abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8840901
ik denk het wel deze jongen is enorm gemotiveert
daarnaast heeft hij kwalitieten die je in nederland niet veel ziet
pi_8840941
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:01 schreef knedendlid het volgende:
ik denk het wel deze jongen is enorm gemotiveert
daarnaast heeft hij kwalitieten die je in nederland niet veel ziet
zoals??
pi_8841025
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, bij utrecht deed hij het redelijk maar het is maar afwachten of hij het niveau aankan

Welk niveau?
pi_8841052
snelheid met de bal aande voet en hij heeft altijd oog voor medespelers hij houd overzicht als het druk is hij geefvt ook veel pases waaruit anderen kunnen scoren
pi_8841116
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:08 schreef knedendlid het volgende:
snelheid met de bal aande voet en hij heeft altijd oog voor medespelers hij houd overzicht als het druk is hij geefvt ook veel pases waaruit anderen kunnen scoren
En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.
pi_8841183
wat is jou clup dan?
  maandag 3 maart 2003 @ 20:33:13 #77
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8841589
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat zie je in Nederland niet veel? Volgens mij sterft het van dit soort spelers. Alleen bij mijn club tel ik er al drie of vier.

Was het maar zo'n feest voor dat zuid scandinavische clubje

Topscorders:
http://teletekst.nos.nl/gif/654-01.html

[Dit bericht is gewijzigd door Vulcanus op 03-03-2003 21:52]

Wanna see a joke, check a look-a-like
  maandag 3 maart 2003 @ 21:49:41 #78
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_8843479
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom ziet de rest van Nederland het er dan niet bij die spelers uitkomen?

Vraag me dan ook wel oprecht af op welke spelers jij doelt?

maandag 3 maart 2003 @ 21:55:30 #79
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8843668
SCH , waarom ben zo negatief over alles wat met FC Utrecht te maken heeft?
  dinsdag 4 maart 2003 @ 13:33:51 #80
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_8856923
Sja kuyt, ik vind het persoonlijk maar een matige voetballer. Hij moet het hebben van zijn inzet en daar is opzich niets mis mee. Voor FC utrecht is dit een prima spits, en qua mentaliteit past hij ook prima bij feyenoord, maar toch denk ik dat hij tekort gaat komen bij de ploeg uit rotterdam.

Ik vind het moeilijk, aangezien hij wel een neusje voor de goal heeft en bij feyenoord omgeven wordt door spelers die veel meer kunnen dan zijn ploeggenoten bij utrecht. Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.

Ik vraag me ook af waar ze kuyt gaan neerzetten. Wat gebeurt er met pierre?

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_8860250
quote:
Toch denk ik dat kuyt het niet gaat maken in rotterdam omdat hij technisch te zwak is.
Hij technisch helemaal niet zo zwak als veel mensen denken

Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_8860795
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die stempel heeft de media er weer op geplakt, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand die 2 keer in 2 seizoenen tijd een perfecte omhaal scoort een slechte techniek heeft.... (De omhaal is toch HET voorbeeld van een surplus aan techniek ?)

Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 4 maart 2003 @ 15:45:21 #83
26251 Eilanden
pi_8860969
Ik ga zeker niet beweren dat Kuyt de meest technische speler van de HCE is en als je naar de historie van de FC kijkt, was Michael Mols bijvoorbeeld veel technischer. Maar ik denk wel dat Kuyt iemand is die iets extra's kan brengen in een wedstrijd of een wedstrijd kan beslissen

SCH geeft aan dat er veel van dergelijke voetballers rondlopen bij Heerenveen en dan zou ik wel graag willen weten wie dat zijn....

dinsdag 4 maart 2003 @ 16:14:33 #84
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_8861940
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.

En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.

Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_8863413
quote:
Mja met alle respect, maar een mooie omhaal is wat heel anders. Die vorige een paar maanden geleden was allesbehalve mooi.
En dat je een bal goed kan raken wil niet zeggen dat je een technische speler bent. Kijk naar van hooijdonck, die gast maakt de meest fantastische vrije trappen, maar jij gaat mij niet vertellen dat pierre veel techniek heeft. Van zijn grondspel moet vriend pierre het in ieder geval niet hebben.

Daarnaast zeg ik niet dat kuyt een slechte speler is, in tegendeel. Maar hij is gewoon een hele goeie subtopper. Neemt niet weg dat hij op het hoogste niveau technisch een van de mindere zal zijn. Althans dat denk ik.

Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)

Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..

Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...

pi_8863931
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb het in 1e instantie over de omhaal tegen AZ, dat was een nagenoeg perfecte omhaal ! (op www.forza-utreg.nl kan je m zelf nog eens bekijken)

Het seizoen hiervoor maakte ie er 1tje in de mist tegen Excelsior thuis, minder mooi, maar zeker niet minder moeilijk..

Een omhaal vereist (denk ik) een goeie techniek, coordinatie en timing, en als je er dan 2 scoort in 2 seizoenen tijd vind ik dat je toch wel een bovengemiddelde techniek hebt...

geluk speelt bij zo'n voetballer een grote rol, kom nou hij is geen van Basten...
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:44:46 #87
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_8864103
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij is technisch zeker niet minder dan Pierre in ieder geval.

kijk, daar ben ik het nou mee eens. Wat wordt er eigenlijk van die jongen verwacht als hij bij feyenoord speelt? Dat hij ineens een mannetje of drie voorbij pingelt en dan met een stiffie scoort? Dat heb ik Pierre ook nog niet zien doen.
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
  maandag 10 maart 2003 @ 10:13:57 #88
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8999632
Kuyt toch alweer 13 goals gescoord dit seizoen.
Alleen Kezman en van Hooijdonk hebben er meer gescoord ( respectievelijk: 23 & 16 ).
  maandag 10 maart 2003 @ 18:27:07 #89
26251 Eilanden
pi_9014141
En ik ben nog steeds benieuwd waar SCH die 3 of 4 spelers van zijn cluppie vandaan haalt die zoveel scoren .....
  maandag 10 maart 2003 @ 18:29:01 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9014184
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef Eilanden het volgende:
En ik ben nog steeds benieuwd waar SCH die 3 of 4 spelers van zijn cluppie vandaan haalt die zoveel scoren .....
komt ie waarschijnlijk met Samaras ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25190101
Prachtig, al die mensen die Kuyt nog een matige spits vonden die het niet zou redden bij Feyenoord
quote:
Kuyt best scorende spits in Europa
Van onze sportredactie

Feyenoorder Dirk Kuyt maakte gisteren tegen FC Utrecht (2-0 zege) zijn twintigste doelpunt van het seizoen.

Dat maakt hem tot de meest succesvolle spits in de top van het Europese competitievoetbal. Geen enkele aanvaller in Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Portugal, Frankrijk, België, Schotland en Turkije kan aan zijn totaal tippen.

,,Ik vind het echt niet belangrijk hoeveel ik er heb gemaakt. Ik had die twintig treffers graag ingeleverd als we nu bovenaan hadden gestaan'', aldus Kuyt. Met nog 12 duels te gaan, neemt Feyenoord de vierde plaats in op de ranglijst.

Nummer drie Ajax scoorde in blessuretijd tweemaal tegen FC Den Bosch en kwam met de schrik vrij: 2-0. Nummer twee AZ speelde teleurstellend gelijk tegen Roda JC (1-1) en zag de achterstand op koploper PSV (4-1 zege op NEC) oplopen tot vier punten.
Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' van
  maandag 21 februari 2005 @ 08:54:43 #92
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25190175
quote:
Op maandag 21 februari 2005 08:44 schreef ferrarifreak het volgende:
Prachtig, al die mensen die Kuyt nog een matige spits vonden die het niet zou redden bij Feyenoord
[..]

Maak hier maar "het grote Dirk Kuyt-topic' van
Ik heb ook even smakelijk gelachen om de 'analyses' van Kuyt in dit topic toendertijd

Niet dat ik toen beter wist, maar toch
  maandag 21 februari 2005 @ 09:18:12 #93
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25190344
Ik heb als Utregter zwaar respect voor Dirk Kuijt, hij liep na de wedstrijd een rondje langs het hele veld om IEDEREEN te bedanken, Utrecht en Feyenoord publiek.
Deed ie ook bij opkomst en voorstellen spelers trouwens..
Naast me stonden wat gasten op de Bunnikside die hem e.e.a. toewensten, maar ik vond het echt een daad die getuigde van respect en karakter...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 21 februari 2005 @ 10:44:54 #94
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25191335
Kuyt is nu al een van de grootste Feyenoorders in de geschiedenis, en dat zegt wat over zijn kwaliteiten en zijn persoonlijkheid.

Dirkie Kuyt Ole Ole!
The Most Incredible, Baby
pi_25191471
Kuyt
  maandag 21 februari 2005 @ 10:57:45 #96
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25191503
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuyt
Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.
pi_25191660
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:57 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Jammer he, dat Kuyt samen met Van Bommel de beste speler is van Nederland momenteel.
Van Bommel is nog altijd beter.
  maandag 21 februari 2005 @ 11:15:28 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25191688
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:12 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bommel is nog altijd beter.
Je kunt een middenvelder en een spits ook goed vergelijken.

Kuyt én Van Bommel zijn gewoon samen de beste twee spelers in de HCE.
pi_25191799
Trabelsi is de beste speler van de HCE. Behoort tot de absolute wereldklasse.
  maandag 21 februari 2005 @ 11:32:53 #100
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25191871
Maar Trabelsi kan straks niet naar elke Europese topclub voor 20 miljoen.
pi_25191902
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!

Hier was posts uit het F'noord topic. De vraag is of Kuyt volgend jaar nog in Nederland speelt .
slettebak [@] gmail.com
pi_25191929
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Dus je bent het met me eens dat Trabelsi de beste speler is van de HCE?

En dat Trabelsi geen 20 miljoen opleverd lijkt me logisch, maar dat doet Kuyt ook niet.
pi_25191933
quote:
En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben' .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 21 februari 2005 @ 11:39:18 #104
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25191941
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:
haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 21 februari 2005 @ 11:40:52 #105
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25191959
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:

[..]

En toch zal F'noord het dan presteren om 'geen geld te hebben' .
Dat weet ik wel zeker.

Wat mij betreft blijft Kuyt tot zijn pensioen bij Feyenoord.
pi_25191967
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:39 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

haha, Trabelsi, de enige 7- op een zinkend schip...dan vind ik Basto 10 keer beter...Sander Keller en Tim Cornelisse al helemaal...
Volgens mij heb je de afgelopen jaren géén enkele wedstrijd gezien van Ajax.
pi_25191993
quote:
Kuyt dan wel wil je zeggen ?
Als er een club 20 miljoen voor Kuyt betaald zijn ze gek
pi_25192003
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:40 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker.

Wat mij betreft blijft Kuyt tot zijn pensioen bij Feyenoord.
Sprtief gezien is dat niet haalbaar .
Kan zelf voor Ajax niet rouwig zijn om zijn vertrek, voor het Nederlandse voetbal toch wel .
Benieuwd hoe de aanval op een eventueel WK 2006 er uit zal zien.
slettebak [@] gmail.com
pi_25192051
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!

Hier was posts uit het F'noord topic. De vraag is of Kuyt volgend jaar nog in Nederland speelt .
Ik denk dat hij net zoals Kezman zal eindigen als hij naar het buitenland gaat.
pi_25192091
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
slettebak [@] gmail.com
pi_25192142
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:

[..]

Kezman zijn rol lijkt uitgespeeld bij Chelsea. Kuyt heeft echter meer karakter en kiest hoop ik voor een andere club dan Chelsea.
Ik zie Kuyt eigenlijk mislukken bij elke grote topclub.
Kuyt past dan weer iets bij een buitenlandse middenmoter.
pi_25194813
Hier mag deze link nooit ontbreken:

http://frontpage.fok.nl/column/2150/1
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25196896
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kuyt dan wel wil je zeggen ?
Als er een club 20 miljoen voor Kuyt betaald zijn ze gek
Over een tijdje moet je deze posting nog maar eens terugkijken, heb je hem uberhaupt wel is zien spelen ?
pi_25197572
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Hier mag deze link nooit ontbreken:

http://frontpage.fok.nl/column/2150/1
Je beste en leukste collumn. En niet alleen omdat ie over Kuijt gaat.
pi_25197639
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kezman en Kuijt vergelijken Ik denk eerder dat Dirkie Makaay achterna gaat, alleen dan slaat ie Spanje over
pi_25202176
Dirk in de Bundesliga?
www.thuisuiteten.nl
pi_25202225
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:

[..]

Meer karakter zal hij zeker hebben, maar in vergelijking met Kezman heeft hij een stuk minder kwaliteiten. Kezman mislukt nu hopeloos, datzelfde lot zal Kuyt ook ondergaan bij een Europese topclub.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25202257
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:

[..]

Kan zelf voor Ajax niet rouwig zijn om zijn vertrek, voor het Nederlandse voetbal toch wel .
Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....
pi_25202627
Ik heb liever Lazovic bij Feyenoord dan Kuijt. Lazovic scoort nog geen 10 % van de goals van Kuijt, met zijn suffe hakjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_25202646
Sowieso is Kuijt na de transfer van Zlatan Ibrahimovic de beste spits in de Eredivisie, voor Arouna Koné, Ryan Babel en Jan Vennegoor of Hesselink.
www.thuisuiteten.nl
pi_25202664
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:50 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ook als ajacied ben ik er niet rouwig om als hij gewoon blijft bij Feyenoord, op die manier blokkeert hij betere voetballers als Lazovic en/of Kalou.....
Zolang er doelpunten gemaakt worden is dat geen ramp voor rotjeknor .
slettebak [@] gmail.com
pi_25202954
AD: Kuyt dichtbij contractverlenging

Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord op korte termijn de onderhandelingen met Dirk Kuyt over een nieuw contract wil afronden. De gesprekken zouden in een vergevorderd stadium zijn en een datum voor een eindgesprek met de topscorer is inmiddels gepland. Kuyt sprak de intentie uit zijn contract te verlengen, mits Feyenoord werk maakt van versterking van de selectie, zo meldt het AD. Volgens de krant toonde naast Liverpool ook een Spaanse club interesse. "De onderhandelingen hoeven wat mij betreft niet lang meer te duren" aldus Kuyt in het AD.
pi_25203089
quote:
Volgens de krant toonde naast Liverpool ook een Spaanse club interesse. "De onderhandelingen hoeven wat mij betreft niet lang meer te duren" aldus Kuyt in het AD.
.

Leuk nieuws voor Feyenoord, al zeggen dit soort berichten niet meer zo heel veel tegenwoordig .
slettebak [@] gmail.com
pi_25203788
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:25 schreef gras het volgende:

pi_25204067
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Noem eens vijf spelers die beter zijn. En kom dan niet met spelers als Lauren, Sagnol, Salgado, Neville, Zebina, etc.
pi_25204082
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever Lazovic bij Feyenoord dan Kuijt. Lazovic scoort nog geen 10 % van de goals van Kuijt, met zijn suffe hakjes.
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussie
pi_25204181
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Sowieso is Kuijt na de transfer van Zlatan Ibrahimovic de beste spits in de Eredivisie, voor Arouna Koné, Ryan Babel en Jan Vennegoor of Hesselink.
VoH kan niet veel. Babel komt nog maar net kijken en Kone ken ik niet goed genoeg om over te oordelen. Huntelaar is een voorbeeld van een spits die beter is dan Kuyt: hij maakt de makkelijke goals en heeft reeds bewezen zelf kansen en goals te kunnen creeren - dit itt Kuyt.
pi_25205963
Kuyt maakt net zo makkelijk een goal als Huntelaar hoor. Kuyt is volgens mij op dit moment de beste spits in de Eredivisie. En Jan moet je ook niet onderschatten hoor, hij kan wel degelijk goed voetballen en ontwikkelt zich goed.
That's all folks!
pi_25206136
Wat een onzin, Aldostuta. Kuijt maakt zeker wel makkelijk goals (hij heeft er niet voor niets al 20 ingelegd) en hij geeft veel assists en bereid zelf wel aanvallen voor, want hij staat altijd overal. Alleen Huntelaar is een totaal andere spits die meer op van Nistelrooy lijkt qua spel.
pi_25211623

[ Bericht 100% gewijzigd door aldostuta op 23-02-2005 10:30:11 ]
pi_25211627
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuyt maakt net zo makkelijk een goal als Huntelaar hoor.
Kuyt scoort makkelijk ja. Alleen dus wel louter makkelijke goals. Ik heb hem nog zo goe als geen goal zelf zien creeren. Huntelaar kan dat wel en dat kenmerkt de betere spits.
quote:
En Jan moet je ook niet onderschatten hoor, hij kan wel degelijk goed voetballen en ontwikkelt zich goed.
Over gebrek aan voetbalkwaliteiten gesproken. Vergeleken bij dez ehouten klaas is Kuyt Zidane.
Leuke spits voor een Engelse middenmotor, maar dan zit ie ook absoluut aan zijn top.
pi_25211664

[ Bericht 100% gewijzigd door aldostuta op 23-02-2005 10:32:29 ]
pi_25211666
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Wat een onzin, Aldostuta. Kuijt maakt zeker wel makkelijk goals (hij heeft er niet voor niets al 20 ingelegd) en hij geeft veel assists en bereid zelf wel aanvallen voor, want hij staat altijd overal. Alleen Huntelaar is een totaal andere spits die meer op van Nistelrooy lijkt qua spel.
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:38:05 #134
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25211761
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.

En zijn aanname tegen Hearts of Schalke was technisch ook gewoon erg goed, dus het is allang geen intikker spits meer.
pi_25211820
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:38 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.

En zijn aanname tegen Hearts of Schalke was technisch ook gewoon erg goed, dus het is allang geen intikker spits meer.
Heb je deels wel gelijk in. Hij heeft zich dan ook beter ontwikkeld dan ik ooit had verwacht, dat moet ik hem nageven
Maar dat doet niets af aan het feit dat nog steeds 90% van zijn goals in tikkers zijn en dat hij op de moeilijke momenten niet in staat is om helemaal zelf met een actie de wedstrijd open te breken; hij is altijd afhankelijk van de toevoer naar de 16.
pi_25211828
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussie
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed heb
pi_25211982
quote:
KUYT KOST 15 MILJOEN

Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM, woensdag
De club die Dirk Kuyt komende zomer van Feyenoord wil overnemen, moet 15 miljoen euro op tafel leggen. Dit bedrag vroeg de club afgelopen winter aan geïnteresseerde clubs, die het lopende contract tot medio 2007 van de spits wilden afkopen.
Voorzitter Jorien van den Herik maakte tijdens z’n nieuwjaarsspeech bekend dat Feyenoord een bod had gekregen van 10 miljoen euro. Liverpool zou 8 miljoen euro en de Zwitserse verdediger Stéphane Henchoz hebben geboden. De Rotterdammers gingen daar toen niet op in. Bij een bod van 15 miljoen euro geeft Feyenoord aan Kuyt toestemming te gaan praten.
Overigens wil de Katwijkse topscorer (20 doelpunten – het meeste in Europa) zelf pas praten als één van z’n ’droomclubs’ langskomt en een akkoord met Feyenoord heeft over de transfersom. Inmiddels willen de Rotterdammers het contract met Kuyt openbreken en verlengen en hebben partijen daarover al een gesprek gevoerd. Volgens Kuyts zaakwaarnemer Rob Jansen is deze optie echter nog lang niet aan de orde.
pi_25213111
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Kuyt blijft dus gewoon in Rotterdam. Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....
pi_25213131
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed heb
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
pi_25214020
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Ben je weer lekker dirk kuyt aan het bashen aldostuta? Heb je dan niks beters te doen? Ruudje pesten bijvoorbeeld..... Het lijkt er nl op dat Ferguson vanavond verstandig gaat worden haha
Yo, Willie. Burn the cat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')