quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:26 schreef streamnl het volgende:
Leuk tochSPOILER: Ekiden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Gewoon doen als het je leuk lijkt. Fokkers komen dusdanig weinig mensen tegen in hun leven dat elk persoon die ze een keertje live tegenkomen een echt avontuur is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:28 schreef streamnl het volgende:
Thanks.
Precies, daarom vraag ik het ook. We zijn met een groep
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:26 schreef streamnl het volgende:
ik zou Aesop willen aanhalen... om de kracht van dit forum te beschrijven: "United we stand, divided we fall..."SPOILER: Ekiden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik weet niet of ik de spanning aan ga kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon doen als het je leuk lijkt. Fokkers komen dusdanig weinig mensen tegen in hun leven dat elk persoon die ze een keertje live tegenkomen een echt avontuur is.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon doen als het je leuk lijkt. Fokkers komen dusdanig weinig mensen tegen in hun leven dat elk persoon die ze een keertje live tegenkomen een echt avontuur is.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet niet of ik de spanning aan ga kunnen
I'm a fokker mate. Yes. I fok all day. I fok sheeps, horses... ow waitquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik durf hier helemaal niet te zeggen dat ik een Fok!ker ben... you are a WHAT??
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat ik net de dag begonnen ben met een verstopte wc... Geloof me, dan kun je beter uitslapen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I'm a fokker mate. Yes. I fok all day. I fok sheeps, horses... ow wait
Herkenbaar, als het regent kom je ook nooit iemand tegen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ongelooflijk! Zit op de fiets richting Rotterdam en ben na 2KM al minstens 20 hardlopers tegen gekomen![]()
Toen ik hier van de winter liep, liep ik ALTIJD in m'n eentje
Ik denk een combi..quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Van het lopen van je werk of die laatste training?
Heb nog eens alles dooorgelezen en er is echt niks over te vinden. Heb ze een email gestuurd in de hoop dat ze mijn vraag kunnen beantwoorden. Wel vreemd als het niet aanwezig zou zijn, verwachten ze echt dat iedereen met aanhang komt? Als er inderdaad geen inname is dan zal ik gebruik moeten maken van jouw aanbod.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Route is nieuw en van de 10 is dus geen kaartje geloof ik.
En ik weet niet waar je je tas kan laten. Had wel ergens gelezen dat je je kan omkleden in een parkeergarage dus wellicht daar? Gaat er niemand mee dan? Anders kan mijn moeder of mijn vrienden ook vast wel er op letten.
Clarks mss?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik denk een combi..
Nieuwe hardloopschoenen, afgetrapte werkschoenen...
Net bedacht dat ik een fortuin uitgeef aan nieuwe hardloopschoenen, maar dat ik minstens net zo veel km's op m'n werkschoenen maak... Straks dus even naar de Oosterhof op jacht naar goede werkschoenen. Kom alleen nog niet echt verder qua inspiratie dan Ecco's.. . Eens zoeken of er nog winkels zijn waar ze weten wat ze verkopen en wat je nodig hebt.
Dezelfde mensen die alleen motor rijden in de zomerquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ongelooflijk! Zit op de fiets richting Rotterdam en ben na 2KM al minstens 20 hardlopers tegen gekomen![]()
Toen ik hier van de winter liep, liep ik ALTIJD in m'n eentje
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:54 schreef Onama het volgende:
[..]
Heb nog eens alles dooorgelezen en er is echt niks over te vinden. Heb ze een email gestuurd in de hoop dat ze mijn vraag kunnen beantwoorden. Wel vreemd als het niet aanwezig zou zijn, verwachten ze echt dat iedereen met aanhang komt?
Ik ga altijd alleen naar wedstrijden. Niemand in mijn omgeving die ik gelukkig kan maken met een dagje toeschouwer spelen.
Uit het wedstrijdregelement.quote:•Het is niet mogelijk bij de start kledingstukken af te geven. Deelnemers worden daarom geadviseerd in loopkleding naar het startgebied te komen. De Organisator aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verloren kledingstukken of andere eigendommen van Deelnemers. Dat geldt ook voor zaken die achtergelaten zijn in de door de Organisator ter beschikking gestelde kleedaccommodaties. De Deelnemer wordt er op gewezen dat deze accommodaties niet door de Organisator bewaakt worden.
Ecco's zijn wel erg goed! *quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik denk een combi..
Nieuwe hardloopschoenen, afgetrapte werkschoenen...
Net bedacht dat ik een fortuin uitgeef aan nieuwe hardloopschoenen, maar dat ik minstens net zo veel km's op m'n werkschoenen maak... Straks dus even naar de Oosterhof op jacht naar goede werkschoenen. Kom alleen nog niet echt verder qua inspiratie dan Ecco's.. . Eens zoeken of er nog winkels zijn waar ze weten wat ze verkopen en wat je nodig hebt.
Of die alleen skieen als er sneeuw ligt! Oh nee... wacht....quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die alleen motor rijden in de zomer
Die zien er ook goed uit even zoeken of die in de oosterhof verkocht wordenquote:
inderdaad, volgens mij moet er toch iemand van de organisatie in staat zijn om een oogje in het zeil te houden op een stapel tassen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat ergens altijd wel typisch. Ik snap dat niet elke loop het zich kan veroorloven om een hele garderobe a la CPC te regelen. Maar je kunt toch niet verwachten dat lopers op dit moment nergens een jas kunnen hangen die ze aan kunnen doen na het lopen? Dat is toch een beetje raar?
Mmm... Bedankt. Ik vind het maar vreemd en zelfs onverantwoord. Normaal gesproken had ik hem dan ergens langs de kant gezet, maarja dat kun je na Boston ook niet maken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |