Eeen jongen/meisje/androgyne iets dat stoer wilt zijn... tegenover een paar leuke jongetjes die lief doen...quote:
Dat dus....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is ook een meisje, al zou je het niet zeggen.
de beugelbekjes staan allemaal te soppen voor dat podiumquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook een bandje onder volgens mij...
Ik dacht dat Keet een presentatrice was, en vriendin van die aapquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wilde zeggen dit is de mannelijke versie van Keet (met haar Nederlands-Engels)...
Crisis hequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze heeft met viltstift strepen getrokken in haar haar
Kijk na een aantal weken weer. Dacht dat het echt een jongetje was, maar weet nog wie dit is, deze vrouwquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Zou een leuk schattig jongetje zijn, ware het niet dat het een volwassen vrouw is.
Ze zingt (helaas) ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Keet een presentatrice was, en vriendin van die aap
wilde net zeggen.... props voor je "ninja"editquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de beugelbekjes staan allemaal te soppen voor dat podium
edit.. ik ergeet steeds dat het een vrouw is
nou nou nou nou.... vrouw.....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk na een aantal weken weer. Dacht dat het echt een jongetje was, maar weet nog wie dit is, deze vrouw
Voor een dikke 200 duizend kijkertjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef ZaZoe het volgende:
Glennis heeft 4 uur in de make-up gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liedjes van vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |