Denk dat het vermoeden is, dat deze aanslag tegen het land is gericht. Dan staan Amerikanen niet anders dan bijvoorbeeld andere landen te juichen wanneer de dader is gepakt. Hier klappen ze, en ergens anders gillen ze, en weer ergens anders klikken ze met hun tong met een geluid. De arrestatie is netjes verlopen. bij de dood van zijn broer heb ik geen klappende menigte gezien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je blij bent snap ik.. maar dat hele 'USA! USA!' erbij?
Eerst maar eens wachten op meer informatie over het hoe en waarom van deze aanslag hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.
Precies, en dan een politiestaat macht die wel alle complete wapenarsenaal tot hun beschikking hebben, totale controle dmv hun drones en ga zo maar door....quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.
En er is een verdachte opgepakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet dat jullie allemaal popiejopie blij zijn in dit topic... woopidifuckingdoo er is een dader gepakt... er zijn nog steeds onschuldige mensen vermoord...
Inderdaad. Het is te idioot voor woorden dat er anno 2013 nog op elke hoek van de straat wapens worden verkocht in dat land.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef VacaLoca het volgende:
'remain vigilant' kwam zojuist weer voorbij
Zou kunnen. Ik blijf moeite hebben met het begrijpen van de Amerikaanse samenleving, en dat zal ook wel zo blijven vrees ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dat het vermoeden is, dat deze aanslag tegen het land is gericht. Dan staan Amerikanen niet anders dan bijvoorbeeld andere landen te juichen wanneer de dader is gepakt. Hier klappen ze, en ergens anders gillen ze, en weer ergens anders klikken ze met hun tong met een geluid. De arrestatie is netjes verlopen. bij de dood van zijn broer heb ik geen klappende menigte gezien.
Ja, geesteszieken die het op onschuldige burgers hebben voorzien heb je nu eenmaal op heel de aardkloot rondlopen helaasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.
Respectloos? Je bent niet goed wijs man. Die gozer is levend gepakt, dus niks aan de hand. Wat het motief was is nog helemaal niet duidelijk, dus roepen dat Amerika dit soort ellende over zichzelf heen roept slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het triest en respectloos om te staan juichen. Ze mogen best opgelucht zijn dat ie gepakt is, dat ben ik ook. Maar juichen is nergens voor nodig.
En hoezo een belachelijke vergelijking? Terroristische aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar zolang Amerika zich zelf ook op grote schaal schuldig maakt aan het vermoorden en verwonden van burgers waaronder kinderen en vrouwen kun je helaas dit soort aanslagen verwachten. De verantwoordelijke 'veteranen' worden in Amerika doorgaans vereerd en als helden onthaald. Dan vind ik het vrij hypocriet als dan wel gaat juichen als een verdachte van een bomaanslag opgepakt is.
Het is geen lands, maar maatschappelijk probleemquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.
Dat komt omdat ze het kunnen verantwoorden omdat iedere burger mogelijk bewapend is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:42 schreef BoefB2 het volgende:
We zagen het vandaag en gisteren, wat een politiestaat
Want omdat de vermoedelijke(!) verantwoordelijke is opgepakt is er opeens niks gebeurd? Opeens zijn er geen doden en gewonden meer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:40 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Respectloos om blij te zijn dat de voortvluchtige verantwoordelijke is opgepakt? Nee sorry, dat zie ik echt niet.
En ze zullen altijd harder terug slaan, ik denk dat heel Tsjetsjenië met dichtgeknepen bilnaad op de bank zit op dit moment, Poetin is ook niet zo dol op zequote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken maar het was toch echt eergister dat politie en EOD een woning hier in NL onruimt hebben die vol lag met grondstoffen om explosieven te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Denk je dat de nabestaanden niet blij zijn dat deze gasten gestopt zijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien? Het is hoe dan ook een verschrikkelijk en treurig verhaal. Om dan te staan juichen is zeer ongepast.
Precies, daarom zeg ik: lever alle wapens in, zowel burgers en politie, iedereen....quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het kunnen verantwoorden omdat iedere burger mogelijk bewapend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |