Leg er een snelkookspijkerbompan naast en de klap komt niet eens door de eerste 3 lagen vet heen idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelukkig voor de agent lagen er nog een aantal net weggegooide donuts die pas 5 dagen over datum waren.
kom,gaan we douchequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Kan ik gaan douchen of gaat er wat gebeuren?
Vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
denk dat je wel kan gaan douchenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik wacht nog op mijn flinke boezem om die radicale ideetjes eruit te masseren, dus wacht nog ff. Vlucht gaat over 4 uur, dus morgenmiddag kunnen we douchen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
we zijn hier meer van de livestreamsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je wel kan gaan douchen
pics or it did not happen
twitter:CBSNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:54:26RT @CharlieKayeCBS: @CBSNews has been told last night's 7-Eleven robbery in Cambridge, MA was NOT related to the Boston bombing suspects. reageer retweet
Als jij gaat douchen hebben wij eindelijk weer eens wat interessants te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Kirov het volgende:
twitter:CBSNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:54:26RT @CharlieKayeCBS: @CBSNews has been told last night's 7-Eleven robbery in Cambridge, MA was NOT related to the Boston bombing suspects. reageer retweet
Dat ligt eraan, ga nu snel tijdens de reclamequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
zou ik niet per definitie tegenzijn als het om shm00pers gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
we zijn hier meer van de livestreams
ik ook, dat je zo blind kan zijn dat je je zo vertolkt op TVquote:
Jij bent ook zo iemand die plaatjes op FB liked zodat kindjes geöpereerd kunnen worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik doe het voor mijn familie en vrienden die in Boston wonen
Was je stinkhoofd dan even snel, dan mis je niksquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef shmoopy het volgende:
Ik moet mijn haar wassen want ik stink.
Dit is wat terrorisme met mensen doet, lui!
Daarom dragen die lui ook allemaal kopvodjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef shmoopy het volgende:
ik heb geen facebookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die plaatjes op FB liked zodat kindjes geöpereerd moeten worden?
Paas me de linkjes, dan zet ik ze er inquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Strani het volgende:
Kan de livestream van de douche van shmoopy en van whiskers2009 ook in de op?
link?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef shmoopy het volgende:
Linkjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Strani het volgende:
Zal je zien dat deze tsjetsjenen helemaal niks met de bombings te maken hadden, maar gewoon zaten op te scheppen na hun overvalquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Kirov het volgende:
Uiteraard maar moet je nagaan hoe dun de spoeling wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het Korps Mariniers zelf is geen Special Forces, slechts een deel daarvan, de MarSof, wel.
Het is toch echt wat ze zelf zeiden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
De 6jes worden aangenomen bij de reguliere troepen. Elke Special Operations Force zal nooit 6jes aannemen, maar zal alleen voor die 9/10 gaan. SOF zal nooit zwakkeren laten doorstromen.
Ziet eruit als een snuggere knul.quote:
cnn in browserquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Paas me de linkjes, dan zet ik ze er in
http://www.heetenroze.nl/schmoopydouchequote:
Die hele stream is kut.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
irritant trouwens, elke x 'BREAKING NEWS'
ER GEBEURT GEEN KUT !
was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
irritant trouwens, elke x 'BREAKING NEWS'
ER GEBEURT GEEN KUT !
ow en vergeet deze nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
http://www.heetenroze.nl/schmoopydouche
http://www.sweetestkitty.net/whiskertje
Doen het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
http://www.heetenroze.nl/schmoopydouche
http://www.sweetestkitty.net/whiskertje
Maarja, we hebben niks beters he!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow en vergeet deze niet
http://www.steamingmcbacon.com/stranigoeswild
ja.quote:
Geen idee wat ze denken, maar ze kunnen het niet maken om die laatste 5% niet te doorzoeken op basis van het feit dat er in de eerste 95% niets is gevonden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Pakspul het volgende:
Ze verwachten dat hij nog wel in Watertown is? Want ik zie maar weinig beweging.
Het Tsjetsjeense verzet heeft hem het land uitgesmokkeld...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Die gozer zit al op een warm eiland joh
Het Tsjetsjeense Verzet probeert zich juist zo min mogelijk tegen Amerika in het harnas te jagen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het Tsjetsjeense verzet heeft hem het land uitgesmokkeld...
Ze zitten nu te chillen in een Moskou's theaterquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het Tsjetsjeense verzet heeft hem het land uitgesmokkeld...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zitten nu te chillen in een Moskou's theater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het Tsjetsjeense Verzet probeert zich juist zo min mogelijk tegen Amerika in het harnas te jagen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Kesefkesef het volgende:
ik ga ook douchenals je je fotos maar in spoilertags zet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
"Ladies and gentlemen.....we've lost him"quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Strani het volgende:
Iemand zit nu ergens heel erg te zweten op de volgende persconferentie.. dat wordt een lastige.
Die schattige liefdesbaby willen we wel zien met oud en nieuw.quote:
ik ga ook douchengeslacht : manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah broOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Haha zoiets ja. En dan weglopen en een deur intrappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Ladies and gentlemen.....we've lost him"
Hij is;quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel geniaal (niet wat hij gedaan heeft ervoor) om aan een leger van +9000 getrainde militairen, politie, secret service etc en ook nog in een grote stad waar je nog langs miljoenen mensen moet komen te ontsnappen.
Inderdaad, want ze gaan natuurlijk eerst allemaal weg en dan komen de nieuwe binnen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef kilon het volgende:
EDIT 245 4:00 PM: Many officers about to hit their 18 hours. Shift changes soon.
Lijkt me een goed moment om weg te gaan, als hij er nog zou zijn.
ik ga ook douchenVoorschrift heeft interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het is ook niet zo slim om 400 voertuigen voor zijn huis neer te zettenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als hij al ontsnapt is, dan is dat helemaal in het begin gebeurd, voordat ze de hele boel hebben kunnen afzetten.
The Onionquote:WATERTOWN, MA - Sources can now confirm that there is still nothing new to report on the search for Boston Marathon bombing suspect Dzhokar A. Tsarnaev. Those with knowledge of the situation are currently telling reporters that nothing has changed and there are no new developments. Reports have confirmed, however, that instead of saying one brother has died and the other is on the run, sources will instead switch that information around to make it sound different than previous reports, thus making it seem like new information is being added. Sources are now saying that one brother is on the run and the other has been shot and killed.
En stil op twitter...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij is;
• Dood
• Al lang in een andere staat
Dan zijn ze hoe dan ook de lul?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef DeParo het volgende:
Stel nou, stel overweeg het 1 tel, dat Dzhokhar Tsarnaev en zijn broer er worden ingeluisd.
We hebben allemaal vergelijkbare films gezien................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |