Ik heb die dingen ook, maar niet echt het idee dat het iets helpt bij blessures.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Schoenmaat, bij Decathlon. Ooit een jaar geleden gekocht toen ik scheenklachten had, lang niet gedragen en nu komen ze weer van pas.
Netjes! Feliquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Zo wedstrijd zit erop en heb geen last van knieën gehad eindtijd 1:06:39 dacht iken 5e geworden
dan heb ik je nog wel zien finishen denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Zo wedstrijd zit erop en heb geen last van knieën gehad eindtijd 1:06:39 dacht iken 5e geworden
Zo dat was gaaf zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Lastminute besloten straks mijn eerste wedstrijd te gaan doen, de 10km bij de Kamerikse Weteringloop![]()
De route oogt oersaai voor de 10 mijl (o.a. laatste 8 km ofzo rechtdoor met een keerpunt) en nog wat spierpijn in mn kuiten, dus ik ga de 10 doenSpannennnnnd
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
Ik kwam daar, alleen, geen idee hoe en wat natuurlijk. Drukker dan ik had verwacht, beetje zenuwen dit dat..Gevolg was dus dat ik vergat mijn gps aan te zetten
![]()
Anyway beetje opgewarmd, starten! Ben heel rustig begonnen om eerst maar eens een beetje te ontdekken hoe dat loopt in zo'n groep (ik loop altijd alleen) en wat de ongeschreven regels zijn enzo. Ging best, en toen het wat breder werd ben ik meer mijn eigen ding gaan doen. Na ruim 1,5 km dus ontdekt dat de GPS niet aan stond, die aangezet en aangehaakt bij een groepje, tot 4,5 km.
Daarna waren mijn benen wel opgewarmd, en normaal gesproken doe ik LDL's van 14-16, dus kon wel wat harder lopen dan normaal leek me. Dus versneld, tempo tot aan het einde grotendeels op/boven de 12 per uur gehouden, en zo lekker door gesjeesd tot het eindeIk ben geloof ik nog maar 1x ingehaald na het versnellen, zelf aardig wat ingehaald, leuk eindsprintje eruit geperst.
Mijn tijd was 50.xx, een dikke verbeteren van mijn PR (die lag ergens rond de 53-54 denk ik).![]()
Maar wat gaaf zegheerlijk weertje, dat element van competitie, ik vloog voor mijn gevoel! En met overal richtpunten voor je was de route ook geen enkel moment saai
Ga meteen maar weer een volgende wedstrijdje prikken
![]()
Runkeeperstats hier, excl dus die 1,75 km zonder gps:
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=2t0153
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
Ik kwam daar, alleen, geen idee hoe en wat natuurlijk. Drukker dan ik had verwacht, beetje zenuwen dit dat..Gevolg was dus dat ik vergat mijn gps aan te zetten
![]()
Anyway beetje opgewarmd, starten! Ben heel rustig begonnen om eerst maar eens een beetje te ontdekken hoe dat loopt in zo'n groep (ik loop altijd alleen) en wat de ongeschreven regels zijn enzo. Ging best, en toen het wat breder werd ben ik meer mijn eigen ding gaan doen. Na ruim 1,5 km dus ontdekt dat de GPS niet aan stond, die aangezet en aangehaakt bij een groepje, tot 4,5 km.
Daarna waren mijn benen wel opgewarmd, en normaal gesproken doe ik LDL's van 14-16, dus kon wel wat harder lopen dan normaal leek me. Dus versneld, tempo tot aan het einde grotendeels op/boven de 12 per uur gehouden, en zo lekker door gesjeesd tot het eindeIk ben geloof ik nog maar 1x ingehaald na het versnellen, zelf aardig wat ingehaald, leuk eindsprintje eruit geperst.
Mijn tijd was 50.xx, een dikke verbeteren van mijn PR (die lag ergens rond de 53-54 denk ik).![]()
Maar wat gaaf zegheerlijk weertje, dat element van competitie, ik vloog voor mijn gevoel! En met overal richtpunten voor je was de route ook geen enkel moment saai
![]()
Dat is idd leuk om te lezen! De eerste keer moet me echt heel mooi lijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Nog zo'n topperquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. de tijd staat nog niet online, heb ook niet met horloge gelopen dus ik heb geen idee hoe snel/langszaam ik was. Maar ik heb mijn eerste 5km gelopen en ook nog eens zonder te wandelen.
Toch blij dat het mij gelukt is en dat ik lang niet als laatste ben gefinisht. Nu wachten op eindtijd en de foto's.
Aha, weer een nieuwe kandidaat voor Running Anonymousquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Is er morgen nog ergens een loopje?![]()
Leuk leuk!! En ook wel spannend om zonder horloge te lopen, nu komt het afwachtenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. de tijd staat nog niet online, heb ook niet met horloge gelopen dus ik heb geen idee hoe snel/langszaam ik was. Maar ik heb mijn eerste 5km gelopen en ook nog eens zonder te wandelen.
Toch blij dat het mij gelukt is en dat ik lang niet als laatste ben gefinisht. Nu wachten op eindtijd en de foto's.
de verslavingsclub?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |