SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[quote]Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Livestreams:
• Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
• CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
• Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
• CBS Stream: http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
• KTLA: http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
Politiescanner (gaat om dezelfde scanner, sommige links vallen soms weg)
• Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
• Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
• Camera op politiescanner: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Overig
• Twitter account van dader 2, Dzhokhar A. Tsarnaev: https://twitter.com/Dzhokhar_A / https://twitter.com/J_tsar
• Hier zit/zat hij verstopt:![]()
Waarom zou je Anderson Cooper z'n verslaggeving aan de kant zetten voor Pierce fuckin Morgan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
Pierce Morgan, de laatste kijkers zappen weg.
Herkenbaarquote:
dat is toch die stonerdag?quote:
4/19quote:
Het is nog 4/19 in Boston.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Crowd is going wild.
[ afbeelding ]
Vanwaar die UI?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef xzaz het volgende:
Did you hear anything of the bang.. te simpel.
quote:
Hij had de verdachte in z'n binnenzak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij hem konden we alles meeluisteren
Nee, maar hou dit topic in de gaten want over anderhalf uur houden ze weer een persconferentie.quote:
Owh, slettenimago door dit topicquote:
* we'vequote:
Voor wat ik begreep is hij per ambulance afgevoerd, en is hij op zijn rechten gewezen.quote:
Whiskers van de sekschatquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, slettenimago door dit topic
hoehoehoequote:Op zaterdag 20 april 2013 03:05 schreef Rainesz het volgende:
Hoorde ik daar nu de Duifmeneer? whooeee
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:06 schreef Nemephis het volgende:
ik ga kijken waar mijn bed slaapt..
welterusten iedereen
Absoluut, nou sta je op m'n radar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, slettenimago door dit topic
welterusten iedereen
ja en te danken aan de buurman die bloed op het witte doek zag zitten, anders hadden ze m nog nietquote:
Dan ben ik heftig aan het salsa'en. Net aangekomen in Cali.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar hou dit topic in de gaten want over anderhalf uur houden ze weer een persconferentie.
welterusten iedereen
Nee, bijna niks gebeurd eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben ik heftig aan het salsa'en. Net aangekomen in Cali.![]()
Maar gracias voor de update. Zeker veel spannend nieuws gemist?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij hem konden we alles meeluisteren
Moah, de arrestatie na 9/11 duurde een jaar of 10.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is best een saai verhaal vergeleken met andere aanslagen he
Inderdaad, daar ben ik ook blij mee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef Grutsk het volgende:
Yes, werd precies op het goede moment wakker. Blij dat hij levend gepakt is, benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Kut Amerikanen. Ik snap die suspect 1 en 2 wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Crowd is going wild.
[ afbeelding ]
Hoezo? Wat ben je van plan? AIVD lees je mee?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef Xan21 het volgende:
Over een paar maanden zien we elkaar weer, tot dan!
badum tssquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ga je onder zeil? niet in een bootje hoop ik! slaap lekker
En de Unabomber pas na 20 jaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, de arrestatie na 9/11 duurde een jaar of 10.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kut Amerikanen. Ik snap die suspect 1 en 2 wel.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kut Amerikanen. Ik snap die suspect 1 en 2 wel.
ik bedoel als de volgende idioot opstaat om zoiets te doen DUHquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo? Wat ben je van plan? AIVD lees je mee?
Ik niet blij. Heb het gemist en heb de verdachte niet gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef BoefB2 het volgende:
Nou, iedereen weer blij
Verdachte gepakt, donuts free, klappende Americans, nieuwe wet komt eraan, nieuwe drones
4. Onschuldig maar toch de injectie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat denken jullie?
1. Dzhokhar zit gewoon zijn celstraf uit tot die is afgelopen en hij is schuldig
2. Dzhokhar ontsnapt op Hannibal Lector-achtige wijze
3. Dzhokhar ontsnapt en blijkt later onschuldig te zijn (de echte dader is voortvluchtig)
Ik denk 4 de doodstrafquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat denken jullie?
1. Dzhokhar zit gewoon zijn celstraf uit tot die is afgelopen en hij is schuldig
3. Dzhokhar ontsnapt en blijkt later onschuldig te zijn (de echte dader is voortvluchtig)
Jij weet te veel...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Xan21 het volgende:
[..]
ik bedoel als de volgende idioot opstaat om zoiets te doen
MIVD wélquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo? Wat ben je van plan? AIVD lees je mee?
4. Dzhokhar zit in gitmo, zonder rechtzaakquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat denken jullie?
4. anders
Dat laatste heeft niemand hier :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet blij. Heb het gemist en heb de verdachte niet gezien
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Fijn dat ze hem levend te pakken hebben. Ben benieuwd naar zijn motief, doel etc.
Genoeg voor vandaag, tijd om te slapen.
Trusten allemaal
komen nog welquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niemand hier :p
Alleen de mugshots
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Fijn dat ze hem levend te pakken hebben. Ben benieuwd naar zijn motief, doel etc.
Genoeg voor vandaag, tijd om te slapen.
Trusten allemaal
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Booteigenaar kan met zijn Kärcher aan de gang.
Slaap lekker.
Weinig gebeurd hoor. Geen beelden whatsoever, alles via audio.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet blij. Heb het gemist en heb de verdachte niet gezien
Truste schoonheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest, slaap lekker allen.
goodnight and 'murica f#ck yeahquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef inZanity het volgende:
Van die idioten die dan staan te juichen als zo'n verdachte afgevoerd wordt draait m'n maag ook om.
Amerika
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar zijn motief. Denk niet dat hij slecht behandeld wordt, ook de USA beseft donders goed dat dit internationaal nieuws was, dus alles zal wel volgens heb boekje gaan. Of het islam gerelateerd is? ik heb daar nog niets over gehoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef inZanity het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoe het nu verder gaat met de verdachte.. Amerika kennende zullen ze niet veel respect hebben voor z'n rechten. Hopelijk wordt hij goed behandelt en krijgt hij een fatsoenlijke verdediging en rechtsgang. Ben ook heel benieuwd naar z'n motief mocht ie inderdaad schuldig zijn. Ben bang dat het helaas islamgerelateerd is. Zou verschrikkelijk zijn als die idioten zo'n prachtige religie in een slecht daglicht zetten.
Sterkte met opstaan morgen, dear.quote:
Ik zou d'r geven.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Je begint je toch af te vragen of we wel het juiste team hebben gesteund in dezen...
En dan liep hij misschien wel een overenthousiaste burgerwacht tegen het lijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:06 schreef Xan21 het volgende:
ja en te danken aan de buurman die bloed op het witte doek zag zitten, anders hadden ze m nog niet
Dank je, gaat niet meevallen iidquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Die juichende mensen zijn vast ook dezelfden als die die Amerikaanse soldaten vereren die talloze kinderen vermoord hebben in Afganistan, Irak enz.
Een historie die ons een aantal uren aan streams heeft doen kluisterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef Pek het volgende:
Okee...volgens CBS is hij dus tijdens het eerste vuurgevecht, toen zijn broer gedood werd, al gewond geraakt en strompelde vanaf dat moment bloedend rond, want ze hebben een bloedspoor kunnen volgen. Hij is toen waarschijnlijk al in die boot gekropen en net toen de lockdown was opgeheven ging de eigenaar van de boot een luchtje scheppen na een dag binnen zitten, ziet een scheur in het zeil en ziet een "bloody mess" binnen en iets bewegen. Hij belt dit door en de rest is historie
Dat zouden ze ook nooit overleven, die pussies.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar hoe erg murica ook is, ze hebben gelukkig geen koningslied
Nou ja Amerika staat er nou niet bepaald bekend om dat ze zo goed met mensenrechten omgaan. Als ze eventueel lid zijn van een organisatie of niet alleen hebben gehandeld zullen ze ongetwijfeld alles in het werk stellen om informatie te krijgen, tot martelingen aan toe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar zijn motief. Denk niet dat hij slecht behandeld wordt, ook de USA beseft donders goed dat dit internationaal nieuws was, dus alles zal wel volgens heb boekje gaan. Of het islam gerelateerd is? ik heb daar nog niets over gehoord.
Ow, daar kan ik nog wel voor op blijvenquote:
Die linker chick is te doen :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:19 schreef Strani het volgende:
Op CNN wordt nou aan burgers gevraagd hoe Boston nu weer terugkomt van dit trauma.
Gezellig. Wijntje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar kan ik nog wel voor op blijven
Ze mag haar mond wel open houden voor me, als ze maar niet zo schreeuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang ze hun mond houden zijn ze niet slecht, inderdaad.
Oh mooi, dan kan jij de wijn voor ons halenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik wil jullie romantisch onderonsje niet onderbreken maar deze kerel blijft nog ff
ik kan je een lege fles terugbrengen als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan jij de wijn voor ons halen
YT v/d de dode broer:quote:
Nederland doet niet veel onder voor de VS hoor, alleen het is wat minder openbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou ja Amerika staat er nou niet bepaald bekend om dat ze zo goed met mensenrechten omgaan. Als ze eventueel lid zijn van een organisatie of niet alleen hebben gehandeld zullen ze ongetwijfeld alles in het werk stellen om informatie te krijgen, tot martelingen aan toe.
Veel wijst erop dat het moslims waren. Dus ik sluit zeker niet uit dat hun motief islamgerelateerd is. Al hoop ik van harte dat dat niet zo is.
Onbegrijpelijk tock? De overheid heeft drones (Darpa-IS) met 1,8 gigapixel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fox.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
welke stream kijken jullie voor amerkaans nieuws nu?
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-outquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
er zijn er erg veel kies maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een belachelijke vergelijking. Het gaat hier om iemand die medeplichtig is aan het doden en verwonden van onschuldige toeschouwers. En later zelf nog een politieagent heeft vermoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Die juichende mensen zijn vast ook dezelfden als die die Amerikaanse soldaten vereren die talloze kinderen vermoord hebben in Afganistan, Irak enz.
Heb je daar een bron voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Slaap lekker jongen. En misschien word jij ook wel politieman als je groot bent! Droom daar maar fijn van lieve knul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, zodat ik lekker in bed kan slapen en kan dromen over hoe de jongen is opgepakt door de politie
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor
Want die beelden ken ik niet
Voor ongenuanceerde aannames is het altijd lastig bronnen te vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Nog een voorspelling dan maar: topic #44 is Jahar dood.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:24 schreef xzaz het volgende:
komt nog een persco maar gaat niet goed met hem, hij moet het nog overleven. Man die 911 belde zei dat het "a bloody mess" was.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]werd door mijn 'vaste' SC enigzins weer hier naar toe gebonjoured omdat het daar over muziek gaat en niet over bommen in Boston. Ging gelukkig hier niet meer zo snel als afgelopen maandag
Amerikaanse vlaggen made in Chinaquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
die mensen staan nu ook allemaal met amerikaanse vlaggen te wapperen, ik heb niet eens een nederlandse vlag in huis...
Ik bedoelde dat ik niet eerder juigende Amerikanen heb gezien omdat Amerikaanse soldaten hun plicht deden in landen als Afghanistan.quote:
Ik wel, maar ook een Spaanse. En die komen alleen tijdens EK's en WK's uit de kast.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
die mensen staan nu ook allemaal met amerikaanse vlaggen te wapperen, ik heb niet eens een nederlandse vlag in huis...
tuurlijk ik zie geen rede waarom nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef Strani het volgende:
Gewetensvraagje: Moet deze jongen bloed toegediend krijgen indien nodig?
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef Strani het volgende:
Ik slinger tussen de DEF-SC (dat was toch wel een hometown van mij), maar zit nu vooral in R49quote:
Ik heb geen idee hoeveel bloed ze daar hebben liggen. Maar als bloeddonor zou ik mijn bloed liever naar een onschuldige burger zien gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tuurlijk ik zie geen rede waarom niet
Ik vind het triest en respectloos om te staan juichen. Ze mogen best opgelucht zijn dat ie gepakt is, dat ben ik ook. Maar juichen is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Wat een belachelijke vergelijking. Het gaat hier om iemand die medeplichtig is aan het doden en verwonden van onschuldige toeschouwers. En later zelf nog een politieagent heeft vermoord.
Bovendien, hoe zou jij reageren als het in jouw wijk gebeurde en je de hele dag je huis niet uit mocht. Vind het niet meer dan logisch hoe die mensen reageren.
JA, zonder twijfel, JA!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef Strani het volgende:
Ah, okayquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik slinger tussen de DEF-SC (dat was toch wel een hometown van mij), maar zit nu vooral in R49
Bron waarvoor?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Take it easy. Na 30 april zijn ze gratisquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik wel, en die gaat op 27 april, 30 april en 4 en 5 mei weer uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dat is geen gewetensvraagje, dat gebeurt altijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef Strani het volgende:
ik vind het belangrijker dat ze hem opknappen om te ondervragen, wat is het motief, zijn er meer bommen, andere betrokkenen netwerken,Tsjetsjeniė etc?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel bloed ze daar hebben liggen. Maar als bloeddonor zou ik mijn bloed liever naar een onschuldige burger zien gaan.
Los van het feit dat ik wel wil dat hij het overleeft natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet eerder juigende Amerikanen heb gezien omdat Amerikaanse soldaten hun plicht deden in landen als Afghanistan.
Maar ik ga daar hier verder niet op in
Op 4 mei halfstok en hij mag niet wapperen want dan gaan de buren praten. Goed onthouden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel, en die gaat op 27 april, 30 april en 4 en 5 mei weer uit
En heb vanaf 27 april tot en met 5 mei ook een aangepaste UI
Hier hangt ie al een jaar halfstokquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel, en die gaat op 27 april, 30 april en 4 en 5 mei weer uit
En heb vanaf 27 april tot en met 5 mei ook een aangepaste UI
Ik ook hoor, maar ik vroeg het me toch even af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik vind het belangrijker dat ze hem opknappen om te ondervragen, wat is het motief, zijn er meer bommen, andere betrokkenen netwerken,Tsjetsjeniė etc?
Dan was ie wellicht doodgebloed en hadden ze hem morgen gevonden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stel je voor dat die gozer niet voor de zekerheid zijn boot nog een keer ging checken.
Buren mogen best praten hoor, als ze hun mond maar houden die 2 minuten vanaf 2000quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Op 4 mei halfstok en hij mag niet wapperen want dan gaan de buren praten. Goed onthouden.
Respectloos tegen wie? Het lijkt me juist een uiting van respect voor degenen die hem gepakt hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het triest en respectloos om te staan juichen. Ze mogen best opgelucht zijn dat ie gepakt is, dat ben ik ook. Maar juichen is nergens voor nodig.
Amerikanen maken er zo'n beetje een sport van om militairen die in Afganistan, Irak enz. de meest verschrikkelijke dingen hebben gedaan te vereren en te onthalen als helden. Moet zeggen dat het helaas in bijv. NEderland ook wel gebeurd maar in Amerika slaat het echt alles. Ze zijn er daar gewoon trots op dat hun land kinderen en vrouwen uitmoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet eerder juigende Amerikanen heb gezien omdat Amerikaanse soldaten hun plicht deden in landen als Afghanistan.
Maar ik ga daar hier verder niet op in
Ik vind dat hij gewoon moet boeten voor zijn daden wanneer hij schuldig is. Doden vind ik geen boeten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nope.
1 vraag stellen...Why.
Daarna gewoon een spuitje of de kogel...of even een pan met kogellagers op zijn kamer zetten.
Nee joh..een agent met kekke hoofddekselquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Nou, dat ga ik niet meer kijken hoor.
Een hoop klappende en dansende Amerikanen We got him!
Die pet hčquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ah, onze favoriete politieman weer!
Deze moeten we er echt in houdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben slapen, g'night!
Dat zeg je zo. Maar : 'barbertje gaat hangen' hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef Strani het volgende:
Dat van 'we brought justice' is nogal voorbarig. Ze hebben 'm slechts opgepakt en nou mag 'justice' z'n werk doen.
En ik hoop echt dat het recht zijn beloop krijgt. Ja bloed en alle medische verzorging die hij nu nodig heeft. Ik wil weten wat hem heeft bezield om dit te doen. Dan het recht zijn beloop. En in de USA zijn de federal straffen niet misquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef Strani het volgende:
Dat van 'we brought justice' is nogal voorbarig. Ze hebben 'm slechts opgepakt en nou mag 'justice' z'n werk doen.
Absoluut (ik hoop het eerste). Maar van een hogepief-agent verwacht je dat hij het correct zegt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:36 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zeg je zo. Maar : 'barbertje gaat hangen' hoor.
Of hij is voor die tijd al dood, dat lijkt me waarschijnlijker.
Precies, ik snap niet dat mensen dat niet snappen, of het zelfs afkeurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:30 schreef paddy het volgende:
Ze vermoeden dat een moordenaar is opgepakt. dus begrijp dat klappen wel. Een verdachte die verantwoordelijk is voor enorm veel gewonden en toch aardig wat doden.
Dat je blij bent snap ik.. maar dat hele 'USA! USA!' erbij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:37 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen dat niet snappen, of het zelfs afkeuren
Zou in Nederland ook gewoon kunnen gebeuren. Niks 'Murica in dit geval.
Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen zal vaker gepleegd worden.
Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien? Het is hoe dan ook een verschrikkelijk en treurig verhaal. Om dan te staan juichen is zeer ongepast.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Respectloos tegen wie? Het lijkt me juist een uiting van respect voor degenen die hem gepakt hebben.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen false flags zal vaker gepleegd worden.
Niet waarschijnlijk doodstraf door ophanging is zover ik mij meen te herinneren al sinds de jaren '70 niet meer toegestaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut (ik hoop het eerste). Maar van een hogepief-agent verwacht je dat hij het correct zegt.
Misschien zijn we blij dat er nu niet meer onschuldigen worden vermoord door deze jongen? Kom op nou man..quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet dat jullie allemaal popiejopie blij zijn in dit topic... woopidifuckingdoo er is een dader gepakt... er zijn nog steeds onschuldige mensen vermoord...
Wat had de aanslag met wapens te maken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.
Ik dacht dat ie dronken wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef VacaLoca het volgende:
Wel progressief dat ze daar iemand met down als burgemeester hebben
De verharding van de maatschappij, en het (grote) verschil in kansen aangesterkt door de media, zal dit menig personen inspireren tot een grote daad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.
Nee ik hoop dat hij gewoon heel heel lang mag brommen. Ik neem aan dat Quirigua dat ook bedoelde.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk doodstraf door ophanging is zover ik mij meen te herinneren al sinds de jaren '70 niet meer toegestaan
Eens!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn we blij dat er nu niet meer onschuldigen worden vermoord door deze jongen? Kom op nou man..
Respectloos om blij te zijn dat de voortvluchtige verantwoordelijke is opgepakt? Nee sorry, dat zie ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien?
En de snelkookpannen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.
De spullen die ze kopen is zo in de winkel beschikbaar, alsof wij naar de Etos gaan om buskruit te kopen. Daarnaast zijn er nog 2 schiet incidenten geweest die wapen gerelateerd warenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat had de aanslag met wapens te maken?
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen zal vaker gepleegd worden.
Denk dat het vermoeden is, dat deze aanslag tegen het land is gericht. Dan staan Amerikanen niet anders dan bijvoorbeeld andere landen te juichen wanneer de dader is gepakt. Hier klappen ze, en ergens anders gillen ze, en weer ergens anders klikken ze met hun tong met een geluid. De arrestatie is netjes verlopen. bij de dood van zijn broer heb ik geen klappende menigte gezien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je blij bent snap ik.. maar dat hele 'USA! USA!' erbij?
Eerst maar eens wachten op meer informatie over het hoe en waarom van deze aanslag hč?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.
Precies, en dan een politiestaat macht die wel alle complete wapenarsenaal tot hun beschikking hebben, totale controle dmv hun drones en ga zo maar door....quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
En er is een verdachte opgepakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet dat jullie allemaal popiejopie blij zijn in dit topic... woopidifuckingdoo er is een dader gepakt... er zijn nog steeds onschuldige mensen vermoord...
Inderdaad. Het is te idioot voor woorden dat er anno 2013 nog op elke hoek van de straat wapens worden verkocht in dat land.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef VacaLoca het volgende:
'remain vigilant' kwam zojuist weer voorbij
Zou kunnen. Ik blijf moeite hebben met het begrijpen van de Amerikaanse samenleving, en dat zal ook wel zo blijven vrees ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat het vermoeden is, dat deze aanslag tegen het land is gericht. Dan staan Amerikanen niet anders dan bijvoorbeeld andere landen te juichen wanneer de dader is gepakt. Hier klappen ze, en ergens anders gillen ze, en weer ergens anders klikken ze met hun tong met een geluid. De arrestatie is netjes verlopen. bij de dood van zijn broer heb ik geen klappende menigte gezien.
Ja, geesteszieken die het op onschuldige burgers hebben voorzien heb je nu eenmaal op heel de aardkloot rondlopen helaasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.
Respectloos? Je bent niet goed wijs man. Die gozer is levend gepakt, dus niks aan de hand. Wat het motief was is nog helemaal niet duidelijk, dus roepen dat Amerika dit soort ellende over zichzelf heen roept slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het triest en respectloos om te staan juichen. Ze mogen best opgelucht zijn dat ie gepakt is, dat ben ik ook. Maar juichen is nergens voor nodig.
En hoezo een belachelijke vergelijking? Terroristische aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar zolang Amerika zich zelf ook op grote schaal schuldig maakt aan het vermoorden en verwonden van burgers waaronder kinderen en vrouwen kun je helaas dit soort aanslagen verwachten. De verantwoordelijke 'veteranen' worden in Amerika doorgaans vereerd en als helden onthaald. Dan vind ik het vrij hypocriet als dan wel gaat juichen als een verdachte van een bomaanslag opgepakt is.
Het is geen lands, maar maatschappelijk probleemquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.
Dat komt omdat ze het kunnen verantwoorden omdat iedere burger mogelijk bewapend is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:42 schreef BoefB2 het volgende:
We zagen het vandaag en gisteren, wat een politiestaat
Want omdat de vermoedelijke(!) verantwoordelijke is opgepakt is er opeens niks gebeurd? Opeens zijn er geen doden en gewonden meer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:40 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Respectloos om blij te zijn dat de voortvluchtige verantwoordelijke is opgepakt? Nee sorry, dat zie ik echt niet.
En ze zullen altijd harder terug slaan, ik denk dat heel Tsjetsjeniė met dichtgeknepen bilnaad op de bank zit op dit moment, Poetin is ook niet zo dol op zequote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken maar het was toch echt eergister dat politie en EOD een woning hier in NL onruimt hebben die vol lag met grondstoffen om explosieven te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Denk je dat de nabestaanden niet blij zijn dat deze gasten gestopt zijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien? Het is hoe dan ook een verschrikkelijk en treurig verhaal. Om dan te staan juichen is zeer ongepast.
Precies, daarom zeg ik: lever alle wapens in, zowel burgers en politie, iedereen....quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het kunnen verantwoorden omdat iedere burger mogelijk bewapend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |