Venlo, Eredivisie Live 2, commentaar Ron de Rijk
19.45 uur: Roda JC Kerkrade-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 3, commentaar Michiel Teeling
20.45 uur: NAC Breda-Ajax, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen
Zondag
12.30 uur: FC Twente-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Evert ten Napel
14.30 uur: Feyenoord-Heracles Almelo, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
14.30 uur: FC Zwolle-FC Utrecht, Eredivisie Live 2, commentaar Mark van Rijswijk
16.30 uur: Vitesse-Willem II, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit weekend 2 stuntjes... Heracles en NAC![]()
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:05:20Geen wijzigingen tov vorige week. #psv start met dezelfde 11. Dus ook vanavond geen #wijnaldum en #derijck #psvgro reageer retweet
![]()
Waarom doet Leo Ajax
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wordt echt tijd dat ze die eens ontslaan bij EL of in ieder geval verbieden nog wedstrijden van Ajax te doen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt goed:twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:30:41#nostradamus is er ook en zegt #psvgro 6-1 reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als P$V wint, weet ik het ook niet meer.![]()
Leuken garp he? Helemaal zelf bedenktquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lol die dollar teken inplaats van een S![]()
![]()
xDXddx!!1!!1
![]()
als dat gebeurt begrijp ik er ook geen reet meer vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Groningen wint, weet ik het ook niet meer.
Wordt gewoon een simpele overwinning voor PSV. 3-0 ofzo. Ik richt mij op de laatste wedstrijd van vanavond, we hebben het volledig in eigen hand, en naar een kampioenswedstrijd met onze oudste zou wel heel leuk zijn
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Eerst PSV, daarna Ajax. Wel jammer. Net zoals met de Champions League en Europa League.
Krijg je eerst het beste voetbal te zien en daarna de subtop.![]()
twitter:PSV twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 17:44:39OPSTELLING PSV: Waterman, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Matavz, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems. #psvgro reageer retweet
twitter:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
afbeeldingquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eerst PSV, daarna Ajax. Wel jammer. Net zoals met de Champions League en Europa League.
Krijg je eerst het beste voetbal te zien en daarna de subtop.![]()
Ik wist niet dat je naar doelsaldo moest kijken ipv puntenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi doelsaldo idd. Zou mooi zijn als we vandaag de 100 halen.![]()
Waarom zou ik daar naar kijken? Ajax is al kampioen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar doelsaldo moest kijken ipv punten![]()
Als een kampioen de subtop is, wat ben je dan als je tweede staat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar kijken? Ajax is al kampioen.![]()
Oh je gaat er serieus op in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als een kampioen de subtop is, wat ben je dan als je tweede staat?![]()
dezen nog beter:quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Leuken garp he? Helemaal zelf bedenkt
P¤¤ $ V¤¤
gr gr
groningen wint. psv kut club.
feyenoord verliest
ajax kampioen
gr gr![]()
Is gewoon een standaard post van jou en elfjaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:28 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
dezen nog beter:
P¤¤ $ V¤¤
gr gr
groningen wint. psv kut club.
ajax kampioen
gr gr![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard post van jou en elfjaar![]()
![]()
Zeefuik dendert daar gewoon overheenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bouma in de basis...lol...zeker om die dikke surinamer op te vangen![]()
![]()
Zullen de tektonische platen het houden in Eindhoven?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeefuik dendert daar gewoon overheen![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen de tektonische platen het houden in Eindhoven?!![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
4-1 ga ik voor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga overigens voor een vrij eenvoudige zege van PSV. 5-0Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop op een herhaling van PEC: Een kansloze 1-3quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 18:35:32 ]![]()
Is Groningen te zwak voor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop op een herhaling van PEC: Een kansloze 1-3![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:36 schreef FiliusDeorum het volgende:
jongens ik heb een screenshot gemaakt uit mijn glazenbol:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: