Dus je bent het met me eens dat Trabelsi de beste speler is van de HCE?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Maar Trabelsi kan straks niet naar elke Europese topclub voor 20 miljoen.
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben'.
Volgens mij heb je de afgelopen jaren géén enkele wedstrijd gezien van Ajax.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...
Kuyt dan wel wil je zeggen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Sprtief gezien is dat niet haalbaarquote:Op maandag 21 februari 2005 11:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Wat mij betreft blijft Kuyt tot zijn pensioen bij Feyenoord.
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!
Hier was posts uit het F'noord topic. De vraag is of Kuyt volgend jaar nog in Nederland speelt.
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Ik zie Kuyt eigenlijk mislukken bij elke grote topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Over een tijdje moet je deze posting nog maar eens terugkijken, heb je hem uberhaupt wel is zien spelen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kuyt dan wel wil je zeggen ?
Als er een club 20 miljoen voor Kuyt betaald zijn ze gek![]()
Je beste en leukste collumn.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Hier mag deze link nooit ontbreken:
http://frontpage.fok.nl/column/2150/1
Kezman en Kuijt vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
Meer karakter zal hij zeker hebben, maar in vergelijking met Kezman heeft hij een stuk minder kwaliteiten. Kezman mislukt nu hopeloos, datzelfde lot zal Kuyt ook ondergaan bij een Europese topclub.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....quote:Op maandag 21 februari 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan zelf voor Ajax niet rouwig zijn om zijn vertrek, voor het Nederlandse voetbal toch wel.
Zolang er doelpunten gemaakt worden is dat geen ramp voor rotjeknorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....
quote:Volgens de krant toonde naast Liverpool ook een Spaanse club interesse. "De onderhandelingen hoeven wat mij betreft niet lang meer te duren" aldus Kuyt in het AD.
quote:Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |