Dat staat ook nergensquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:30 schreef Staanplaats het volgende:
Gelul dat Kuijt geen techniek heeft.
Gelijk hebben zequote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
De vraag is: Tekent Kuyt bij? Want Feyenoord wees dat bod van Liverpool op Kuyt af en ik vermoed dat hij daar aardig de 'p' in had. Dan zou het toch sado-masochisme zijn van Kuyt om bij te tekenen en zo dus nog "duurder" te worden voor buitenlandse droomclubs?quote:Op donderdag 24 februari 2005 07:24 schreef DivineJester het volgende:
Maar niet nadat ie een verbeterd contract heeft getekend en dus veel centjes voor Feyenoord oplevert!!
Die allemaal weer ergens in de zakken van het managemenent verdwijnen.....
Dan vertrekt ie dus nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef RedGuy het volgende:
Kuyt vertrekt pas bij Feyenoord wanneer hij kampioen is geworden.
Bovendien wil mevrouw Kuyt nog niet naar het buitenland nu ze net een paar maanden geleden is bevallen.
quote:01-03-2005: Dirk Kuijt dichter bij akkoord in Kuip
[Bron: AD.nl]
Feyenoord en Dirk Kuijt zijn weer iets dichter bij elkaar gekomen in een poging het contract van de spits open te breken, zo meldt het Algemeen Dagblad vanmorgen.
Gistermiddag had zaakwaarnemer Rob Jansen in de Kuip een nieuw overleg met de Feyenoord-leiding. Feyenoord wil zo snel mogelijk een eindgesprek met de 24-jarige aanvalsleider, die nog een contract tot medio 2007 heeft.
Het onderhoud van gisteren had nog geen beslissend karakter. Beide partijen betitelen het gesprek als 'constructief'.
Jawel hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Robben is geblesseerd, dus het zal Babel wel worden. Laten we nu niet te hard van stapel lopen met Kuijt, hij zal ook zijjn mindere periode krijgen, kijken hoe dat gaat. Het transferbedrag van vd Vaart werd eerst ook hoog geschat, maar nu wilt niemand hem meer hebben.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:25 schreef evert het volgende:
wat mij betreft mag Kuijt woensdag wel centraal spelen. robben of babel links, castelen rechts.
of, wat jan mulder riep, op de 10, achter Ruud. Mijn inschatting: transferbedrag Kuijt gaat richting het Robben bedrag.
Op de lange termijn ook niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap z'n beslissing niet helemaal, bij Feyenoord win je op korte termijn geen prijzen.
Laat Dirk Kuyt maar lekker bij FEYENOORD kingen. Heerlijke gozert Topinstelling en fantastische spitsquote:
en welke ploeg won het laatst een europese beker?quote:Op zondag 27 maart 2005 04:55 schreef Shreyas het volgende:
De feiten zeggen alles, Feyenoord is een kutclub dat totaal niet mee kan komen met Ajax en PSV, het teert gewoon op oude roem (EC-I en Wereldbeker 1970)
Fortunaquote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef evert het volgende:
[..]
en welke ploeg won het laatst een europese beker?
Nadat ie de dubbel heeft gewonnen met Feyenoordquote:Op maandag 28 maart 2005 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 of 2 jaar gaat Kuyt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |