quote:Utreg heeft een heel erg tekort aan liquide middelen. Het enige wat dat te kort kan oplossen is om een of twee spelers te verkopen. Gisteren werd nog bekend dat Feyenoord interesse had in Bosschaart en Kuyt. Maar dat het de vraagprijs nog te hoog vond.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:01 schreef Molz het volgende:
Kuyt blijft waarschijnlijk nog wel even, hij is te duur!
1 + 1 = 2. Vandaag of morgen wordt bekend dat er een of twee spelers verhuizen uit Utreg
quote:zal wel moeten, Utreg kan de pensioenen niet betalen
Op dinsdag 7 januari 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:1 + 1 = 2. Vandaag of morgen wordt bekend dat er een of twee spelers verhuizen uit Utreg
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:40 schreef Fulton het volgende:[..]
zal wel moeten, Utreg kan de pensioenen niet betalen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=95398&c=41
quote:Nee dat nieuws dat Feyenoord in verband wordt gebracht met Kuyt en Bosschaart is nieuw?
Op dinsdag 7 januari 2003 17:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
oud nieuws... en een tekort aan liquide middelen is hetzelfde ei
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Gisteren werd nog bekend dat Feyenoord interesse had in Bosschaart en Kuyt.
quote:de puzzelstukjes schuiven steeds meer in elkaar
Op dinsdag 7 januari 2003 17:44 schreef Poepoog het volgende:
Nee dat nieuws dat Feyenoord in verband wordt gebracht met Kuyt en Bosschaart is nieuw?
quote:blijkbaar niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Kuyt en Bosschaarts mogelijke transfer?
Wie weet morgen
quote:ze blijven (voorlopig)
Op dinsdag 7 januari 2003 17:51 schreef LoekB het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Kuyt en Bosschaarts mogelijke transfer?
quote:Gamma
Op maandag 24 februari 2003 20:46 schreef The_Coach het volgende:
Als ik Derksen mag geloven dan gaat die voor 4 jaar naar Feyenoord.
quote:Zou kunnen
Op maandag 24 februari 2003 20:47 schreef Poepoog het volgende:[..]
Gamma
quote:heb ik ook gehoord,van mij mag ie komen:)
Op maandag 24 februari 2003 20:46 schreef The_Coach het volgende:
Als ik Derksen mag geloven dan gaat die voor 4 jaar naar Feyenoord.
quote:Bombarda 30
Op dinsdag 25 februari 2003 01:34 schreef Schanulleke het volgende:
Wat moet Kuyt bij Feyenoord?
Met Bombarda hebben ze daar toch al een prima sub-top spits?
Kuyt is een spits die langers mee gaat als Bombarda dus.
quote:Dat vraag ik me af, bij utrecht deed hij het redelijk maar het is maar afwachten of hij het niveau aankan
Op maandag 3 maart 2003 19:47 schreef knedendlid het volgende:
dirk kuit enorm goeie voeballer
heeft een grote toekomst voor zich
gaat feinoord nog veel plezier van hebben
quote:zoals??
Op maandag 3 maart 2003 20:01 schreef knedendlid het volgende:
ik denk het wel deze jongen is enorm gemotiveert
daarnaast heeft hij kwalitieten die je in nederland niet veel ziet
quote:Welk niveau?
Op maandag 3 maart 2003 19:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat vraag ik me af, bij utrecht deed hij het redelijk maar het is maar afwachten of hij het niveau aankan
quote:En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Op maandag 3 maart 2003 20:08 schreef knedendlid het volgende:
snelheid met de bal aande voet en hij heeft altijd oog voor medespelers hij houd overzicht als het druk is hij geefvt ook veel pases waaruit anderen kunnen scoren
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:[..]
En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Was het maar zo'n feest voor dat zuid scandinavische clubje 
Topscorders:
http://teletekst.nos.nl/gif/654-01.html
[Dit bericht is gewijzigd door Vulcanus op 03-03-2003 21:52]
quote:Waarom ziet de rest van Nederland het er dan niet bij die spelers uitkomen?
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:[..]
En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
Vraag me dan ook wel oprecht af op welke spelers jij doelt?
Ik vind het moeilijk, aangezien hij wel een neusje voor de goal heeft en bij feyenoord omgeven wordt door spelers die veel meer kunnen dan zijn ploeggenoten bij utrecht. Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.
Ik vraag me ook af waar ze kuyt gaan neerzetten. Wat gebeurt er met pierre?
quote:Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.
Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)
quote:Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)
SCH geeft aan dat er veel van dergelijke voetballers rondlopen bij Heerenveen en dan zou ik wel graag willen weten wie dat zijn....
quote:Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken
En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.
Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.
quote:Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)
Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.
En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.
Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..
Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...
quote:geluk speelt bij zo'n voetballer een grote rol, kom nou hij is geen van Basten...
Op dinsdag 4 maart 2003 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)
Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..
Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...
quote:kijk, daar ben ik het nou mee eens. Wat wordt er eigenlijk van die jongen verwacht als hij bij feyenoord speelt? Dat hij ineens een mannetje of drie voorbij pingelt en dan met een stiffie scoort? Dat heb ik Pierre ook nog niet zien doen.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.
quote:komt ie waarschijnlijk met Samaras ...
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef Eilanden het volgende:
En ik ben nog steeds benieuwd waar SCH die 3 of 4 spelers van zijn cluppie vandaan haalt die zoveel scoren .....
Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' vanquote:Kuyt best scorende spits in Europa
Van onze sportredactie
Feyenoorder Dirk Kuyt maakte gisteren tegen FC Utrecht (2-0 zege) zijn twintigste doelpunt van het seizoen.
Dat maakt hem tot de meest succesvolle spits in de top van het Europese competitievoetbal. Geen enkele aanvaller in Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije kan aan zijn totaal tippen.
,,Ik vind het echt niet belangrijk hoeveel ik er heb gemaakt. Ik had die twintig treffers graag ingeleverd als we nu bovenaan hadden gestaan'', aldus Kuyt. Met nog 12 duels te gaan, neemt Feyenoord de vierde plaats in op de ranglijst.
Nummer drie Ajax scoorde in blessuretijd tweemaal tegen FC Den Bosch en kwam met de schrik vrij: 2-0. Nummer twee AZ speelde teleurstellend gelijk tegen Roda JC (1-1) en zag de achterstand op koploper PSV (4-1 zege op NEC) oplopen tot vier punten.
Ik heb ook even smakelijk gelachen om de 'analyses' van Kuyt in dit topic toendertijdquote:Op maandag 21 februari 2005 08:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Prachtig, al die mensen die Kuyt nog een matige spits vonden die het niet zou redden bij Feyenoord
[..]
Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' van
Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.quote:
Van Bommel is nog altijd beter.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.
Je kunt een middenvelder en een spits ook goed vergelijken.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Bommel is nog altijd beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |