Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Ik heb liever Lazovic bij Feyenoord dan Kuijt. Lazovic scoort nog geen 10 % van de goals van Kuijt, met zijn suffe hakjes.
VoH kan niet veel. Babel komt nog maar net kijken en Kone ken ik niet goed genoeg om over te oordelen. Huntelaar is een voorbeeld van een spits die beter is dan Kuyt: hij maakt de makkelijke goals en heeft reeds bewezen zelf kansen en goals te kunnen creeren - dit itt Kuyt.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Sowieso is Kuijt na de transfer van Zlatan Ibrahimovic de beste spits in de Eredivisie, voor Arouna Koné, Ryan Babel en Jan Vennegoor of Hesselink.
Kuyt scoort makkelijk ja. Alleen dus wel louter makkelijke goals. Ik heb hem nog zo goe als geen goal zelf zien creeren. Huntelaar kan dat wel en dat kenmerkt de betere spits.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuyt maakt net zo makkelijk een goal als Huntelaar hoor.
Over gebrek aan voetbalkwaliteiten gesproken. Vergeleken bij dez ehouten klaas is Kuyt Zidane.quote:En Jan moet je ook niet onderschatten hoor, hij kan wel degelijk goed voetballen en ontwikkelt zich goed.
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef ferrarifreak het volgende:
Wat een onzin, Aldostuta. Kuijt maakt zeker wel makkelijk goals (hij heeft er niet voor niets al 20 ingelegd) en hij geeft veel assists en bereid zelf wel aanvallen voor, want hij staat altijd overal. Alleen Huntelaar is een totaal andere spits die meer op van Nistelrooy lijkt qua spel.
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat Kuyt makkelijk scoort. Het gaat hier om het soort goals dat hij maakt. Huntelaar is idd een totaal andere spits, maar als ik iemand met RvN moet vergelijken is dat toch eerder Kuyt. Werken, draven, op de goede plek staan en een intikker maken.
Heb je deels wel gelijk in. Hij heeft zich dan ook beter ontwikkeld dan ik ooit had verwacht, dat moet ik hem nagevenquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:38 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Daar doe je Kuyt tekort mee, want hij heeft genoeg goede goals gescoord. Tegen Ajax bijvoorbeeld was gewoon een mooie goal en geen intikker.
En zijn aanname tegen Hearts of Schalke was technisch ook gewoon erg goed, dus het is allang geen intikker spits meer.
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lazovic krijgt ook niet een normale kans. Maar goed, dit is een andere discussie
quote:KUYT KOST 15 MILJOEN
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, woensdag
De club die Dirk Kuyt komende zomer van Feyenoord wil overnemen, moet 15 miljoen euro op tafel leggen. Dit bedrag vroeg de club afgelopen winter aan geïnteresseerde clubs, die het lopende contract tot medio 2007 van de spits wilden afkopen.
Voorzitter Jorien van den Herik maakte tijdens z’n nieuwjaarsspeech bekend dat Feyenoord een bod had gekregen van 10 miljoen euro. Liverpool zou 8 miljoen euro en de Zwitserse verdediger Stéphane Henchoz hebben geboden. De Rotterdammers gingen daar toen niet op in. Bij een bod van 15 miljoen euro geeft Feyenoord aan Kuyt toestemming te gaan praten.
Overigens wil de Katwijkse topscorer (20 doelpunten – het meeste in Europa) zelf pas praten als één van z’n ’droomclubs’ langskomt en een akkoord met Feyenoord heeft over de transfersom. Inmiddels willen de Rotterdammers het contract met Kuyt openbreken en verlengen en hebben partijen daarover al een gesprek gevoerd. Volgens Kuyts zaakwaarnemer Rob Jansen is deze optie echter nog lang niet aan de orde.
Kuyt blijft dus gewoon in Rotterdam. Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....quote:
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kansquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij stond de laatste 4 wedstrijden in de basis als ik 't goed heb
Ben je weer lekker dirk kuyt aan het bashen aldostuta? Heb je dan niks beters te doen? Ruudje pesten bijvoorbeeld..... Het lijkt er nl op dat Ferguson vanavond verstandig gaat worden hahaquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, 4 hele wedstrijden!! Dat noem ik nog geen eerlijke kans
Zou hij het vertrouwen voelen dat andere spelers wel krijgen van Gullit, dan zou hij veel beter presteren. Ik zie het op de een of andere manier wel zitten in die kerelquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je echt 7 miljoen waard bent schiet je er wel een paar in in die 4 wedstrijden.
Hij zal ongetwijfeld slim lopen en goed staan, daar wijfel ik niet aan. En Kuyt zal op de training ook vast wel eens drie man uitgespeeld hebben en een wondergoal gemaakt hebben, maar in de wedstrijd moet hij het van de intikkers hebben. Zlatan is in jouw rijtje buitencategorie, daarmee zal ik niet vergelijken. Maar een goal als Babel tegen Utrecht zie ik Kuyt nooit van zijn leven maken. Een topspits moest naast intikkers ook zijn team kunnen redden door zelf een goel te creeren.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Kuijt maakt zijn eigen goals ook door slim te lopen. Dan hoef je niet eens te dribbelen. Bovendien kan hij zeker zelf een actie maken. Het ziet er niet zo vloeiend uit als bij een Zlatan, een Koné, een Kalou of een Babel, maar hij kan het echt wel!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn om 15 miljoen voor hem neer te leggen.....
Goals en assists die elke redelijke spits zou maken......quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Kuijt is van zoveel invloed dat hij Feyenoord juist aan punten helpt. 29 van de 59 goals van Feyenoord waar hij een direct aandeel in had. Tel die er af en je staat gauw 5 plaatsen lager. Dat is een topspits.
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:31 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ja, de beste spits uit de Nederlandse competitie is geen cent waard.
Ik vergelijk het met Zlatan. 18 miljoen (geloof ik) voor een absolute topspits. Kuyt komt nog niet in de buurt van de capaciteiten van Zlatan, en zou dus ook veel minder moeten opbregen.quote:Als je Kuijt al geen 15 miljoen waard vindt, hoe waardeloos zijn Vennegoor, Babel, Charisteas en Huntelaar dan wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |