Doe dan happen kutlulquote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.
Gebeurt ook weinig in de wedstrijd...quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Live Eredivisieverslagen, maar het gaat hier over van alles behalve de wedstrijd.
Komt omdat alle wedstrijden al gespeeld zijn.. En Feyenoord en Vitesse alleen de bal aan het overtikken zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dik, net Cartmanquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Davy er irl uitziet
Vast niet zo lelijk als jou.quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
niet natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Leonard Kweuke halen ze van Praag, weet ik zekerquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een tweede Bony vinden wordt lastig.
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schattenquote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?quote:Op zondag 21 april 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal een teken dat de (k)neusjes niks te zeggen hebben over het spel van Feyenord.
Doe maar gokjequote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe jij er ongeveer uitziet is wel redelijk in te schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |