Leg er een snelkookspijkerbompan naast en de klap komt niet eens door de eerste 3 lagen vet heen idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gelukkig voor de agent lagen er nog een aantal net weggegooide donuts die pas 5 dagen over datum waren.
kom,gaan we douchequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Kan ik gaan douchen of gaat er wat gebeuren?
Vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
denk dat je wel kan gaan douchenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik wacht nog op mijn flinke boezem om die radicale ideetjes eruit te masseren, dus wacht nog ff. Vlucht gaat over 4 uur, dus morgenmiddag kunnen we douchen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
we zijn hier meer van de livestreamsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je wel kan gaan douchen
pics or it did not happen
twitter:CBSNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:54:26RT @CharlieKayeCBS: @CBSNews has been told last night's 7-Eleven robbery in Cambridge, MA was NOT related to the Boston bombing suspects. reageer retweet
Als jij gaat douchen hebben wij eindelijk weer eens wat interessants te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Kirov het volgende:
twitter:CBSNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:54:26RT @CharlieKayeCBS: @CBSNews has been told last night's 7-Eleven robbery in Cambridge, MA was NOT related to the Boston bombing suspects. reageer retweet
Dat ligt eraan, ga nu snel tijdens de reclamequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef shmoopy het volgende:
zou ik niet per definitie tegenzijn als het om shm00pers gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
we zijn hier meer van de livestreams
ik ook, dat je zo blind kan zijn dat je je zo vertolkt op TVquote:
Jij bent ook zo iemand die plaatjes op FB liked zodat kindjes geöpereerd kunnen worden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik doe het voor mijn familie en vrienden die in Boston wonen
Was je stinkhoofd dan even snel, dan mis je niksquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef shmoopy het volgende:
Ik moet mijn haar wassen want ik stink.
Dit is wat terrorisme met mensen doet, lui!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |