Absoluut (ik hoop het eerste). Maar van een hogepief-agent verwacht je dat hij het correct zegt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:36 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zeg je zo. Maar : 'barbertje gaat hangen' hoor.
Of hij is voor die tijd al dood, dat lijkt me waarschijnlijker.

Precies, ik snap niet dat mensen dat niet snappen, of het zelfs afkeurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:30 schreef paddy het volgende:
Ze vermoeden dat een moordenaar is opgepakt. dus begrijp dat klappen wel. Een verdachte die verantwoordelijk is voor enorm veel gewonden en toch aardig wat doden.

Dat je blij bent snap ik.. maar dat hele 'USA! USA!' erbij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:37 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen dat niet snappen, of het zelfs afkeuren
Zou in Nederland ook gewoon kunnen gebeuren. Niks 'Murica in dit geval.

Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen zal vaker gepleegd worden.

Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien? Het is hoe dan ook een verschrikkelijk en treurig verhaal. Om dan te staan juichen is zeer ongepast.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:32 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Respectloos tegen wie? Het lijkt me juist een uiting van respect voor degenen die hem gepakt hebben.

quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen false flags zal vaker gepleegd worden.

Niet waarschijnlijk doodstraf door ophanging is zover ik mij meen te herinneren al sinds de jaren '70 niet meer toegestaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut (ik hoop het eerste). Maar van een hogepief-agent verwacht je dat hij het correct zegt.

Misschien zijn we blij dat er nu niet meer onschuldigen worden vermoord door deze jongen? Kom op nou man..quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet dat jullie allemaal popiejopie blij zijn in dit topic... woopidifuckingdoo er is een dader gepakt... er zijn nog steeds onschuldige mensen vermoord...

Wat had de aanslag met wapens te maken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.

Ik dacht dat ie dronken wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef VacaLoca het volgende:
Wel progressief dat ze daar iemand met down als burgemeester hebben

De verharding van de maatschappij, en het (grote) verschil in kansen aangesterkt door de media, zal dit menig personen inspireren tot een grote daad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen er vast een hoop zijn die denken dat ze dit beter kunnen ja.

Nee ik hoop dat hij gewoon heel heel lang mag brommen. Ik neem aan dat Quirigua dat ook bedoelde.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk doodstraf door ophanging is zover ik mij meen te herinneren al sinds de jaren '70 niet meer toegestaan

Eens!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn we blij dat er nu niet meer onschuldigen worden vermoord door deze jongen? Kom op nou man..

Respectloos om blij te zijn dat de voortvluchtige verantwoordelijke is opgepakt? Nee sorry, dat zie ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos naar de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslagen misschien?

En de snelkookpannen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef xzaz het volgende:
Het probleem is echter dat Amerikanen niet (willen) inzien dat er een probleem onder ligt die relatief simpel is op te lossen; die wapens inleveren.

De spullen die ze kopen is zo in de winkel beschikbaar, alsof wij naar de Etos gaan om buskruit te kopen. Daarnaast zijn er nog 2 schiet incidenten geweest die wapen gerelateerd warenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat had de aanslag met wapens te maken?

Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
Dit soort aanslagen zal vaker gepleegd worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |