Dat laatste heeft niemand hier :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet blij. Heb het gemist en heb de verdachte niet gezien
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Fijn dat ze hem levend te pakken hebben. Ben benieuwd naar zijn motief, doel etc.
Genoeg voor vandaag, tijd om te slapen.
Trusten allemaal
komen nog welquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niemand hier :p
Alleen de mugshots
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Fijn dat ze hem levend te pakken hebben. Ben benieuwd naar zijn motief, doel etc.
Genoeg voor vandaag, tijd om te slapen.
Trusten allemaal
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Booteigenaar kan met zijn Kärcher aan de gang.
Slaap lekker.
Weinig gebeurd hoor. Geen beelden whatsoever, alles via audio.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet blij. Heb het gemist en heb de verdachte niet gezien
Truste schoonheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest, slaap lekker allen.
goodnight and 'murica f#ck yeahquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef inZanity het volgende:
Van die idioten die dan staan te juichen als zo'n verdachte afgevoerd wordt draait m'n maag ook om.
Amerika
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:12 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar zijn motief. Denk niet dat hij slecht behandeld wordt, ook de USA beseft donders goed dat dit internationaal nieuws was, dus alles zal wel volgens heb boekje gaan. Of het islam gerelateerd is? ik heb daar nog niets over gehoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef inZanity het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoe het nu verder gaat met de verdachte.. Amerika kennende zullen ze niet veel respect hebben voor z'n rechten. Hopelijk wordt hij goed behandelt en krijgt hij een fatsoenlijke verdediging en rechtsgang. Ben ook heel benieuwd naar z'n motief mocht ie inderdaad schuldig zijn. Ben bang dat het helaas islamgerelateerd is. Zou verschrikkelijk zijn als die idioten zo'n prachtige religie in een slecht daglicht zetten.
Sterkte met opstaan morgen, dear.quote:
Ik zou d'r geven.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Je begint je toch af te vragen of we wel het juiste team hebben gesteund in dezen...
En dan liep hij misschien wel een overenthousiaste burgerwacht tegen het lijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:06 schreef Xan21 het volgende:
ja en te danken aan de buurman die bloed op het witte doek zag zitten, anders hadden ze m nog niet
Dank je, gaat niet meevallen iidquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Die juichende mensen zijn vast ook dezelfden als die die Amerikaanse soldaten vereren die talloze kinderen vermoord hebben in Afganistan, Irak enz.
Een historie die ons een aantal uren aan streams heeft doen kluisterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef Pek het volgende:
Okee...volgens CBS is hij dus tijdens het eerste vuurgevecht, toen zijn broer gedood werd, al gewond geraakt en strompelde vanaf dat moment bloedend rond, want ze hebben een bloedspoor kunnen volgen. Hij is toen waarschijnlijk al in die boot gekropen en net toen de lockdown was opgeheven ging de eigenaar van de boot een luchtje scheppen na een dag binnen zitten, ziet een scheur in het zeil en ziet een "bloody mess" binnen en iets bewegen. Hij belt dit door en de rest is historie
Dat zouden ze ook nooit overleven, die pussies.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar hoe erg murica ook is, ze hebben gelukkig geen koningslied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |