SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Feyenoord wel wil je zeggen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n domme gast he. Denk je nu serieus dat PSV met die lepra verdediging van ze ook maar iets te zoeken heeft in de CL?Nigga please
![]()
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.quote:![]()
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen hequote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zij vieren het feestje al. Dit jaar is er ook een feestje voor de 3e plek?![]()
Goede spelers voor een verdediging halen heeft ook geen zin aangezien er barweinig goede verdedigers zijn momenteel.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Wat willen jullie doen dan? Puyol, Pepe en Ferdinand halen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Dit dus, de cash is leukquote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Nederland boeit het niks inderdaad. Ze hebben alle 3 geen donder in de CL te zoeken namelijk.![]()
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?![]()
![]()
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt er als PSV'er aardig jaloers van kan ik me voorstellen he![]()
Ik maak geen club belachelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch net zo goed voor de clubs die jij belachelijk maakt m.b.t. CL spelen?![]()
Wederopstanding werd gevierd, maar dat kan jij je natuurlijk niet voorstellen met dat koopclubje van je.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef iketurnerjr het volgende:
Geen enkele nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL,behalve Ajax![]()
Ach, ik vond een waar volksfeest na jaren van misère en rampspoed, waarbij het behalen van de vCL als wederopstanding stond voor Feyenoord toch wel mooi hoor. Maar dat zal je als PSV'er waarschijnlijk toch niet begrijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, iets vieren als je niet nummer 1 bent is achterlijk. Loser verdienen geen feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |