En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Maar Trabelsi kan straks niet naar elke Europese topclub voor 20 miljoen.
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'.
Volgens mij heb je de afgelopen jaren géén enkele wedstrijd gezien van Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...
Kuyt dan wel wil je zeggen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Maar Trabelsi kan straks niet naar elke Europese topclub voor 20 miljoen.
Sprtief gezien is dat niet haalbaarquote:Op maandag 21 februari 2005 11:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Wat mij betreft blijft Kuyt tot zijn pensioen bij Feyenoord.
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!
Hier was posts uit het F'noord topic. De vraag is of Kuyt volgend jaar nog in Nederland speelt.
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Ik zie Kuyt eigenlijk mislukken bij elke grote topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Over een tijdje moet je deze posting nog maar eens terugkijken, heb je hem uberhaupt wel is zien spelen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kuyt dan wel wil je zeggen ?
Als er een club 20 miljoen voor Kuyt betaald zijn ze gek![]()
Je beste en leukste collumn.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Hier mag deze link nooit ontbreken:
http://frontpage.fok.nl/column/2150/1
Kezman en Kuijt vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Meer karakter zal hij zeker hebben, maar in vergelijking met Kezman heeft hij een stuk minder kwaliteiten. Kezman mislukt nu hopeloos, datzelfde lot zal Kuyt ook ondergaan bij een Europese topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....quote:Op maandag 21 februari 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan zelf voor Ajax niet rouwig zijn om zijn vertrek, voor het Nederlandse voetbal toch wel.
Zolang er doelpunten gemaakt worden is dat geen ramp voor rotjeknorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....
quote:Volgens de krant toonde naast Liverpool ook een Spaanse club interesse. "De onderhandelingen hoeven wat mij betreft niet lang meer te duren" aldus Kuyt in het AD.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
Noem eens vijf spelers die beter zijn. En kom dan niet met spelers als Lauren, Sagnol, Salgado, Neville, Zebina, etc.quote:
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever Lazovic bij Feyenoord dan Kuijt. Lazovic scoort nog geen 10 % van de goals van Kuijt, met zijn suffe hakjes.
VoH kan niet veel. Babel komt nog maar net kijken en Kone ken ik niet goed genoeg om over te oordelen. Huntelaar is een voorbeeld van een spits die beter is dan Kuyt: hij maakt de makkelijke goals en heeft reeds bewezen zelf kansen en goals te kunnen creeren - dit itt Kuyt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Sowieso is Kuijt na de transfer van Zlatan Ibrahimovic de beste spits in de Eredivisie, voor Arouna Koné, Ryan Babel en Jan Vennegoor of Hesselink.
Kuyt scoort makkelijk ja. Alleen dus wel louter makkelijke goals. Ik heb hem nog zo goe als geen goal zelf zien creeren. Huntelaar kan dat wel en dat kenmerkt de betere spits.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuyt maakt net zo makkelijk een goal als Huntelaar hoor.
Over gebrek aan voetbalkwaliteiten gesproken. Vergeleken bij dez ehouten klaas is Kuyt Zidane.quote:En Jan moet je ook niet onderschatten hoor, hij kan wel degelijk goed voetballen en ontwikkelt zich goed.
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Wat een onzin, Aldostuta. Kuijt maakt zeker wel makkelijk goals (hij heeft er niet voor niets al 20 ingelegd) en hij geeft veel assists en bereid zelf wel aanvallen voor, want hij staat altijd overal. Alleen Huntelaar is een totaal andere spits die meer op van Nistelrooy lijkt qua spel.
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.
Heb je deels wel gelijk in. Hij heeft zich dan ook beter ontwikkeld dan ik ooit had verwacht, dat moet ik hem nagevenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.
En zijn aanname tegen Hearts of Schalke was technisch ook gewoon erg goed, dus het is allang geen intikker spits meer.
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussie
quote:KUYT KOST 15 MILJOEN
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, woensdag
De club die Dirk Kuyt komende zomer van Feyenoord wil overnemen, moet 15 miljoen euro op tafel leggen. Dit bedrag vroeg de club afgelopen winter aan geïnteresseerde clubs, die het lopende contract tot medio 2007 van de spits wilden afkopen.
Voorzitter Jorien van den Herik maakte tijdens z’n nieuwjaarsspeech bekend dat Feyenoord een bod had gekregen van 10 miljoen euro. Liverpool zou 8 miljoen euro en de Zwitserse verdediger Stéphane Henchoz hebben geboden. De Rotterdammers gingen daar toen niet op in. Bij een bod van 15 miljoen euro geeft Feyenoord aan Kuyt toestemming te gaan praten.
Overigens wil de Katwijkse topscorer (20 doelpunten – het meeste in Europa) zelf pas praten als één van z’n ’droomclubs’ langskomt en een akkoord met Feyenoord heeft over de transfersom. Inmiddels willen de Rotterdammers het contract met Kuyt openbreken en verlengen en hebben partijen daarover al een gesprek gevoerd. Volgens Kuyts zaakwaarnemer Rob Jansen is deze optie echter nog lang niet aan de orde.
Kuyt blijft dus gewoon in Rotterdam. Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....quote:
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kansquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed heb
Ben je weer lekker dirk kuyt aan het bashen aldostuta? Heb je dan niks beters te doen? Ruudje pesten bijvoorbeeld..... Het lijkt er nl op dat Ferguson vanavond verstandig gaat worden hahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Zou hij het vertrouwen voelen dat andere spelers wel krijgen van Gullit, dan zou hij veel beter presteren. Ik zie het op de een of andere manier wel zitten in die kerelquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.
Hij zal ongetwijfeld slim lopen en goed staan, daar wijfel ik niet aan. En Kuyt zal op de training ook vast wel eens drie man uitgespeeld hebben en een wondergoal gemaakt hebben, maar in de wedstrijd moet hij het van de intikkers hebben. Zlatan is in jouw rijtje buitencategorie, daarmee zal ik niet vergelijken. Maar een goal als Babel tegen Utrecht zie ik Kuyt nooit van zijn leven maken. Een topspits moest naast intikkers ook zijn team kunnen redden door zelf een goel te creeren.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Kuijt maakt zijn eigen goals ook door slim te lopen. Dan hoef je niet eens te dribbelen. Bovendien kan hij zeker zelf een actie maken. Het ziet er niet zo vloeiend uit als bij een Zlatan, een Koné, een Kalou of een Babel, maar hij kan het echt wel!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....
Goals en assists die elke redelijke spits zou maken......quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kuijt is van zoveel invloed dat hij Feyenoord juist aan punten helpt. 29 van de 59 goals van Feyenoord waar hij een direct aandeel in had. Tel die er af en je staat gauw 5 plaatsen lager. Dat is een topspits.
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:31 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ja, de beste spits uit de Nederlandse competitie is geen cent waard.
Ik vergelijk het met Zlatan. 18 miljoen (geloof ik) voor een absolute topspits. Kuyt komt nog niet in de buurt van de capaciteiten van Zlatan, en zou dus ook veel minder moeten opbregen.quote:Als je Kuijt al geen 15 miljoen waard vindt, hoe waardeloos zijn Vennegoor, Babel, Charisteas en Huntelaar dan wel niet?
Charisteas nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Goals en assists die elke redelijke spits zou maken......
.
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
En bij Kluivert wijs je constant op zijn oude statistieken.... Kom op, ik snap dat je geen Feyenoorder bent, maar Dirk Kuijt had ik op dit moment best bij Ajax willen zien. Gewoon een prima spits, die zijn beperkingen kent en daar naar speelt en ze bovendien nog verbetert ook. Van lachertje bij Utrecht tot gewaardeerd international, ik geef het je te doen.
Erger dan die 2 Grieken die er nu staan kan het toch nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.
Zonder de technische kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen ben je in mijn ogen geen topspits, maar zit je er op zijn best net onder (zoals RvN; Kuyt is daar nog niet). Makaay heeft absoluut wel technische kwaliteiten. Hij heeft de mogelijkheden om bijvoorbeeld van buiten de 16 te scoren, hetgeen hem wel een topspits maakt en in de potjes tegen Ajax heeft hij laten zien wel degelijk veel met een bal te kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Maar veel goals maken is ook een kwaliteit. Ik snap niet dat Ajacieden altijd alleen naar techniek kijken. En Zlatan is ook een topspits ja, maar een heel ander soort topspits. Je moet Kuijt eerder vergelijken met Makaay, die blinkt ook niet uit van de technische kwaliteiten, maar scoort wel en daar gaat het om.
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?quote:
Charisteas is een goed voorbeeld: die wordt na drie wedstrijden al uitgefloten omdat hij wel eens een bal van zn voet laat springen. Zou Kuyt ook gebeuren. Elke Ajax spits zal aan Kluivert of Zlatan gespiegeld worden, en in dit licht bezien kan Kuyt het niet redden. Komt nog bij dat het ajax publieke over het algemeen zulk soort spitsen niet pruimt (ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:45 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Erger dan die 2 Grieken die er nu staan kan het toch niet
Maar ik denk dat Kuijt nou juist dé spits is die Ajax nodig heeft, want die trekt met z'n harde werken het hele team omhoog juist, én is effectief met goals maken. Iets wat Ajax nu echt niet is.
Engeland - Nederland gezien trouwens? Perfecte samenwerking van vd Vaart en Kuijt.![]()
quote:
Quote-knoeierdquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef bluzh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:50 schreef bluzh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geef mij even mijn post waarin ik beweer dat Harry top is, wil je?
[..]
Net als "jullie" Pierreke dus...quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:53 schreef ferrarifreak het volgende:
Zlatan zag Ajax enkel als opstapje, en lacht ze nu vanuit Turijn uit : "dat ik daar een jaar geleden nog speeldeMoet je ze eens zien spartellen in de UEFA cup".
ach, hij is er in ieder geval zowel sportief als financieel op vooruit gegaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:03 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Alsof Pierre bij een succesvolle wereldclub zit nu
Staat daar misschien ergens een fillmpje van online? En is deze goal ook de hele wereld overgegaan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:30 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul dat Kuijt geen techniek heeft. Die scoorde bij Utrecht een omhaal waar van Basten z'n vingers bij kon aflikken..
PBateman1978, nog steeds op zoek naar goede rechtsbacks?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:30 schreef gras het volgende:
[..]
Noem eens vijf spelers die beter zijn. En kom dan niet met spelers als Lauren, Sagnol, Salgado, Neville, Zebina, etc.
Raar, want Lazovic heeft niet half de kwaliteiten van Kuijt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoho, ik heb bij de discussie over Kluivert nog nooit als argument aangevoerd dat hij topscorer is van Oranje. Dat is inderdaad ook geen argument. Ik heb ook al toegegeven dat zijn ontwikkeling mij verbaasd heeft. Dirk Kuyt bij Ajax zou een regelrechte ramp worden gezien zijn voetballende kwaliteiten.
Met het feit dat ik geen Feyenoorder ben heeft het ook niets te maken, want over spelers als Kalou en Lazovic hoor je mij niet.
quote:Gullit wenst Kuijt veel succes bij Europese topclub
Uitgegeven: 23 februari 2005 14:43
Laatst gewijzigd: 23 februari 2005 15:39
ROTTERDAM - Ruud Gullit wenst zijn topscorer Dirk Kuijt veel succes in zijn onvermijdelijke avontuur bij een Europese topclub. Maar de trainer van Feyenoord zal hem bij diens toekomstplannen, op de korte of langere termijn, niet van advies dienen.
"Ik ben daarin niet onafhankelijk. Ik houd natuurlijk wel mijn Feyenoord-pet op. Ik moet aan het belang van de club en aan mijn eigen belang denken. Ik kan daarom niet anders zeggen dat ik hoop dat Dirk nog lang bij Feyenoord speelt", sprak Gullit woensdag in de Kuip met een veelbetekenende glimlach.
De oud-international benadrukte daarbij wel dat hij Kuijt een lucratieve transfer van harte gunt. "Ik hoop hem later bij Milan, Real Madrid of Manchester United te zien spelen. Dat zou me heel erg trots en blij maken. Dat is toch het doel waar je naar streeft, als trainer en als speler. We willen allemaal bij een grote club eindigen."
Gullit reageerde aan de vooravond van de return tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip, op de pogingen van Feyenoord om het contract van Kuijt open te breken. De karaktervolle Katwijker, met twintig treffers topscorer van alle gerenommeerde Europese competities, kan tegen sterk verbeterde voorwaarden een nieuwe, meerjarige verbintenis tekenen in de Kuip. Het huidige contract van de 24-jarige international heeft een looptijd tot medio 2007.
Compliment
"Het is logisch wat er nu gebeurt en het ergert me helemaal niet", stelde Gullit, die zelf op 24-jarige leeftijd van PSV naar AC Milan verhuisde. "Dirk heeft in de laatste zes maanden een ongelooflijke ontwikkeling doorgemaakt. Dan kom je vanzelf in de belangstelling en is ook je contract opeens onderwerp van discussie. Dat is alleen maar prettig voor een speler, die dergelijke aandacht voor zichzelf als een groot compliment moet zien."
Gullit, die uit eigen ervaring sprak: "Een gewilde speler bepaalt zelf wanneer hij weggaat bij een club. Dat voelt hij zelf aan en dat geeft hij ook zelf aan. Daar kan een club verder weinig aan doen."
Kuijt was het woensdag in de Kuip met zijn trainer eens. "In Nederland is Feyenoord de enige club voor mij. Met mijn zaakwaarnemer Rob Jansen wacht ik nu rustig de nieuwe aanbieding af. Ik ben benieuwd hoeveel waardering Feyenoord voor mij heeft. Daarna zal het een moeilijke afweging worden. Maar in principe bepaal ik inderdaad wat er gaat gebeuren."
Rendement
Volgens Gullit speelt Kuijt dit seizoen bij Feyenoord veel functioneler dan tijdens zijn eerste contractjaar in de Kuip. "Dat komt omdat wij hem op een andere manier gebruiken. Hij mag voorin niet meer zoveel uit zijn positie lopen om te gaan sleuren op het middenveld. Hij moet rond het strafschopgebied van de tegenstander spelen en zoveel mogelijk doelgerichte acties maken. Hij heeft niet voor niets al zo vaak gescoord dit seizoen. Hoe minder hij doet, hoe groter zijn rendement is."
Dat staat ook nergensquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:30 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul dat Kuijt geen techniek heeft.
Gelijk hebben zequote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
De vraag is: Tekent Kuyt bij? Want Feyenoord wees dat bod van Liverpool op Kuyt af en ik vermoed dat hij daar aardig de 'p' in had. Dan zou het toch sado-masochisme zijn van Kuyt om bij te tekenen en zo dus nog "duurder" te worden voor buitenlandse droomclubs?quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
Dan vertrekt ie dus nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef RedGuy het volgende:
Kuyt vertrekt pas bij Feyenoord wanneer hij kampioen is geworden.
Bovendien wil mevrouw Kuyt nog niet naar het buitenland nu ze net een paar maanden geleden is bevallen.
quote:01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]
Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.
Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.
Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Jawel hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Robben is geblesseerd, dus het zal Babel wel worden. Laten we nu niet te hard van stapel lopen met Kuijt, hij zal ook zijjn mindere periode krijgen, kijken hoe dat gaat. Het transferbedrag van vd Vaart werd eerst ook hoog geschat, maar nu wilt niemand hem meer hebben.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:25 schreef evert het volgende:
wat mij betreft mag Kuijt woensdag wel centraal spelen. robben of babel links, castelen rechts.
of, wat jan mulder riep, op de 10, achter Ruud. Mijn inschatting: transferbedrag Kuijt gaat richting het Robben bedrag.
Op de lange termijn ook niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Laat Dirk Kuyt maar lekker bij FEYENOORD kingen. Heerlijke gozert Topinstelling en fantastische spitsquote:
en welke ploeg won het laatst een europese beker?quote:Op zondag 27 maart 2005 04:55 schreef Shreyas het volgende:
De feiten zeggen alles, Feyenoord is een kutclub dat totaal niet mee kan komen met Ajax en PSV, het teert gewoon op oude roem (EC-I en Wereldbeker 1970)
Fortunaquote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:
[..]
en welke ploeg won het laatst een europese beker?
Nadat ie de dubbel heeft gewonnen met Feyenoordquote:Op maandag 28 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 of 2 jaar gaat Kuyt weg
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speeltquote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:
[..]
en welke ploeg won het laatst een europese beker?
quote:Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt
Wat zeg ik, als je bij F'noord speeld, zit je altijd bij de verkeerde club
Nog liever voor een club met een echt stadion en een echt publiek spelen die 3e wordt dan voor een club zonder supporters en een blok beton dat als stadion hoort te dienen die met geluk kampioen wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 08:38 schreef twi het volgende:
[..]
Da's juist 't punt. "t Is pas nog gebeurd, dus dan weet je dat je qua prijzen de eerstvolgende 30 jaar bij de verkeerde club zit als je bij F'noord speelt
Wat zeg ik, als je bij F'noord speeld, zit je altijd bij de verkeerde club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |