quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iFok. het volgende:
Ik heb het weer eens geprobeerd, maar dit is niks voor mij.![]()
Tot bij The Voice UK
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik zag die danser en moest meteen weer aan "de danser" denken
quote:
Ah, dank jequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan halen ze de hendel over. Hoe langer ze daarmee wachten, hoe minder punten ze krijgt.
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, stees is weer terug bij het huismoekekapsel?
Die zijn al dunner gewordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ze mag wel eens iets aan de wenkbrauwen doen
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharingquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Lelijke make-up heeft ze, haar wenkbrauwen zitten te dicht op haar ogen.
En het tijgerprintje moet dat natuurlijk weer opheffenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen "sinds wanneer heeft Stacey zo'n sufkuttenkapsel"
So you think you can be the next volkszanger?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze wel
We zien haar in een volgend programma wel weer terug
Oh ja, deze zat nog onder de copy.quote:
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen make-up, da's gezichtsbeharing
Maar dat donkere is van naturequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar doordat alles zo donker was viel het wel nog meer op.
Geef dan ook antwoordquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, deze zat nog onder de copy.
De oogschaduw was ook vrij donker zo te zien. Maar goed, beetje epileren kan geen kwaad in ieder geval.quote:
Ja ik weet het niet, ben geen fan van Beyonce, dus ik skipquote:
Denk dat dat een meerstappenplan isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is geen reden om je wenkbrauwen niet te epileren
stap over naar de kant van anti-koningshuis... we hebben koekjes & bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben pro koningshuis... maar mag het nu graag afgelopen zijn???
Bloed, Zweet & Tranen was zelfs nog beter, en kon je ook meer lachen en meehuilen met de zielige verhalen van de kandidaten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het niveau vorige week beter en toen was het al niet bijster hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |