Daywalker is nu onze grote leider!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef Beau87 het volgende:
Twinky, zou je mij toe willen voegen aande OP?
9 juni Ladiesrun in Rdam 5km
Er staat tssen haakjes Eindhven achter zie ik. Maar dat klopt denk ik niet?
dat vieze koude windje is heeerlijk verfrissend na 2 minuten!! ik had wel een vestje aan, geen windstopper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!
Ik heb besloten mijn rondje morgen te doen. Er staat hier een vies koud windje en die neemt morgen af en komt uit een andere hoek dan.
Toegevoegd en Eindhoven weggehaald. Dat lijkt me inderdaad niet goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef Beau87 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
Daywalker is nu onze grote leider!
En dank jullie wel allemaal
Haha! Ik kan sommige dingen niet meer horenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Evy les 22, 2 x 15 minuten. Gelukt. Jippy.
(Wel associeerde ik de muziek die ze draaide met lopen in de sneeuw, de kou en de modder, maar dat krijg je als je iedere les een keer of 6 doet)
Dat heb je wel aangegeven lijkt me?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Haha! Ik kan sommige dingen niet meer horen
Maar goed bezig!
Vanmorgen met de loopgroep op pad geweest, in totaal met warming up en cooling down zijn we toch snel 1,5 uur bezig.. En nu voel ik m'n scheenbeen dus weer![]()
Gelukkig rust tot dinsdag avond, maar ik baal er toch stevig van...
Maar wel lekker gelopen, heerlijk weer
Je had 10.01 moeten lopen voor endo om het als PR te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef kwaitnait het volgende:
Vanochtend mijn eerste 10 km gelopen en wel in 1u3m53s![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179002900/1852186
Helaas geregistreerd Endomondo het niet als een personal best, maar meh.. ik heb 10 km gelopen
Ik heb nog even m'n mond gehouden om te kijken hoe het na vandaag voelt.. Zeker niet slim?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat heb je wel aangegeven lijkt me?
Ik zal zulke dingen sowieso aangeven, dan kunnen ze er rekening mee houden en tips geven denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb nog even m'n mond gehouden om te kijken hoe het na vandaag voelt.. Zeker niet slim?
nee inderdaad, want die is op 2 juni.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:24 schreef Beau87 het volgende:
Ah daar hoorde die bij. Fixed it.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee inderdaad, want die is op 2 juni.
Heb je van die aangemeten kousen of die op schoenmaat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn rondje ging best goed![]()
Distance: 10.02 km
Time: 1:02:01
Avg Speed: 9.7 km/h
Door de compressiekousen werd de druk beter verdeeld en ving mijn kuitspier niet de klappen op.
Schoenmaat, bij Decathlon. Ooit een jaar geleden gekocht toen ik scheenklachten had, lang niet gedragen en nu komen ze weer van pas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Manual het volgende:
[..]
Heb je van die aangemeten kousen of die op schoenmaat?
Ik heb die dingen ook, maar niet echt het idee dat het iets helpt bij blessures.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Schoenmaat, bij Decathlon. Ooit een jaar geleden gekocht toen ik scheenklachten had, lang niet gedragen en nu komen ze weer van pas.
Netjes! Feliquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Zo wedstrijd zit erop en heb geen last van knieën gehad eindtijd 1:06:39 dacht iken 5e geworden
dan heb ik je nog wel zien finishen denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Zo wedstrijd zit erop en heb geen last van knieën gehad eindtijd 1:06:39 dacht iken 5e geworden
Zo dat was gaaf zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Lastminute besloten straks mijn eerste wedstrijd te gaan doen, de 10km bij de Kamerikse Weteringloop![]()
De route oogt oersaai voor de 10 mijl (o.a. laatste 8 km ofzo rechtdoor met een keerpunt) en nog wat spierpijn in mn kuiten, dus ik ga de 10 doenSpannennnnnd
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
Ik kwam daar, alleen, geen idee hoe en wat natuurlijk. Drukker dan ik had verwacht, beetje zenuwen dit dat..Gevolg was dus dat ik vergat mijn gps aan te zetten
![]()
Anyway beetje opgewarmd, starten! Ben heel rustig begonnen om eerst maar eens een beetje te ontdekken hoe dat loopt in zo'n groep (ik loop altijd alleen) en wat de ongeschreven regels zijn enzo. Ging best, en toen het wat breder werd ben ik meer mijn eigen ding gaan doen. Na ruim 1,5 km dus ontdekt dat de GPS niet aan stond, die aangezet en aangehaakt bij een groepje, tot 4,5 km.
Daarna waren mijn benen wel opgewarmd, en normaal gesproken doe ik LDL's van 14-16, dus kon wel wat harder lopen dan normaal leek me. Dus versneld, tempo tot aan het einde grotendeels op/boven de 12 per uur gehouden, en zo lekker door gesjeesd tot het eindeIk ben geloof ik nog maar 1x ingehaald na het versnellen, zelf aardig wat ingehaald, leuk eindsprintje eruit geperst.
Mijn tijd was 50.xx, een dikke verbeteren van mijn PR (die lag ergens rond de 53-54 denk ik).![]()
Maar wat gaaf zegheerlijk weertje, dat element van competitie, ik vloog voor mijn gevoel! En met overal richtpunten voor je was de route ook geen enkel moment saai
Ga meteen maar weer een volgende wedstrijdje prikken
![]()
Runkeeperstats hier, excl dus die 1,75 km zonder gps:
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=2t0153
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
Ik kwam daar, alleen, geen idee hoe en wat natuurlijk. Drukker dan ik had verwacht, beetje zenuwen dit dat..Gevolg was dus dat ik vergat mijn gps aan te zetten
![]()
Anyway beetje opgewarmd, starten! Ben heel rustig begonnen om eerst maar eens een beetje te ontdekken hoe dat loopt in zo'n groep (ik loop altijd alleen) en wat de ongeschreven regels zijn enzo. Ging best, en toen het wat breder werd ben ik meer mijn eigen ding gaan doen. Na ruim 1,5 km dus ontdekt dat de GPS niet aan stond, die aangezet en aangehaakt bij een groepje, tot 4,5 km.
Daarna waren mijn benen wel opgewarmd, en normaal gesproken doe ik LDL's van 14-16, dus kon wel wat harder lopen dan normaal leek me. Dus versneld, tempo tot aan het einde grotendeels op/boven de 12 per uur gehouden, en zo lekker door gesjeesd tot het eindeIk ben geloof ik nog maar 1x ingehaald na het versnellen, zelf aardig wat ingehaald, leuk eindsprintje eruit geperst.
Mijn tijd was 50.xx, een dikke verbeteren van mijn PR (die lag ergens rond de 53-54 denk ik).![]()
Maar wat gaaf zegheerlijk weertje, dat element van competitie, ik vloog voor mijn gevoel! En met overal richtpunten voor je was de route ook geen enkel moment saai
![]()
Dat is idd leuk om te lezen! De eerste keer moet me echt heel mooi lijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zo dat was gaaf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |