Hoe denken jullie over de Katwijker?
Hij is zeker een harde werker, kzou hem graag in het NL elftal zien.
quote:Kijk dat dan ook weer niet...
Op woensdag 11 september 2002 12:02 schreef Magic666 het volgende:
Een Katukker!Hij is zeker een harde werker, kzou hem graag in het NL elftal zien.
quote:NOG niet!
Op woensdag 11 september 2002 12:37 schreef Poepoog het volgende:[..]
Kijk dat dan ook weer niet...
quote:'k vind dat ie een dom hoofd heeft
Op woensdag 11 september 2002 11:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe denken jullie over de Katwijker?
quote:Ik hou met name van zijn spelmentaliteit, inzet, daar zouden veel (over het paard getilde) voetballers een voorbeeld aan kunnen nemen.
Op woensdag 11 september 2002 11:45 schreef Dylan Dog het volgende:Hoe denken jullie over de Katwijker?
Is gewoon een zeer goede speler aan t worden waarvan ik hoop dat ik m nog lang in de Galgenwaard mag zien spelen !!
(al denk ik dat vooral Engelse clubs hun interesse zullen gaan tonen als ie zo doorgaat....)
Trouwens is het bekend dat Kuyt samen met Zwaanswijk dit jaar het voetvolleytoernooi op Aruba won..?? En dat Kuyt uitgeroepen werd tot beste speler (voor ronald de boer).
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Olée Olée
quote:Ruilen voor John de Jong, Theo Lucius en Claudio?
Op woensdag 11 september 2002 12:48 schreef Frenkie het volgende:
Dirkie is ons toppertje!
Een echte bikkel die zich altijd 100% geeft!
Eigenlijk zou hij iets minder hard moeten werken en daardoor iets scherper voor de goal kunnen zijn. Maar Kuyt kan weinig fout doen natuurlijk!!
Toen Kuytje net in de basis stond was het nog veel erger, dan liep hij soms op de rechtsbackpositie te verdedigen om vervolgens binnen no-time zich weer voorin te melden..
Klasse instelling!!Trouwens is het bekend dat Kuyt samen met Zwaanswijk dit jaar het voetvolleytoernooi op Aruba won..?? En dat Kuyt uitgeroepen werd tot beste speler (voor ronald de boer).
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Olée Olée
quote:Ik zie van elk van deze spelers niet waar ze zouden moeten spelen..
Op woensdag 11 september 2002 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ruilen voor John de Jong, Theo Lucius en Claudio?
Nee dus
quote:Kuyt scoort voldoende!!
Op woensdag 11 september 2002 13:42 schreef DrBeavis het volgende:
als ie dit seizoen nou maar wat meer scoort dan vorig seizoen..blijft toch een spits en die worden ook afgerekend op hun doelpunten
quote:Erik Addo erbij dan? Of Ernest faber?
Op woensdag 11 september 2002 13:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zie van elk van deze spelers niet waar ze zouden moeten spelen..
En alleen Lucius heeft de mentaliteit die bij een club als Utreg past.Nee dus
quote:Wie is Erik Addo..??
Op woensdag 11 september 2002 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Erik Addo erbij dan? Of Ernest faber?
En Vennegoor hoeven we ook niet.. dat Jostiefiguur!
Engeland zou fantastisch voor m zijn... Gun het hem...
quote:Voetbal = emotie.. tenminste dat is in Utreg zo!!
Op woensdag 11 september 2002 13:56 schreef Golfen het volgende:
Hij is n beetje te emotioneel.remember Amstel Cup, halve finale
quote:die gore vislucht dus ook?
Op woensdag 11 september 2002 14:20 schreef twi het volgende:
Ach ja, wat kan ik zeggen hè? Al het goede komt uit Katwijk
quote:als jij het een goede gore vislucht vind dan wel dus
Op woensdag 11 september 2002 14:51 schreef Magic666 het volgende:[..]
die gore vislucht dus ook?
Eigenlijk kan bijna het hele elftal van Utrecht mij wel bekoren.
quote:
Op woensdag 11 september 2002 16:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb best veel bewondering voor Kuyt zijn inzet op het veld.Eigenlijk kan bijna het hele elftal van Utrecht mij wel bekoren.
quote:Dit is denk ik zeker het geval!!!!!!!!
Op woensdag 11 september 2002 19:54 schreef superjoden het volgende:
Kuyt is zeker een jongen die veel potentie heeft.Dit is zeker een jongen die in de toekomst in de Engelse competitie te zien zal zijn.
quote:Het lijkt me toch echt beter als die nog een paar jaar bij Utrecht blijft want het niveau top 3 zie ik hem nog niet halen.
Vertrekt Dirk Kuijt bij FC Utrecht?Utrecht, 19 september | Dirk Kuijt verlaat op korte termijn FC Utrecht zo meldt zijn zaakwaarnemer Piet Buter tegenover de Engelse voetbalsite PlanetFootball.com. Het is al langere bekend dat Kuijt een clausule in zijn contract heeft staan waarmee hij voor een gelimiteerde transfersom in 2003 kan vertrekken.
De zaakwaarnemer zou inmiddels al onderhandeld hebben met een ploeg uit de top drie van Nederland waarbij Feyenoord de meest logische club zou zijn. De Rotterdamse club flirt al enige tijd met de karakter spits van FC Utrecht daarnaast heeft Feyenoord weinig echte spitsen in de selectie. Enkel Pierre van Hooijdonk en Mariano Bombarda, beide zijn echter al op leeftijd. Johan Elmander is verhuurd aan de Zweedse topploeg Djurdgarden.
Bij Ajax heeft men momenteel Nikos Machlas, Mido en Zlatan. De Amsterdamse ploeg zit dus goed in de aanvaller. Mido heeft echter aangegeven in december te willen vertrekken al heeft hij dat alweer ingetrokken. Ajax zou dus ook in de race zijn. PSV zit ook nog breed in de aanvaller en Kuijt lijkt niet echt bij PSV te passen.
'Een van de Nederlandse topploegen heeft me afgelopen week benaderd over een transfer in januari. Zoals iedereen weet heeft Dirk een clausule in zijn contract waarmee hij op 22 jarige leeftijd met een gelimiteerde transfersom kan vertrekken' Aldus Piet Buter tegenover PlanetFootball.com. Tot dusver scoorde Kuijt al drie maal in de Eredivisie.
quote:Jah, daar ben k het wel mee eens..ik denk dat ie zeker dit jaar moet afmaken en misschien dan nog wel een jaar bij Utrecht moet blijven..want als ie zo snel al naar bijv. Feyenoord zal gaan..dat ie het dan misschien niet redt..hij scoort ook niet heel erg veel..
Op donderdag 19 september 2002 15:03 schreef The_Coach het volgende:[..]
Het lijkt me toch echt beter als die nog een paar jaar bij Utrecht blijft want het niveau top 3 zie ik hem nog niet halen.
quote:Bij deze.
Op maandag 6 januari 2003 14:46 schreef Frenkie het volgende:
* schop naar voetbal
quote:Lullig voor je Frenkie.
Het gerucht gaat hier dat Dirkie vandaag of morgen een contract tekent in de kuip..
Zit er wel een beetje aan te komen. Kuyt is gewoon een goede spits.
quote:
Het gerucht gaat hier dat Dirkie vandaag of morgen een contract tekent in de kuip..
quote:Lullig voor jou, maar... Yeeeees!
quote:ja zeker lullig..
Op maandag 6 januari 2003 19:08 schreef LoekB het volgende:[..]
Lullig voor jou, maar... Yeeeees!
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja zeker lullig..
nou mag ik zeker met je zussie uit om het goed te maken
quote:
Op woensdag 11 september 2002 12:39 schreef Fulton het volgende:
'k vind dat ie een dom hoofd heeft
Je drukt je nog mild uit
Leuk voor Utrecht - dat clubje kan hij net aan.
quote:Ja - maar als alle geruchten waar zijn over spelers die deze week een contract in De Kuip gaan tekenen, dan kunnen ze er de plekken in het stadion mee vullen en hebben ze geen toeschouwers meer nodig
quote:dan heeft Foppe 11 nieuwe spelers nodig
Op maandag 6 januari 2003 19:23 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - maar als alle geruchten waar zijn over spelers die deze week een contract in De Kuip gaan tekenen, dan
quote:Idd - zelfs spelers die we nog niet eens gecontracteerd hebben, worden al door Feyenoord weggekaapt
Op maandag 6 januari 2003 19:25 schreef Fulton het volgende:
dan heeft Foppe 11 nieuwe spelers nodig
Sambal bij
quote:Utreg heeft een heel erg tekort aan liquide middelen. Het enige wat dat te kort kan oplossen is om een of twee spelers te verkopen. Gisteren werd nog bekend dat Feyenoord interesse had in Bosschaart en Kuyt. Maar dat het de vraagprijs nog te hoog vond.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:01 schreef Molz het volgende:
Kuyt blijft waarschijnlijk nog wel even, hij is te duur!
1 + 1 = 2. Vandaag of morgen wordt bekend dat er een of twee spelers verhuizen uit Utreg
quote:zal wel moeten, Utreg kan de pensioenen niet betalen
Op dinsdag 7 januari 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:1 + 1 = 2. Vandaag of morgen wordt bekend dat er een of twee spelers verhuizen uit Utreg
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:40 schreef Fulton het volgende:[..]
zal wel moeten, Utreg kan de pensioenen niet betalen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=95398&c=41
quote:Nee dat nieuws dat Feyenoord in verband wordt gebracht met Kuyt en Bosschaart is nieuw?
Op dinsdag 7 januari 2003 17:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
oud nieuws... en een tekort aan liquide middelen is hetzelfde ei
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Gisteren werd nog bekend dat Feyenoord interesse had in Bosschaart en Kuyt.
quote:de puzzelstukjes schuiven steeds meer in elkaar
Op dinsdag 7 januari 2003 17:44 schreef Poepoog het volgende:
Nee dat nieuws dat Feyenoord in verband wordt gebracht met Kuyt en Bosschaart is nieuw?
quote:blijkbaar niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Kuyt en Bosschaarts mogelijke transfer?
Wie weet morgen
quote:ze blijven (voorlopig)
Op dinsdag 7 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Kuyt en Bosschaarts mogelijke transfer?
quote:Gamma
Op maandag 24 februari 2003 20:46 schreef The_Coach het volgende:
Als ik Derksen mag geloven dan gaat die voor 4 jaar naar Feyenoord.
quote:Zou kunnen
Op maandag 24 februari 2003 20:47 schreef Poepoog het volgende:[..]
Gamma
quote:heb ik ook gehoord,van mij mag ie komen:)
Op maandag 24 februari 2003 20:46 schreef The_Coach het volgende:
Als ik Derksen mag geloven dan gaat die voor 4 jaar naar Feyenoord.
quote:Bombarda 30
Op dinsdag 25 februari 2003 01:34 schreef Schanulleke het volgende:
Wat moet Kuyt bij Feyenoord?
Met Bombarda hebben ze daar toch al een prima sub-top spits?
Kuyt is een spits die langers mee gaat als Bombarda dus.
quote:Dat vraag ik me af, bij utrecht deed hij het redelijk maar het is maar afwachten of hij het niveau aankan
Op maandag 3 maart 2003 19:47 schreef knedendlid het volgende:
dirk kuit enorm goeie voeballer
heeft een grote toekomst voor zich
gaat feinoord nog veel plezier van hebben
quote:zoals??
Op maandag 3 maart 2003 20:01 schreef knedendlid het volgende:
ik denk het wel deze jongen is enorm gemotiveert
daarnaast heeft hij kwalitieten die je in nederland niet veel ziet
quote:Welk niveau?
Op maandag 3 maart 2003 19:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat vraag ik me af, bij utrecht deed hij het redelijk maar het is maar afwachten of hij het niveau aankan
quote:En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Op maandag 3 maart 2003 20:08 schreef knedendlid het volgende:
snelheid met de bal aande voet en hij heeft altijd oog voor medespelers hij houd overzicht als het druk is hij geefvt ook veel pases waaruit anderen kunnen scoren
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:[..]
En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Was het maar zo'n feest voor dat zuid scandinavische clubje
Topscorders:
http://teletekst.nos.nl/gif/654-01.html
[Dit bericht is gewijzigd door Vulcanus op 03-03-2003 21:52]
quote:Waarom ziet de rest van Nederland het er dan niet bij die spelers uitkomen?
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:[..]
En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Vraag me dan ook wel oprecht af op welke spelers jij doelt?
Ik vind het moeilijk, aangezien hij wel een neusje voor de goal heeft en bij feyenoord omgeven wordt door spelers die veel meer kunnen dan zijn ploeggenoten bij utrecht. Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.
Ik vraag me ook af waar ze kuyt gaan neerzetten. Wat gebeurt er met pierre?
quote:Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.
Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)
quote:Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)
SCH geeft aan dat er veel van dergelijke voetballers rondlopen bij Heerenveen en dan zou ik wel graag willen weten wie dat zijn....
quote:Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.
Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.
quote:Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)
Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.
En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.
Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..
Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...
quote:geluk speelt bij zo'n voetballer een grote rol, kom nou hij is geen van Basten...
Op dinsdag 4 maart 2003 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)
Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..
Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...
quote:kijk, daar ben ik het nou mee eens. Wat wordt er eigenlijk van die jongen verwacht als hij bij feyenoord speelt? Dat hij ineens een mannetje of drie voorbij pingelt en dan met een stiffie scoort? Dat heb ik Pierre ook nog niet zien doen.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.
quote:komt ie waarschijnlijk met Samaras ...
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef Eilanden het volgende:
En ik ben nog steeds benieuwd waar SCH die 3 of 4 spelers van zijn cluppie vandaan haalt die zoveel scoren .....
Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' vanquote:Kuyt best scorende spits in Europa
Van onze sportredactie
Feyenoorder Dirk Kuyt maakte gisteren tegen FC Utrecht (2-0 zege) zijn twintigste doelpunt van het seizoen.
Dat maakt hem tot de meest succesvolle spits in de top van het Europese competitievoetbal. Geen enkele aanvaller in Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije kan aan zijn totaal tippen.
,,Ik vind het echt niet belangrijk hoeveel ik er heb gemaakt. Ik had die twintig treffers graag ingeleverd als we nu bovenaan hadden gestaan'', aldus Kuyt. Met nog 12 duels te gaan, neemt Feyenoord de vierde plaats in op de ranglijst.
Nummer drie Ajax scoorde in blessuretijd tweemaal tegen FC Den Bosch en kwam met de schrik vrij: 2-0. Nummer twee AZ speelde teleurstellend gelijk tegen Roda JC (1-1) en zag de achterstand op koploper PSV (4-1 zege op NEC) oplopen tot vier punten.
Ik heb ook even smakelijk gelachen om de 'analyses' van Kuyt in dit topic toendertijdquote:Op maandag 21 februari 2005 08:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Prachtig, al die mensen die Kuyt nog een matige spits vonden die het niet zou redden bij Feyenoord
[..]
Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' van
Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.quote:
Van Bommel is nog altijd beter.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.
Je kunt een middenvelder en een spits ook goed vergelijken.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel is nog altijd beter.
Dus je bent het met me eens dat Trabelsi de beste speler is van de HCE?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Maar Trabelsi kan straks niet naar elke Europese topclub voor 20 miljoen.
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'.
Volgens mij heb je de afgelopen jaren géén enkele wedstrijd gezien van Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...
Kuyt dan wel wil je zeggen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Sprtief gezien is dat niet haalbaarquote:Op maandag 21 februari 2005 11:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Wat mij betreft blijft Kuyt tot zijn pensioen bij Feyenoord.
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!
Hier was posts uit het F'noord topic. De vraag is of Kuyt volgend jaar nog in Nederland speelt.
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Ik zie Kuyt eigenlijk mislukken bij elke grote topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Over een tijdje moet je deze posting nog maar eens terugkijken, heb je hem uberhaupt wel is zien spelen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kuyt dan wel wil je zeggen ?
Als er een club 20 miljoen voor Kuyt betaald zijn ze gek![]()
Je beste en leukste collumn.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Hier mag deze link nooit ontbreken:
http://frontpage.fok.nl/column/2150/1
Kezman en Kuijt vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Meer karakter zal hij zeker hebben, maar in vergelijking met Kezman heeft hij een stuk minder kwaliteiten. Kezman mislukt nu hopeloos, datzelfde lot zal Kuyt ook ondergaan bij een Europese topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....quote:Op maandag 21 februari 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan zelf voor Ajax niet rouwig zijn om zijn vertrek, voor het Nederlandse voetbal toch wel.
Zolang er doelpunten gemaakt worden is dat geen ramp voor rotjeknorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....
quote:Volgens de krant toonde naast Liverpool ook een Spaanse club interesse. "De onderhandelingen hoeven wat mij betreft niet lang meer te duren" aldus Kuyt in het AD.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
Noem eens vijf spelers die beter zijn. En kom dan niet met spelers als Lauren, Sagnol, Salgado, Neville, Zebina, etc.quote:
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever Lazovic bij Feyenoord dan Kuijt. Lazovic scoort nog geen 10 % van de goals van Kuijt, met zijn suffe hakjes.
VoH kan niet veel. Babel komt nog maar net kijken en Kone ken ik niet goed genoeg om over te oordelen. Huntelaar is een voorbeeld van een spits die beter is dan Kuyt: hij maakt de makkelijke goals en heeft reeds bewezen zelf kansen en goals te kunnen creeren - dit itt Kuyt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Sowieso is Kuijt na de transfer van Zlatan Ibrahimovic de beste spits in de Eredivisie, voor Arouna Koné, Ryan Babel en Jan Vennegoor of Hesselink.
Kuyt scoort makkelijk ja. Alleen dus wel louter makkelijke goals. Ik heb hem nog zo goe als geen goal zelf zien creeren. Huntelaar kan dat wel en dat kenmerkt de betere spits.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuyt maakt net zo makkelijk een goal als Huntelaar hoor.
Over gebrek aan voetbalkwaliteiten gesproken. Vergeleken bij dez ehouten klaas is Kuyt Zidane.quote:En Jan moet je ook niet onderschatten hoor, hij kan wel degelijk goed voetballen en ontwikkelt zich goed.
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Wat een onzin, Aldostuta. Kuijt maakt zeker wel makkelijk goals (hij heeft er niet voor niets al 20 ingelegd) en hij geeft veel assists en bereid zelf wel aanvallen voor, want hij staat altijd overal. Alleen Huntelaar is een totaal andere spits die meer op van Nistelrooy lijkt qua spel.
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.
Heb je deels wel gelijk in. Hij heeft zich dan ook beter ontwikkeld dan ik ooit had verwacht, dat moet ik hem nagevenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.
En zijn aanname tegen Hearts of Schalke was technisch ook gewoon erg goed, dus het is allang geen intikker spits meer.
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussie
quote:KUYT KOST 15 MILJOEN
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, woensdag
De club die Dirk Kuyt komende zomer van Feyenoord wil overnemen, moet 15 miljoen euro op tafel leggen. Dit bedrag vroeg de club afgelopen winter aan geïnteresseerde clubs, die het lopende contract tot medio 2007 van de spits wilden afkopen.
Voorzitter Jorien van den Herik maakte tijdens z’n nieuwjaarsspeech bekend dat Feyenoord een bod had gekregen van 10 miljoen euro. Liverpool zou 8 miljoen euro en de Zwitserse verdediger Stéphane Henchoz hebben geboden. De Rotterdammers gingen daar toen niet op in. Bij een bod van 15 miljoen euro geeft Feyenoord aan Kuyt toestemming te gaan praten.
Overigens wil de Katwijkse topscorer (20 doelpunten – het meeste in Europa) zelf pas praten als één van z’n ’droomclubs’ langskomt en een akkoord met Feyenoord heeft over de transfersom. Inmiddels willen de Rotterdammers het contract met Kuyt openbreken en verlengen en hebben partijen daarover al een gesprek gevoerd. Volgens Kuyts zaakwaarnemer Rob Jansen is deze optie echter nog lang niet aan de orde.
Kuyt blijft dus gewoon in Rotterdam. Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....quote:
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kansquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed heb
Ben je weer lekker dirk kuyt aan het bashen aldostuta? Heb je dan niks beters te doen? Ruudje pesten bijvoorbeeld..... Het lijkt er nl op dat Ferguson vanavond verstandig gaat worden hahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Zou hij het vertrouwen voelen dat andere spelers wel krijgen van Gullit, dan zou hij veel beter presteren. Ik zie het op de een of andere manier wel zitten in die kerelquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.
Hij zal ongetwijfeld slim lopen en goed staan, daar wijfel ik niet aan. En Kuyt zal op de training ook vast wel eens drie man uitgespeeld hebben en een wondergoal gemaakt hebben, maar in de wedstrijd moet hij het van de intikkers hebben. Zlatan is in jouw rijtje buitencategorie, daarmee zal ik niet vergelijken. Maar een goal als Babel tegen Utrecht zie ik Kuyt nooit van zijn leven maken. Een topspits moest naast intikkers ook zijn team kunnen redden door zelf een goel te creeren.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Kuijt maakt zijn eigen goals ook door slim te lopen. Dan hoef je niet eens te dribbelen. Bovendien kan hij zeker zelf een actie maken. Het ziet er niet zo vloeiend uit als bij een Zlatan, een Koné, een Kalou of een Babel, maar hij kan het echt wel!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....
Goals en assists die elke redelijke spits zou maken......quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kuijt is van zoveel invloed dat hij Feyenoord juist aan punten helpt. 29 van de 59 goals van Feyenoord waar hij een direct aandeel in had. Tel die er af en je staat gauw 5 plaatsen lager. Dat is een topspits.
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:31 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ja, de beste spits uit de Nederlandse competitie is geen cent waard.
Ik vergelijk het met Zlatan. 18 miljoen (geloof ik) voor een absolute topspits. Kuyt komt nog niet in de buurt van de capaciteiten van Zlatan, en zou dus ook veel minder moeten opbregen.quote:Als je Kuijt al geen 15 miljoen waard vindt, hoe waardeloos zijn Vennegoor, Babel, Charisteas en Huntelaar dan wel niet?
Charisteas nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Goals en assists die elke redelijke spits zou maken......
.
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
En bij Kluivert wijs je constant op zijn oude statistieken.... Kom op, ik snap dat je geen Feyenoorder bent, maar Dirk Kuijt had ik op dit moment best bij Ajax willen zien. Gewoon een prima spits, die zijn beperkingen kent en daar naar speelt en ze bovendien nog verbetert ook. Van lachertje bij Utrecht tot gewaardeerd international, ik geef het je te doen.
Erger dan die 2 Grieken die er nu staan kan het toch nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.
Zonder de technische kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen ben je in mijn ogen geen topspits, maar zit je er op zijn best net onder (zoals RvN; Kuyt is daar nog niet). Makaay heeft absoluut wel technische kwaliteiten. Hij heeft de mogelijkheden om bijvoorbeeld van buiten de 16 te scoren, hetgeen hem wel een topspits maakt en in de potjes tegen Ajax heeft hij laten zien wel degelijk veel met een bal te kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Maar veel goals maken is ook een kwaliteit. Ik snap niet dat Ajacieden altijd alleen naar techniek kijken. En Zlatan is ook een topspits ja, maar een heel ander soort topspits. Je moet Kuijt eerder vergelijken met Makaay, die blinkt ook niet uit van de technische kwaliteiten, maar scoort wel en daar gaat het om.
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?quote:
Charisteas is een goed voorbeeld: die wordt na drie wedstrijden al uitgefloten omdat hij wel eens een bal van zn voet laat springen. Zou Kuyt ook gebeuren. Elke Ajax spits zal aan Kluivert of Zlatan gespiegeld worden, en in dit licht bezien kan Kuyt het niet redden. Komt nog bij dat het ajax publieke over het algemeen zulk soort spitsen niet pruimt (ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:45 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Erger dan die 2 Grieken die er nu staan kan het toch niet
Maar ik denk dat Kuijt nou juist dé spits is die Ajax nodig heeft, want die trekt met z'n harde werken het hele team omhoog juist, én is effectief met goals maken. Iets wat Ajax nu echt niet is.
Engeland - Nederland gezien trouwens? Perfecte samenwerking van vd Vaart en Kuijt.![]()
quote:
Quote-knoeierdquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef bluzh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef bluzh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?
[..]
Net als "jullie" Pierreke dus...quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Zlatan zag Ajax enkel als opstapje, en lacht ze nu vanuit Turijn uit : "dat ik daar een jaar geleden nog speeldeMoet je ze eens zien spartellen in de UEFA cup".
ach, hij is er in ieder geval zowel sportief als financieel op vooruit gegaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Alsof Pierre bij een succesvolle wereldclub zit nu
Staat daar misschien ergens een fillmpje van online? En is deze goal ook de hele wereld overgegaan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:30 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul dat Kuijt geen techniek heeft. Die scoorde bij Utrecht een omhaal waar van Basten z'n vingers bij kon aflikken..
PBateman1978, nog steeds op zoek naar goede rechtsbacks?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:30 schreef gras het volgende:
[..]
Noem eens vijf spelers die beter zijn. En kom dan niet met spelers als Lauren, Sagnol, Salgado, Neville, Zebina, etc.
Raar, want Lazovic heeft niet half de kwaliteiten van Kuijt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.
Met het feit dat ik geen Feyenoorder ben heeft het ook niets te maken, want over spelers als Kalou en Lazovic hoor je mij niet.
quote:Gullit wenst Kuijt veel succes bij Europese topclub
Uitgegeven: 23 februari 2005 14:43
Laatst gewijzigd: 23 februari 2005 15:39
ROTTERDAM - Ruud Gullit wenst zijn topscorer Dirk Kuijt veel succes in zijn onvermijdelijke avontuur bij een Europese topclub. Maar de trainer van Feyenoord zal hem bij diens toekomstplannen, op de korte of langere termijn, niet van advies dienen.
"Ik ben daarin niet onafhankelijk. Ik houd natuurlijk wel mijn Feyenoord-pet op. Ik moet aan het belang van de club en aan mijn eigen belang denken. Ik kan daarom niet anders zeggen dat ik hoop dat Dirk nog lang bij Feyenoord speelt", sprak Gullit woensdag in de Kuip met een veelbetekenende glimlach.
De oud-international benadrukte daarbij wel dat hij Kuijt een lucratieve transfer van harte gunt. "Ik hoop hem later bij Milan, Real Madrid of Manchester United te zien spelen. Dat zou me heel erg trots en blij maken. Dat is toch het doel waar je naar streeft, als trainer en als speler. We willen allemaal bij een grote club eindigen."
Gullit reageerde aan de vooravond van de return tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip, op de pogingen van Feyenoord om het contract van Kuijt open te breken. De karaktervolle Katwijker, met twintig treffers topscorer van alle gerenommeerde Europese competities, kan tegen sterk verbeterde voorwaarden een nieuwe, meerjarige verbintenis tekenen in de Kuip. Het huidige contract van de 24-jarige international heeft een looptijd tot medio 2007.
Compliment
"Het is logisch wat er nu gebeurt en het ergert me helemaal niet", stelde Gullit, die zelf op 24-jarige leeftijd van PSV naar AC Milan verhuisde. "Dirk heeft in de laatste zes maanden een ongelooflijke ontwikkeling doorgemaakt. Dan kom je vanzelf in de belangstelling en is ook je contract opeens onderwerp van discussie. Dat is alleen maar prettig voor een speler, die dergelijke aandacht voor zichzelf als een groot compliment moet zien."
Gullit, die uit eigen ervaring sprak: "Een gewilde speler bepaalt zelf wanneer hij weggaat bij een club. Dat voelt hij zelf aan en dat geeft hij ook zelf aan. Daar kan een club verder weinig aan doen."
Kuijt was het woensdag in de Kuip met zijn trainer eens. "In Nederland is Feyenoord de enige club voor mij. Met mijn zaakwaarnemer Rob Jansen wacht ik nu rustig de nieuwe aanbieding af. Ik ben benieuwd hoeveel waardering Feyenoord voor mij heeft. Daarna zal het een moeilijke afweging worden. Maar in principe bepaal ik inderdaad wat er gaat gebeuren."
Rendement
Volgens Gullit speelt Kuijt dit seizoen bij Feyenoord veel functioneler dan tijdens zijn eerste contractjaar in de Kuip. "Dat komt omdat wij hem op een andere manier gebruiken. Hij mag voorin niet meer zoveel uit zijn positie lopen om te gaan sleuren op het middenveld. Hij moet rond het strafschopgebied van de tegenstander spelen en zoveel mogelijk doelgerichte acties maken. Hij heeft niet voor niets al zo vaak gescoord dit seizoen. Hoe minder hij doet, hoe groter zijn rendement is."
Dat staat ook nergensquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:30 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul dat Kuijt geen techniek heeft.
Gelijk hebben zequote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
De vraag is: Tekent Kuyt bij? Want Feyenoord wees dat bod van Liverpool op Kuyt af en ik vermoed dat hij daar aardig de 'p' in had. Dan zou het toch sado-masochisme zijn van Kuyt om bij te tekenen en zo dus nog "duurder" te worden voor buitenlandse droomclubs?quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
Dan vertrekt ie dus nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef RedGuy het volgende:
Kuyt vertrekt pas bij Feyenoord wanneer hij kampioen is geworden.
Bovendien wil mevrouw Kuyt nog niet naar het buitenland nu ze net een paar maanden geleden is bevallen.
quote:01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]
Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.
Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.
Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Jawel hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Robben is geblesseerd, dus het zal Babel wel worden. Laten we nu niet te hard van stapel lopen met Kuijt, hij zal ook zijjn mindere periode krijgen, kijken hoe dat gaat. Het transferbedrag van vd Vaart werd eerst ook hoog geschat, maar nu wilt niemand hem meer hebben.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:25 schreef evert het volgende:
wat mij betreft mag Kuijt woensdag wel centraal spelen. robben of babel links, castelen rechts.
of, wat jan mulder riep, op de 10, achter Ruud. Mijn inschatting: transferbedrag Kuijt gaat richting het Robben bedrag.
Op de lange termijn ook niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Laat Dirk Kuyt maar lekker bij FEYENOORD kingen. Heerlijke gozert Topinstelling en fantastische spitsquote:
en welke ploeg won het laatst een europese beker?quote:Op zondag 27 maart 2005 04:55 schreef Shreyas het volgende:
De feiten zeggen alles, Feyenoord is een kutclub dat totaal niet mee kan komen met Ajax en PSV, het teert gewoon op oude roem (EC-I en Wereldbeker 1970)
Fortunaquote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:
[..]
en welke ploeg won het laatst een europese beker?
Nadat ie de dubbel heeft gewonnen met Feyenoordquote:Op maandag 28 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 of 2 jaar gaat Kuyt weg
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speeltquote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:
[..]
en welke ploeg won het laatst een europese beker?
quote:Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt
Wat zeg ik, als je bij F'noord speeld, zit je altijd bij de verkeerde club
Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt
Wat zeg ik, als je bij F'noord speeld, zit je altijd bij de verkeerde club
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nadat ie de dubbel heeft gewonnen met Feyenoord
Man, wind je niet zo op, je hoeft je toch niet te bewijzen tegen over al die neusjes en boeren.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordtMaar Dirk zal volgend seizoen nog wel even naar jullie zwaaien vanaf het balkon op het stadshuis als Feyenoord kampioen geworden is en Blind zojuist ontslagen is omdat ie weer 3e is geworden
Dat het de grootste verkoop van Feyenoord ooit gaat worden na volgend seizoen nadat ie dik over de 30 goals zitquote:Op maandag 28 maart 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
Hij doet het verrassend goed, punt.
Wat valt er nog meer over te zeggen.
In 1984 nog!quote:Op maandag 28 maart 2005 08:35 schreef twi het volgende:
Feyenoord en de dubbel winnen. Is dat uberhaupt ooit gebeurd?
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordtMaar Dirk zal volgend seizoen nog wel even naar jullie zwaaien vanaf het balkon op het stadshuis als Feyenoord kampioen geworden is en Blind zojuist ontslagen is omdat ie weer 3e is geworden
Ja, maar jou nemen we ook niet serieus hè!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder Heerenveen kampioen worden dan Feyenoord. En dan zitten er nog drie clubs boven
Je bent echt een Feyenoorder. In voetbal gaat het op één ding, dat is winnen. Je moet winnen en prijzen pakken, daar gaat het om. Mooi voetbal is ook heel erg belangrijk. Het punt is dat Feyenoord (en jij als supporter ook niet) dat nogsteeds niet begrijpt, ze spelen niet mooi voetbal en pakken zelden prijzen.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordt
Jij begrijpt het echt niet. Feijenoord is meer dan alleen een voetbalwedstrijd op zondagmiddag.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent echt een Feyenoorder. In voetbal gaat het op één ding, dat is winnen. Je moet winnen en prijzen pakken, daar gaat het om. Mooi voetbal is ook heel erg belangrijk. Het punt is dat Feyenoord (en jij als supporter ook niet) dat nogsteeds niet begrijpt, ze spelen niet mooi voetbal en pakken zelden prijzen.
Het is je levenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet. Feijenoord is meer dan alleen een voetbalwedstrijd op zondagmiddag.
En vervolgens genadeloos mislukt bij een topclub........quote:Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Dat het de grootste verkoop van Feyenoord ooit gaat worden na volgend seizoen nadat ie dik over de 30 goals zit
Denk niet dat ie in de voetsporen van kluivert gaat treden. Staat wel wat steviger in zn schoenen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En vervolgens genadeloos mislukt bij een topclub........
Kluivert heeft het aardig bij Barca gedaan dacht ik zoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie in de voetsporen van kluivert gaat treden. Staat wel wat steviger in zn schoenen.
Ik gok dat ie volgend seizoen weg gaat. Hopelijk na het WK waar ie zich ff in de kijker kan spelen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Loek is geen echte Feijenoorder trouwens.
mwa...een paar aardige seizoenen iddquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kluivert heeft het aardig bij Barca gedaan dacht ik zo
Kuyt is op dit moment iig beter dan kluivert op dit moment. En Dirkie wordt alleen nog maar beterquote:Bij zo'n club zal Kuyt het niet redden, daarvoor zijn zijn voetballende kwalietiten te beperkt en dit gebrek compenseren met werklust kan misschien in de HCE maar niet in een goede competitie.
Daar waren de meeste mensen hier nog niet achter, zo wisselvallig als het weer, kan zelfs een Ajacied een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef Cart_man het volgende:
Loek is geen echte Feijenoorder trouwens.
Hij bedoeld dat ik geen echte Feyenoorder zou zijn omdat ik supporters-geweld afkeurquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar waren de meeste mensen hier nog niet achter, zo wisselvallig als het weer, kan zelfs een Ajacied een puntje aan zuigen
iddquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En vervolgens genadeloos mislukt bij een topclub........
Ach, liever bij ons slagen en erna falen, dan voor veel geld halen en bij ons falen zoals Ajax met Charisteas en Sonck is overkomenquote:
Dirk zal niet floppen als hij een goede club kiest. Bij een club als Schalke of Bayern zou ie zo topscorer van de Bundesliga kunnen worden, maar als ie dom is en voor Chelsea ofzo kiest dan zou ie misschien kunnen floppen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, liever bij ons slagen en erna falen, dan voor veel geld halen en bij ons falen zoals Ajax met Charisteas en Sonck is overkomen
Paar keer topscorer maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
mwa...een paar aardige seizoenen idd
Waarom? De enige reden waarom Kuyt ineens als topper gezien wordt is vanwege zijn goals in de HCE (en dan heb ik het nog niet eens over het soort goals). Hoe kortzichtig dat is, zien we aan het gevalletje Kezman....quote:Kuyt is op dit moment iig beter dan kluivert op dit moment. En Dirkie wordt alleen nog maar beter![]()
Gisteren liet hij buiten een hoop gedraaf wederom niets zien....quote:zaterdag vond ik m niet echt opvallen. Wel voldoende maar niet veel meer dan dat.
Klein beetje off topic maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, liever bij ons slagen en erna falen, dan voor veel geld halen en bij ons falen zoals Ajax met Charisteas en Sonck is overkomen
en die andere spelers die zomaar out of the blue opdoemen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat 'liever bij ons slagen' slaat op Kuyt hoor, dus het is behoorlijk ontopic
Daar doelde ik ook op. Geloof wel dat hij 1 of 2 keer 2e geworden is, achter uiteraard Raul.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Kluivert is bij Barcelona nooit topscorer geworden. Hoogstens clubtopscorer.
Heb je gelijk in, maar ik vind dat voetballende kwaliteiten altijd uiteindelijk de doorslag zullen moeten geven bij Oranje. Ik vind het bespottelijk dat je puur op basis van inzet en strijdlust in Oranje kan komen....quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt is een speler die goed in dienst van het elftal kan spelen, zal nooit verzaken, en altijd voorop gaan in de strijd. Gewoon iemand met de juiste mentaliteit
Ik vind het bespottelijk dat je alleen maar 3 wedstrijden voor Ajax hoeft te spelen om in Oranje te komen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind dat voetballende kwaliteiten altijd uiteindelijk de doorslag zullen moeten geven bij Oranje. Ik vind het bespottelijk dat je puur op basis van inzet en strijdlust in Oranje kan komen....
Off topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik vind het bespottelijk dat je alleen maar 3 wedstrijden voor Ajax hoeft te spelen om in Oranje te komen.
Dat Kuyt beter is dan de gemiddelde de Graafschap speler heb ik nergens ontkent volgens mijquote:Maar alsof een speler van de Graafschap die zich kapot werkt in Oranje kan komen?Je moet echt nog wel wat meer kwaliteiten hebben hoor. Zo a-technisch is Kuijt nou ook weer niet.
Heeft niets met mijn club voorkeur te maken, want er zijn ook spelers bij jullie die ik wel goed vind. Kuyt is gewoon een typische hardwerkende Feyenoord voetballer en is op deze manier na RvN Nederlands nieuwe troetelkind geworden....... Leuk voor hem, maar niet genoeg.quote:Maar gelukkig ben je zo ongeveer de enige in Nederland met de mening dat Kuijt geen goede spits is, dus misschien zou je eens aan jezelf moeten gaan twijfelen of je club-voorkeur in dit geval niet iets teveel je mening over Kuijt bepaalt
98/99: Kluivert 9e met 15 goalsquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Geloof wel dat hij 1 of 2 keer 2e geworden is, achter uiteraard Raul.
Baca-fan...joh dan ben je ook gewoon joodsquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik persoonlijk vind Kuijt echt een waardeloze voetballer. Mensen houden van hem omdat hij zo "hard werkt" maar dan kan je net zo goed Jan van Halst bij Nederland in de spits doen.
Kuijt kan totaal niet voetballen, alle ballen springen van zijn voet af en de meeste passes gaan ook verkeerd. Dat hij bij Feyenoord regelmatig scoor ala maar blijf alsjeblieft uit het Nederlands elftal.
ps ik ben geen ajax fan maar een Barcelona fan.
Kom op zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Off topic
[..]
Dat Kuyt beter is dan de gemiddelde de Graafschap speler heb ik nergens ontkent volgens mij
Maar er zit nog wel een verschil tussen een goede HCE spits en een topspits zoals half Nederland schijnt te vinden. A-technisch heb ik hem ook nergens genoemd. Ik beweerde dat hij technisch te beperkt is om een topper te worden; dat is iets heel anders......
[..]
Heeft niets met mijn club voorkeur te maken, want er zijn ook spelers bij jullie die ik wel goed vind. Kuyt is gewoon een typische hardwerkende Feyenoord voetballer en is op deze manier na RvN Nederlands nieuwe troetelkind geworden....... Leuk voor hem, maar niet genoeg.
Oke jij hebt er verstand van je weet beter als mij wat voor afkomst ik heb, bedankt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Baca-fan...joh dan ben je ook gewoon joods
Kluivert is in vorm een absolute topspits ja en in dat geval beter dan Kuyt en RvN. Ik heb ook al een keer of 100 gezegd dat dat nu dus niet het geval is. Dus jouw post is nogal kort door de bochtquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Kom op zegJe vindt de beste spits van ManU geen goede voetballer, de topscorer van Nederland die alle records bij Feyenoord aan het breken is ook niet, maar je vindt een spits die flopt bij Newcastle wel een topspits?
Sorry, na deze post van jou geloof ik je niet als je zegt dat je mening niets met het feit dat je voor Ajax bent te maken heeft.
Bijna goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
98/99: Kluivert 9e met 15 goals
99/00: Kluivert 8e met 15 goals
00/01: Kluivert 5e met 17 goals
01/02: Kluivert gedeeld 2e met 18 goals
02/03: Kluivert gedeeld 5e met 16 goals
03/04: Kluivert onder de 10 goals, namelijk 8
Goed nieuws voor de Barca- en kluivert fansquote:04-04-2005: Zeer serieuze belangstelling Newcastle voor Kuijt
[Bron: FR-Fans.nl]
Onze nieuwspartner VoetbalPlus.nl meldt dat Newcastle United zeer serieuze belangstelling heeft voor Dirk Kuijt. De Katwijker moet bij Newcastle united op termijn Alan Shearer gaan opvolgen. De aanvaller werd gisteren in het duel tegen Az door een zware delegatie van de Engelse Premiershipclub bekeken. Newcastle manager Graeme Souness, assistent Dean Saunders en hoofdscout Ray Clarke waren aanwezig.
Kuijt werd al enige tijd gevolgd door scouts van Newcastle United. De aanvaller viel op in het oefenduel tussen Engeland en Nederland (0-0) eerder dit seizoen. Elke week wordt de delegatie van Newcastle United verder uitgebreid. Afgelopen woensdag bij de interland tussen Nederland en Armenië was er voor het eerst een zware delegatie onder meer met hoofdscout Clarke. Nu ook manager Souness komt kijken naar Kuijt, kan de belangstelling zeer serieus genomen worden.
Het is echter de vraag of Newcastle United ook de volgende werkgever zal gaan worden van Kuijt. De 24 jarige aanvaller, topscorer van de Holland Casino Eredivisie, verlengde onlangs zijn contract tot de zomer van 2009. Kuijt gaf aan dat hij komende zomer alleen zou vertrekken wanneer een van zijn droomclubs zich zou melden. Het is onbekend of Newcastle daar bij kan worden gerekend.
Ook Fc Barcelona heeft, zoals wij zondagochtend meldden, interesse in Kuijt. De Spanjaarden zouden rond de 9 miljoen euro willen betalen.
Een perfect voorbeeld van hoe opportunistisch de voetbalwereld isquote:Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de Barca- en kluivert fans
9 mln [afbeelding]
Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?quote:Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de Barca- en kluivert fans
9 mln [afbeelding]
20.quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopenquote:
Tuurlijk. Topscorer van Europa, basisplek in het nationale elftal, goedbetaald contract tot 2009, afgelopen winterstop nog een bod van 10mln afgeslagen (met toen nog een kortlopend contract). Zegt Jorien, dus is het waar.quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilt voor Kuyt meer dan 9 miljoen krijgen?
Neen, we steken alles in de samenwerkingverbanden en nieuwe talentjes uit IJsland en Burkina Faso.quote:Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopen.
Wat een brein heeft deze nuchtere Hollandse jongen!quote:'Ik vind Ajax toch een wat arrogante club. Op het moment dat Sneijder en Van der Vaart doorbreken, worden ze gelijk tot megasterren gemaakt. Bij Feyenoord is dat niet het geval en dat is een grote fout van Ajax'
Deze jongen vertelt gewoon wat zijn achterban wil horen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef gras het volgende:
[..]
Wat een brein heeft deze nuchtere Hollandse jongen!
Kluivert in vorm een betere spits dan RvN in vorm?? wat een onzin man, Kluivert heet totaal geen killerinstinct, nooit gehad en zal het ook nooit krijgen die jongen had zich gewoon op een andere plek moeten concentreren ipv maar steeds in de spits te willen lopen ... dat hij completer is dan RvN kan zijn ja, technischer etc maar een betere spits nee,,,quote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kluivert is in vorm een absolute topspits ja en in dat geval beter dan Kuyt en RvN. Ik heb ook al een keer of 100 gezegd dat dat nu dus niet het geval is. Dus jouw post is nogal kort door de bocht
De media maakt spelers, de supporters breekt ze. Ja, dat is echt de grote fout van Ajax!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:19 schreef Staanplaats het volgende:
Moeilijk te beseffen dat deze jongen wel gewoon een nuchtere kijk op de wereld heeft, en met beide beentjes op de grond blijft?
Zou kunnen, maar die quote.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Erasmusch het volgende:
Lijkt me verstandig om ff het hele artikel te lezen![]()
Deze twee zaken kun je niet los van elkaar zien.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:30 schreef DAMH het volgende:
[..]
Kluivert in vorm een betere spits dan RvN in vorm?? wat een onzin man, Kluivert heet totaal geen killerinstinct, nooit gehad en zal het ook nooit krijgen die jongen had zich gewoon op een andere plek moeten concentreren ipv maar steeds in de spits te willen lopen ... dat hij completer is dan RvN kan zijn ja, technischer etc maar een betere spits nee,,,
Scorebrodjournalistiekquote:zelfde als dat die duitser "Der bomber" hier in NL altijd wordt afgedaan als een boer(lachertje) zonder techniek, maar die gast schoot ze wel binnen en daar draait het uiteindelijk om...
Hoe noem je bedragen van 20 miljoen verwachten voor een speler als Kuyt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:19 schreef Staanplaats het volgende:
Moeilijk te beseffen dat deze jongen wel gewoon een nuchtere kijk op de wereld heeft, en met beide beentjes op de grond blijft?
Jullie hebben geld en geven het uit aan slechte aankopen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
al krijgen ze 20, een half jaar later krijgen we weer te horen dat er geen geld is voor aankopen.
Tsja, aanhaken bij het Ajax niveau is niet iedereen gegevenquote:Op maandag 11 april 2005 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Jullie hebben geld en geven het uit aan slechte aankopen.
(punt1) ik ben niet goed in stats, althans ik weet ze niet, maar ik kan me niet herrineren dat Kluivert ze waar dan ook aan de lopende band erin schoot zoals RvN dat bij PSV en ManU heeft gedaanquote:Op maandag 11 april 2005 11:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze twee zaken kun je niet los van elkaar zien.....
Kluivert is goeden doen heeft genoeg doelpunten gemaakt. En het gaat erom dat hij vaak doelpunten maakte die RvN, gezien zijn beperkte techniek, nooit gemaakt zou hebben. Tel daar de mogelijkheden van Kluivert bij op om ook nog eens een beslissende pass te geven en je komt tot de conclusie dat Kluivert in vorm beter is dan RvN....
[..]
Scorebrodjournalistiek
Je moet ook kijken naar het soort goals en of een andere spits die niet zou kunnen maken.
katholiek is beterquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
En als Robin van Persie de vrouw van Dirk Kuijt had, was hij geen moslim maar protestant geworden.
dan joodquote:
Wat maakt het uit dat Kalou dichterbij komt, ze spelen toch allebei voor Feyenoord, ze komen gewoon allebei op 25 goals uitquote:Op maandag 11 april 2005 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
dan jood
Wordt tijd dat ie tegen FCDB weer zn goaltje meepikt. 3 wedstrijden zonder goal en Kalou komt dichterbij op de topscorerslijst...
Absoluut gezien scoorde RvN tot aan dit seizoen veel in de EPL. Maar daar zijn flink wat kwalificaties bij te maken zoals bijvoorbeeld aanvankelijk de perfecte aanvoer van Beckham en Scholes en Giggs, en de ongelooflijke naieve manier van spelen in de EPL waardoor hij zeeen van ruimte kreeg. Tel daarbij op dat de Liga veel zwaarder is dan de EPL (om maar niet te spreken over de HCE). Buiten de top in de EPL is het in vergelijking met Spanje een heel stuk minder, vooral toen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
(punt1) ik ben niet goed in stats, althans ik weet ze niet, maar ik kan me niet herrineren dat Kluivert ze waar dan ook aan de lopende band erin schoot zoals RvN dat bij PSV en ManU heeft gedaan![]()
Mijn stelling in dit verband is dat elke goede spits op de plek van RvN minimaal zoveel goals zou maken. Een goede spits staat daar wel in de 16 en intikken lijkt mij nou niet de technisch meest gecompliceerde actie. Pre voor Kluivert is dat hij een actie heeft en op eigen kracht een wedstrijd kan beslissen; bij RvN ontbreekt dit volledig (jaja, die goal tegen Fulham was een overtreding). Hij is volledig afhankelijk van de aanvoer die hij ontvangt; loopt dit minder dan scoort hij ineens niet meer. Dan is ook meteen zijn nut 0 geworden zoals we nu kunnen zien van ManU.quote:(punt2) Wat een onzin zeg, het gaat er niet om hoe(ook voor mij als supporter is dat wel belangrijk ik hou namelijk van een mooie goal) je scoort maar dat je scoort... en de simpelste balletjes die zogenaamd iedere spits kan maken zijn meestal de moeilijkste..
de meeste goals van RvN kan iedere andere spits ook maken, maar ze doen dat niet wat is nu je punt dan?
Uiteraard ben ik het er mee eens dat La liga sterker is dan de EPLquote:
Bij jou of bij de rest?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef aldostuta het volgende:
Okok, ik breek deze boeiende discussie al af voordat de frustraties te hoog oplopen......
Ik vind dat wel bij hem passenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een club als Blackburn Rovers is trouwens een lachtertje voor Kuijt.
Ach, hij is toch ook normaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom heeft deze man nog maar 1 topic?
Nog niet vol?quote:
Conflict in disguisequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En Knoekie neem eens een minder migraine-opwekkend user-icon?
Ja, ik ben bezig om een andere te maken. Krijg hier nogal wat klachten overquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog niet vol?
En Knoekie neem eens een minder migraine-opwekkend user-icon?
Normaal? Ik ken weinig mensen die 29 goals in een seizoen maken in de eredivisie, zo weinig vijanden hebben, waar boden van 12 miljoen pond op gedaan worden, en zo populair zijn.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Knoekie het volgende:
Ja, ik ben bezig om een andere te maken. Krijg hier nogal wat klachten over![]()
Ach, maar Dirk is nog gewoon Dirk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Normaal? Ik ken weinig mensen die 29 goals in een seizoen maken in de eredivisie, zo weinig vijanden hebben, waar boden van 12 miljoen pond op gedaan worden, en zo populair zijn.
Het is maar wat je normaal vindt
Ach om even nog een inhoud te gevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:19 schreef feyenoord-dude het volgende:
Nog even volmake deze?
DIRK! DIRK! DIRK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |