quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iFok. het volgende:
Ik heb het weer eens geprobeerd, maar dit is niks voor mij.![]()
Tot bij The Voice UK
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik zag die danser en moest meteen weer aan "de danser" denken
quote:
Ah, dank jequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan halen ze de hendel over. Hoe langer ze daarmee wachten, hoe minder punten ze krijgt.
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, stees is weer terug bij het huismoekekapsel?
Die zijn al dunner gewordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ze mag wel eens iets aan de wenkbrauwen doen
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharingquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Lelijke make-up heeft ze, haar wenkbrauwen zitten te dicht op haar ogen.
En het tijgerprintje moet dat natuurlijk weer opheffenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"
So you think you can be the next volkszanger?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Oh ja, deze zat nog onder de copy.quote:
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharing
Maar dat donkere is van naturequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.
Geef dan ook antwoordquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, deze zat nog onder de copy.
De oogschaduw was ook vrij donker zo te zien. Maar goed, beetje epileren kan geen kwaad in ieder geval.quote:
Ja ik weet het niet, ben geen fan van Beyonce, dus ik skipquote:
Denk dat dat een meerstappenplan isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is geen reden om je wenkbrauwen niet te epileren
stap over naar de kant van anti-koningshuis... we hebben koekjes & bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben pro koningshuis... maar mag het nu graag afgelopen zijn???
Bloed, Zweet & Tranen was zelfs nog beter, en kon je ook meer lachen en meehuilen met de zielige verhalen van de kandidaten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het niveau vorige week beter en toen was het al niet bijster hoog
Zielige verhalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bloed, Zweet & Tranen was zelfs nog beter, en kon je ook meer lachen en meehuilen met de zielige verhalen van de kandidaten.
En ze laten daar ook regelmatig de inrichting thuis zien
die kleren ook die ze aanhebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er mis om met jonge kinderen hebben die afgesleten/groene plekken hebben in de broeken?? Denk dat mijn ma een beroerte krijgt als ze altijd alles schoon had moeten krijgen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Wtf, nog een klein sixpackje ook
Ik wilde zeggen: k*tmarokkaan, maar...eh...niets verderquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde zeggen: jongetje, maar dat was een meisje.
nou heeft bruno wel een beetje vrouwenstemquote:
Het is een marokkaan met een kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: k*tmarokkaan, maar...eh...niets verder
hij is een zij van 25quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom wordt hij aangesproken als een zij?
Wtf, 25?quote:
waarom bestaat "als je niet kan zingen...ga je stil thuis zitten" niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
alweer eentje in de categorie ' als je niet kan zingen ga je rappen'
je kan er beter uitzien als een huisvrouw van 40 dan een 10 jarig jongetjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef CrushedTinBox het volgende:
WTF 25, lijkt een jongetje van 10
da's waar...sorry K3 ik meende het niet, echt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |