Nou ja Amerika staat er nou niet bepaald bekend om dat ze zo goed met mensenrechten omgaan. Als ze eventueel lid zijn van een organisatie of niet alleen hebben gehandeld zullen ze ongetwijfeld alles in het werk stellen om informatie te krijgen, tot martelingen aan toe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar zijn motief. Denk niet dat hij slecht behandeld wordt, ook de USA beseft donders goed dat dit internationaal nieuws was, dus alles zal wel volgens heb boekje gaan. Of het islam gerelateerd is? ik heb daar nog niets over gehoord.
Ow, daar kan ik nog wel voor op blijvenquote:
Die linker chick is te doen :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:19 schreef Strani het volgende:
Op CNN wordt nou aan burgers gevraagd hoe Boston nu weer terugkomt van dit trauma.
Gezellig. Wijntje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar kan ik nog wel voor op blijven
Ze mag haar mond wel open houden voor me, als ze maar niet zo schreeuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang ze hun mond houden zijn ze niet slecht, inderdaad.
Oh mooi, dan kan jij de wijn voor ons halenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik wil jullie romantisch onderonsje niet onderbreken maar deze kerel blijft nog ff
ik kan je een lege fles terugbrengen als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan jij de wijn voor ons halen
YT v/d de dode broer:quote:
Nederland doet niet veel onder voor de VS hoor, alleen het is wat minder openbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou ja Amerika staat er nou niet bepaald bekend om dat ze zo goed met mensenrechten omgaan. Als ze eventueel lid zijn van een organisatie of niet alleen hebben gehandeld zullen ze ongetwijfeld alles in het werk stellen om informatie te krijgen, tot martelingen aan toe.
Veel wijst erop dat het moslims waren. Dus ik sluit zeker niet uit dat hun motief islamgerelateerd is. Al hoop ik van harte dat dat niet zo is.
Onbegrijpelijk tock? De overheid heeft drones (Darpa-IS) met 1,8 gigapixel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fox.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
welke stream kijken jullie voor amerkaans nieuws nu?
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-outquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
er zijn er erg veel kies maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een belachelijke vergelijking. Het gaat hier om iemand die medeplichtig is aan het doden en verwonden van onschuldige toeschouwers. En later zelf nog een politieagent heeft vermoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Die juichende mensen zijn vast ook dezelfden als die die Amerikaanse soldaten vereren die talloze kinderen vermoord hebben in Afganistan, Irak enz.
Heb je daar een bron voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:14 schreef inZanity het volgende:
Die juichende mensen zijn vast ook dezelfden als die die Amerikaanse soldaten vereren die talloze kinderen vermoord hebben in Afganistan, Irak enz.
Slaap lekker jongen. En misschien word jij ook wel politieman als je groot bent! Droom daar maar fijn van lieve knul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, zodat ik lekker in bed kan slapen en kan dromen over hoe de jongen is opgepakt door de politie
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor
Want die beelden ken ik niet
Voor ongenuanceerde aannames is het altijd lastig bronnen te vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor
Want die beelden ken ik niet
quote:
Nog een voorspelling dan maar: topic #44 is Jahar dood.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:24 schreef xzaz het volgende:
komt nog een persco maar gaat niet goed met hem, hij moet het nog overleven. Man die 911 belde zei dat het "a bloody mess" was.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]werd door mijn 'vaste' SC enigzins weer hier naar toe gebonjoured omdat het daar over muziek gaat en niet over bommen in Boston. Ging gelukkig hier niet meer zo snel als afgelopen maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |