Hij is gewoon realistisch en ziet dat Vilhena toch wel zijn plek over ging nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
Het is geen grap, kneusquote:
Dan denk ik hetzelfde. Al blijft het wel KUT!quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als een random Ajax speler gratis de deur uit loopt dan denk je wel anders. Verlengen of verkopen
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Mathijsen speelt ook al weken als een eindbaas trouwens
xDquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?
quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee. Vitesse heeft nu 61 punten. Feyenoord 60 en PSV 63. Feyenoord straks ook 63
Heb ik gezien, maar dat is toch juist de grap? Of ga je het vanaf nu ook echt gebruiken als afscheidsgroetquote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is geen grap, kneus
En als je hem niet begrijpt dan zou ik het ex-koningslied nog een keer checken.
Of de uitzending van P&W van afgelopen vrijdag.
Ohja ik zie het nu staan, mijn excuses.quote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Ja dus bij 2-2 staat PSV nog steeds 2de
Eindbaas in meest belabberde verhouding salaris / prestatie leveren op dit niveauquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eindbaas van Super Mario 64 of God of War 3?
Ajax mag nog een keer verliezenquote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
3 keerwinnen = voorronde CL. en mocht ajax als nog punten verspelen is zelfs nog een kampioenschap mogelijk
Als Ajax volgende week wint is het nagenoeg kampioenquote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
3 keerwinnen = voorronde CL. en mocht ajax als nog punten verspelen is zelfs nog een kampioenschap mogelijk
Dat is z'n goed recht imo. Hij hoeft niet bij te tekenen. 2 ton meer verdienen is toch redelijk wat voor een speler als Leerdam hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax volgende week wint is het nagenoeg kampioen
Lijkt mij wel een leuke afscheidsgroet idd. Ik ga hem erin gooienquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar dat is toch juist de grap? Of ga je het vanaf nu ook echt gebruiken als afscheidsgroet
Sukkel.quote:Op zondag 21 april 2013 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is geen grap, kneus
En als je hem niet begrijpt dan zou ik het ex-koningslied nog een keer checken.
Of de uitzending van P&W van afgelopen vrijdag.
NAC niet, zoals de historie leert.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.
Willem II thuis is al binnen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar ik zie dat niet makkelijk gaan. Ploegen als ADO,NAC Utrecht hebben altijd wat extra tegen Ajax. Zal een spannende pot worden.
Rickazio weet dit heel goed te verwoorden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
ajax wint komende 2 duels gewoon en klaar
Leerdam is een speler als die zich goed ontwikkelt had kon hij ook naar Aston Villa, Swansea of BMG ofzo. Dan denk je echt niet meer om 2 ton. Gewoon een domme keus.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is z'n goed recht imo. Hij hoeft niet bij te tekenen. 2 ton meer verdienen is toch redelijk wat voor een speler als Leerdam hoor.
quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je mist als je naast het doel schiet.
Ligt aan je doel. misschien wil je juist daar schieten, dan raak je hem.quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je mist als je naast het doel schiet.
ajax verliest bij nac en gelijk bij groningenquote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef Rickazio het volgende:
jijquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
aax verliest bij nac en gelijk brij groningen
psv kampioeb
PSV WINT ALLES! DE BEKER, COMPETITIE EN DE CHAMPIOSANS LEAUGUAE!quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
aax verliest bij nac en gelijk brij groningen
psv kampioeb
EN DE WERELT CUPquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV WINT ALLES! DE BEKER, COMPETITIE EN DE CHAMPIOSANS LEAUGUAE!
gaat niet gebeuren, psv heeft het zelf verpest in eigen huisquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
ajax verliest bij nac en gelijk bij groningen
psv kampioen
kapi hersenloos noemen okequote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dáár is kapiteintje weer, zo kennen we je weer als het hersenloze kakkerlakje dat je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |