geen stroopwafels?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
Nee Ruud...dat is NIET mooi, ik zat net aan de chips
Nee ik heb dorito's gehaaldquote:
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
Glennis moet gewoon geen geluid uit komen...en bij voorkeur ook niet in mijn beeld zitten
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?
Talenten die bij vorige talentenjachten hebben meegedaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welk zelf respecterend talent zou zich voor een sbs programma opgeven..
truequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Post natale euthanasie heet datquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Haar moeder alsnog een abortus aanbieden?
Wesley Kleinquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En daar zwaar gefaald hebben...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Talenten die bij vorige talentenjachten hebben meegedaan
Ik zie in gedachten Sandra, Floortje, Ivar enzo al gierend van de lach hier hun liedjes zingen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat je moet sporten om het niet te merkenquote:
Oh die had ik wel willen zien...straks even terugzoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, bij bloed zweet & tranen toch?
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, bij bloed zweet & tranen toch?
is hij door naar de volgende ronde?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |