quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iFok. het volgende:
Ik heb het weer eens geprobeerd, maar dit is niks voor mij.![]()
Tot bij The Voice UK
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik zag die danser en moest meteen weer aan "de danser" denken
quote:
Ah, dank jequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan halen ze de hendel over. Hoe langer ze daarmee wachten, hoe minder punten ze krijgt.
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, stees is weer terug bij het huismoekekapsel?
Die zijn al dunner gewordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ze mag wel eens iets aan de wenkbrauwen doen
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharingquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Lelijke make-up heeft ze, haar wenkbrauwen zitten te dicht op haar ogen.
En het tijgerprintje moet dat natuurlijk weer opheffenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"
So you think you can be the next volkszanger?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Oh ja, deze zat nog onder de copy.quote:
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharing
Maar dat donkere is van naturequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.
Geef dan ook antwoordquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, deze zat nog onder de copy.
De oogschaduw was ook vrij donker zo te zien. Maar goed, beetje epileren kan geen kwaad in ieder geval.quote:
Ja ik weet het niet, ben geen fan van Beyonce, dus ik skipquote:
Denk dat dat een meerstappenplan isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is geen reden om je wenkbrauwen niet te epileren
stap over naar de kant van anti-koningshuis... we hebben koekjes & bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben pro koningshuis... maar mag het nu graag afgelopen zijn???
Bloed, Zweet & Tranen was zelfs nog beter, en kon je ook meer lachen en meehuilen met de zielige verhalen van de kandidaten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het niveau vorige week beter en toen was het al niet bijster hoog
Zielige verhalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bloed, Zweet & Tranen was zelfs nog beter, en kon je ook meer lachen en meehuilen met de zielige verhalen van de kandidaten.
En ze laten daar ook regelmatig de inrichting thuis zien
die kleren ook die ze aanhebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er mis om met jonge kinderen hebben die afgesleten/groene plekken hebben in de broeken?? Denk dat mijn ma een beroerte krijgt als ze altijd alles schoon had moeten krijgen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Wtf, nog een klein sixpackje ook
Ik wilde zeggen: k*tmarokkaan, maar...eh...niets verderquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde zeggen: jongetje, maar dat was een meisje.
nou heeft bruno wel een beetje vrouwenstemquote:
Het is een marokkaan met een kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: k*tmarokkaan, maar...eh...niets verder
hij is een zij van 25quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom wordt hij aangesproken als een zij?
Wtf, 25?quote:
waarom bestaat "als je niet kan zingen...ga je stil thuis zitten" niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
alweer eentje in de categorie ' als je niet kan zingen ga je rappen'
je kan er beter uitzien als een huisvrouw van 40 dan een 10 jarig jongetjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef CrushedTinBox het volgende:
WTF 25, lijkt een jongetje van 10
da's waar...sorry K3 ik meende het niet, echt nietquote:
een beetje normaal kapsel en vrouwelijke kleren zou al een hoop schelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan er beter uitzien als een huisvrouw van 40 dan een 10 jarig jongetje
Zeker niet als je 25 bent inderdaad. ALs je 16 bent, nou ja OK, dan wil je met de mode meedoen.quote:
Ze is toch wel al als 5e geëindigdquote:
Die reacties onder het filmpje trouwensquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Beetje saai dit. Maar dat heb ik met veel kandidaten. Alles is vlak.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
zijn bierbuik begint onder zijn shirt uit te komen
Da's toch sexy?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Lekker tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
geen stroopwafels?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
Nee Ruud...dat is NIET mooi, ik zat net aan de chips
Nee ik heb dorito's gehaaldquote:
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
Glennis moet gewoon geen geluid uit komen...en bij voorkeur ook niet in mijn beeld zitten
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?
Talenten die bij vorige talentenjachten hebben meegedaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welk zelf respecterend talent zou zich voor een sbs programma opgeven..
truequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Post natale euthanasie heet datquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?
Wesley Kleinquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En daar zwaar gefaald hebben...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Talenten die bij vorige talentenjachten hebben meegedaan
Ik zie in gedachten Sandra, Floortje, Ivar enzo al gierend van de lach hier hun liedjes zingen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat je moet sporten om het niet te merkenquote:
Oh die had ik wel willen zien...straks even terugzoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, bij bloed zweet & tranen toch?
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, bij bloed zweet & tranen toch?
is hij door naar de volgende ronde?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranen
Zo voel ik me nu hiertwitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 20:59:00Ik zit nu in een stilte-coupé in de trein! Benieuwd of ik t ga volhouden! reageer retweet
Nopequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is hij door naar de volgende ronde?
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranen
Het kon me niet echt boeienquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.
En ik woon niet in een woonwagen of tokkie-wijk
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseatquote:
Ik vond alles erg eraan...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseat
betekend nog niet dat je geen tokkie bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.
En ik woon niet in een woonwagen of tokkie-wijk
Dat inderdaad ook. Komt niet eerlijk over tegenover de kandidaten die als eerst in de uitzending moeten optredenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseat
De familie Flodder woonde ook best aardigquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je geen tokkie bent
Klopt, maar ik ben echt geen tokkie hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je geen tokkie bent
Iedereen weer blijquote:
Ik hoop dat je vrouwelijk bentquote:
quote:
*checkt...quote:
Dat scheelt alweerquote:
GElukkig... het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
snap het ook niet, veruit de beste tot nu toe
Dat...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze het uit haar tenen moet halen, is dit denk ik wel het beste wat ze kan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is het misschien dat zij zo makkelijk kan zingen en veel beter kan en dus beoordelen ze haar anders?
Wat moet je anders zeggen? och, deed maar watquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze het uit haar tenen moet halen, is dit denk ik wel het beste wat ze kan.
Ik was nerveus is meestal de geijkte smoes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen? och, deed maar wat
In de halve finale is dat niet meer te doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was nerveus is meestal de geijkte smoes.
Saande ovatie, hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een baggerstem, zo'n krengerig geluid. Yek.
Dacht ik ook. Het duurt volgens de gids van UPC tot 21:55quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dacht dat het tot 21.30 uur duurde?
Yupquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Aspergermeisje het volgende:
Vergiste Yes-r zich nou in het geslacht van Freshkid?
Behoorlijk.. drama ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jody en Iris weg ':') . Dikke faalactie
Zag je de juryleden op de achtergrond, totaal verbijsterdquote:
Doen ze toch zelfquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zag je de juryleden op de achtergrond, totaal verbijsterd
Serieus... Dit zijn toch precies net de leukste kandidatentwitter:nextpoptalent twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 22:24:05Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van Xander, Iris, Jody en Valentina. #TNPT reageer retweet
Precies. Die hadden ze de eerste aflevering er al uit moeten pleuren. Freshkid the next pop talentquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
De leukste kandidaten zijn weg. Hoezo vrij spel voor Freshkid
In mijn geval om het dramatische kijkers aantal.quote:Op zondag 21 april 2013 11:36 schreef female81 het volgende:
Wordt er nou gelachen om dat kijkcijeraantal, of om die smiley die ik eronder heb gezet?
Hij schaamt zich wel voor de zeer matige uitvoering, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
Nog nooit eerder in Nederland is een talentenjacht (liveshow) zo slecht bekeken.
Finale volgende week, denk ik 250,000 kijkers.
Vraag me echt af wat John de Mol nu denkt.
Om de kijkcijfers. Dit is toch dramatischquote:Op zondag 21 april 2013 11:36 schreef female81 het volgende:
Wordt er nou gelachen om dat kijkcijeraantal, of om die smiley die ik eronder heb gezet?
Het probleem is ook vooral dat de kijker zich vast houdt aan Nederland 1 of RTL4. Initiatieven op andere zenders lijken gewoon te mislukken omdat ze blijven plakken bij die zenders.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef hunter2011 het volgende:
Ik denk dat ze bij SBS echt aan het aftellen zijn.
Vooral de banken worden ongeduldig/ongerust.
Laatste hoop was gevestigd op Bloed, Zweet en Tranen, maar dat blijkt nu ook een flop te zijn geworden.
Vindt het echt vooral zielig voor het personeel op de werkvloer.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)doodsteek-voor-sbs6/
http://www.mt.nl/443/7586(...)sstrijd-verloor.html
Nou nee, Nikki is de leukste en die is er nog.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
De leukste kandidaten zijn weg. Hoezo vrij spel voor Freshkid
Weet jij wat de recordhouder is?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat dit een van de slechts bekeken talentenjachtfinales zal worden
Lager dan 300.000 komt iig zelden voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hangt er misschien ook vanaf welke talentenjachten je meerekent...
Dan is dat waarschijnlijk een van de minst bekeken TAL-finalesquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:49 schreef female81 het volgende:
Het kán lager dan 300.000.
http://radio.nl/100849/fi(...)-zeer-slecht-bekeken
Dát, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Nikki wint, maar het is eigenlijk al zeker dat het Freshkid wordt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Nikki wint, maar het is eigenlijk al zeker dat het Freshkid wordt
Volgens de tv-gids op de tv welquote:
Een diepere inkijk kan haast nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát, inderdaad.
Do lijkt zowat in d'r lingerie te staan, trouwens.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef iBenny het volgende:
"Welkom bij de meest exclusieve show van Nederland"
Met deze kijkcijfers wel. Loooooooooooollllllllllllll!
ditquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit is er ook nog. Je zou het bijna vergeten
Als ik Freshkid zie zou ik het ook liever vergetenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
ik was bijna in het x-factor topic aan het postenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
K3 zijn teminste nog meidenquote:
Eeen jongen/meisje/androgyne iets dat stoer wilt zijn... tegenover een paar leuke jongetjes die lief doen...quote:
Dat dus....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is ook een meisje, al zou je het niet zeggen.
de beugelbekjes staan allemaal te soppen voor dat podiumquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook een bandje onder volgens mij...
Ik dacht dat Keet een presentatrice was, en vriendin van die aapquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen dit is de mannelijke versie van Keet (met haar Nederlands-Engels)...
Crisis hequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze heeft met viltstift strepen getrokken in haar haar
Kijk na een aantal weken weer. Dacht dat het echt een jongetje was, maar weet nog wie dit is, deze vrouwquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Zou een leuk schattig jongetje zijn, ware het niet dat het een volwassen vrouw is.
Ze zingt (helaas) ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Keet een presentatrice was, en vriendin van die aap
wilde net zeggen.... props voor je "ninja"editquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de beugelbekjes staan allemaal te soppen voor dat podium
edit.. ik ergeet steeds dat het een vrouw is
nou nou nou nou.... vrouw.....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk na een aantal weken weer. Dacht dat het echt een jongetje was, maar weet nog wie dit is, deze vrouw
Voor een dikke 200 duizend kijkertjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef ZaZoe het volgende:
Glennis heeft 4 uur in de make-up gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liedjes van vanavond
En Fokkers!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Voor een dikke 200 duizend kijkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |