Nog zo'n topperquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. de tijd staat nog niet online, heb ook niet met horloge gelopen dus ik heb geen idee hoe snel/langszaam ik was. Maar ik heb mijn eerste 5km gelopen en ook nog eens zonder te wandelen.
Toch blij dat het mij gelukt is en dat ik lang niet als laatste ben gefinisht. Nu wachten op eindtijd en de foto's.
Aha, weer een nieuwe kandidaat voor Running Anonymousquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Is er morgen nog ergens een loopje?![]()
Leuk leuk!! En ook wel spannend om zonder horloge te lopen, nu komt het afwachtenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. de tijd staat nog niet online, heb ook niet met horloge gelopen dus ik heb geen idee hoe snel/langszaam ik was. Maar ik heb mijn eerste 5km gelopen en ook nog eens zonder te wandelen.
Toch blij dat het mij gelukt is en dat ik lang niet als laatste ben gefinisht. Nu wachten op eindtijd en de foto's.
de verslavingsclub?quote:
Snel opgebouwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:52 schreef Unsub het volgende:
Ongeveer 6 weken terug begonnen met hardlopen, omdat ik meedoe met de batavierenrace komend weekend. Ben daarbij ingedeeld voor de 10 kilometer, dus moest wel even wat trainen (ik kon nog geen 5km rennen)
Net 10 km gerend in iets minder dan een uur, dus ben wel tevreden met de vooruitgang! Nu vooral veel zin in komend weekend.
Het scheelt denk ik wel, dat ik al redelijk lang en veel fiets.
Ja, ging idd verrassend snel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snel opgebouwdBen je van plan om na de Batavierenrace nog te blijven hardlopen?
Emma's...quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Straks dus even naar de Oosterhof op jacht naar goede werkschoenen. Kom alleen nog niet echt verder qua inspiratie dan Ecco's.. . Eens zoeken of er nog winkels zijn waar ze weten wat ze verkopen en wat je nodig hebt.
Wat liefquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Twinky ik zag laatst dat je wat leesvoer wou hebben over hardlopen meer voor beginners. Ik heb deze http://www.runnersweb.nl/(...)oor-elke-loper-2.htm en deze http://www.bol.com/nl/p/b(...)en/1001004011500347/ die je van mij wel mag hebben. Ze liggen hier toch maar in een la.
At your service ma'am!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:42 schreef Sheriam het volgende:
Daywalk3r, ik zie dat er bij het vorige topic wat mis is gegaan en ik er nog niet bij sta voor de Ekiden, en ook niet voor de Marikenloop 10km. Wil je me er bij zetten? Dank je!
En wil je mij toevoegen aan de Vooroeverloop op 11 augustus? Er is daar maar 1 afstand, halve marathonquote:
Ik heb niet gelopen. Ben "in burger" gegaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Stomme voet. Hoe ging het bij jou Quoi?
Loop je morgen de Zier lenteloop?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:26 schreef YUR het volgende:
[..]
En wil je mij toevoegen aan de Vooroeverloop op 11 augustus? Er is daar maar 1 afstand, halve marathon
Ik ga morgen in burger. GotC gaat parcourswachten en ik moet mijn teammaten aanmoedigenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb niet gelopen. Ben "in burger" gegaan![]()
Vervelend dat het niet ging? Pijn?
[..]
Loop je morgen de Zier lenteloop?
Dan mag ze ook mr Q en zwager aanmoedigenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga morgen in burger. GotC gaat parcourswachten en ik moet mijn teammaten aanmoedigen
Gezellig!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan mag ze ook mr Q en zwager aanmoedigen
énnn.......ik ga mee, misbruik maken van jullie atletiekbaan voor wat eerste metertjes op de nieuwe schoentjes(ik heb zóóóó'n zin!!)
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
Zo wedstrijd zit erop en heb geen last van knieën gehad eindtijd 1:06:39 dacht iken 5e geworden
Ik loop dan ook, maar dan de 10kmquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hmm.. de beste optie voor mijn 1e HM is me eigenlijk net een maandje te vroeg (IJsselstein 18 mei). Alternatieven zijn saai 2 rondjes of hoogteverschil (ben ik niet gewend). Moeilijk![]()
Misschien volgende week maar proberen de 20 km aan de tikken in de LDL, dan durf ik het wel aan.![]()
MD congrats nog, Mascleta jij ook!
Tof!quote:
Nog zo'n enthousiasteling! Leuk!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Mascleta het volgende:
GAC?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:34 schreef slacker_nl het volgende:
Op naar Hilversum! Maar nu niet voor hardlopen, al zit ik wel op loopafstand van de GAC. Foooooood
Nou je erover begint, ik heb nog een Start to Run gidsje liggen. Nieuw in plastic, van Voorjaar 2012, toen ik de cursus heb gedaan. Als je wilt, Twinky, wil ik die wel meenemen. Jij woont in Utrecht toch? Ik werk er. Is vast iets te regelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Twinky ik zag laatst dat je wat leesvoer wou hebben over hardlopen meer voor beginners. Ik heb deze http://www.runnersweb.nl/(...)oor-elke-loper-2.htm en deze http://www.bol.com/nl/p/b(...)en/1001004011500347/ die je van mij wel mag hebben. Ze liggen hier toch maar in een la.
Ik gok op Gooische Atletiek Club of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:51 schreef Quoi het volgende:
Ik moest echt even een minuut nadenken: wat was er dan zondag? lijkt alweer langer geleden op de één of andere manier
Mooie foto's GotC
Bij de telefoonquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
De medaille hangt toch nog wel aan de muur??
Heel goedquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel goedik heb mijn Rotterdamse vandaag van de telefoon naar het doosje-op-het-nachtkastje verplaatst, want morgen komt er een nieuwe aan de telefoon, als het goed is
quote:
Er past niet veel meer bij inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Zo kan er niemand langskomen!! Als de bel gaat, vallen alle medailles op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |