SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Feyenoord wel wil je zeggen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n domme gast he. Denk je nu serieus dat PSV met die lepra verdediging van ze ook maar iets te zoeken heeft in de CL?Nigga please
![]()
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.quote:![]()
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen hequote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zij vieren het feestje al. Dit jaar is er ook een feestje voor de 3e plek?![]()
Goede spelers voor een verdediging halen heeft ook geen zin aangezien er barweinig goede verdedigers zijn momenteel.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Wat willen jullie doen dan? Puyol, Pepe en Ferdinand halen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Dit dus, de cash is leukquote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen he![]()
Ik maak geen club belachelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef iketurnerjr het volgende:
Geen enkele nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL,behalve Ajax![]()
Ach, ik vond een waar volksfeest na jaren van misère en rampspoed, waarbij het behalen van de vCL als wederopstanding stond voor Feyenoord toch wel mooi hoor. Maar dat zal je als PSV'er waarschijnlijk toch niet begrijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.![]()
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Doe dan happen kutlulquote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.![]()
Gebeurt ook weinig in de wedstrijd...quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.![]()
![]()
Komt omdat alle wedstrijden al gespeeld zijn.. En Feyenoord en Vitesse alleen de bal aan het overtikken zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.![]()
Dik, net Cartmanquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Davy er irl uitziet![]()
Vast niet zo lelijk als jou.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
niet natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Leonard Kweuke halen ze van Praag, weet ik zekerquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een tweede Bony vinden wordt lastig..
![]()
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schattenquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Davy er irl uitziet♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.![]()
![]()
Doe maar gokjequote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schatten![]()
![]()
Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.quote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?![]()
Statistieken wedstrijd:
47 % balbezit 53
18 doelpogingen 1
8 corners 3
9 overtredingen mee 10
2 buitenspel 0
8 vrije trappen 13
1 reddingen doelman 2![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HypocrietjesPSV belachelijk maken voor het uitfluiten van de eigen spelers
![]()
Ah oke, Feyenoord is beter, Vitesse ongeinspireerd en zwak, Feyenoord op weg geholpen door de scheidsrechter met een onterechte penalty.quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.![]()
F'noorders te flippen om el hamdoei, dat Ajax die niet uit mocht fluiten nu doen ze het zelf.
Groot fan van User Wotte![]()
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisiequote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Statistieken wedstrijd:
47 % balbezit 53
18 doelpogingen 1
8 corners 3
9 overtredingen mee 10
2 buitenspel 0
8 vrije trappen 13
1 reddingen doelman 2♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie Bony![]()
Heerlijk Leerdam nog even belachelijk maken. Eigenlijk moet je die standaard elke wedstrijd de 92ste minuut laten invallen.![]()
Snappen doe ik het ook niet tbhquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef PSV1990- het volgende:
waarom brengt ie nou leerdam in?
walgelijke vent die koeman![]()
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steektquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie![]()
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Heerlijk Leerdam nog even belachelijk maken. Eigenlijk moet je die standaard elke wedstrijd de 92ste minuut laten invallen.★★★![]()
En dan verliezen in een Fries dorp? Make sensequote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
En dan 3e staan. fail.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt★★★![]()
Met dat doelsaldo van +19quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt![]()
boh.. instant boner, net Barca inderdaad
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met dat doelsaldo van +19![]()
boh.. instant boner, net Barca inderdaad
![]()
![]()
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.★★★![]()
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.![]()
Betwijfel of hij nog naar Vitesse gaat.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
Dan staat PSV nog steeds 2de.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.![]()
Oneens. Gewoon netjes contract uitzittenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
★★★![]()
Als een random Ajax speler gratis de deur uit loopt dan denk je wel anders. Verlengen of verkopenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon netjes contract uitzitten![]()
Wat een onzin zegquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |