Ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op![]()
Alleen zouden ze het wel bij zonnebrand moeten doenDat bederft dan niet echt, maar de werking wordt wel veel minder en dat is voor mensen zoals Stu en ik gewoon gevaarlijk
Zullen we een petitie starten?quote:
Ik haat dit soort lapo huntende kutpostsquote:
Dat was het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat dit soort lapo huntende kutposts
Is appelmoes zo lang houdbaar joh?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verplichtIs eigenlijk ook zo met van die dingen als appelmoes, die hebben ook een houdbaarheid van 5 of 10 jaar ofzo, nou, dat kan echt nog wel een jaartje langer hoor
![]()
Het is meer dat er een datum op móet
![]()
Maar iig bij honing, dat kán niet bederven (tenzij je er met vieze messen of met je vingers in gaat zitten, maar dan moet je dat stukje er maar weer uitscheppen) dus dat hoef je nooit weg te gooien, ook al is het 20 jaar 'over datum'
Dat is het wel. Wat voegt het toe om 'slot' te posten? Geen moerquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat was het nietMaar ik had geen zin mijn bericht af te maken.
Die goedkope meuk wel jaquote:
Inderdaad wel vreemd dat daar geen datum op hoeft te staan. Ik wist ook niet dat het minder werkzaam zou zijn na bijvoorbeeld 1 of 2 jaarquote:
Ik weet het niet, misschien is er een maximum? Of misschien voor de kans dat er nét een keer een pot wel bederft en mensen een schadeclaim kunnen indienen..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terugkomend op appelmoes. Waarom staat er dan maar 4 jaar op een potje als het 10 jaar goed blijft? Zet dan THT 21-4-2023 neer
Ik wist het ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad wel vreemd dat daar geen datum op hoeft te staan. Ik wist ook niet dat het minder werkzaam zou zijn na bijvoorbeeld 1 of 2 jaar
Nooit geweten van appelmoes eigenlijk. Ja, als iets 4 jaar houdbaar is durf ik dat ook nog wel een maand later te eten. Een jaar later denk ik dan weer niet though al is het dan misschien nog best goed aangezien er staat tenminste houdbaar totquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die goedkope meuk wel jaEn het geld voor het meeste blik en pot voer wel
Als je nu dingen kunt kopen waar als datum 2017 op staat, kun je dat in 2018 ook nog wel eten hoor
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geldquote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar iemand merkte het een keer op en toen ging ik er over nadenken en kwam ik inderdaad ook tot de conclusie dat als ik oude zonnebrand gebruikte ik veel sneller een nieuwe laag nodig had dan bij nieuwe
Jup, er zit verschil in tenminste houdbaar tot en te gebruiken totquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten van appelmoes eigenlijk. Ja, als iets 4 jaar houdbaar is durf ik dat ook nog wel een maand later te eten. Een jaar later denk ik dan weer niet though al is het dan misschien nog best goed aangezien er staat tenminste houdbaar tot
Geld is tegenwoordig ook oplichterijquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geld
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geld
quote:
Ik vind ook best dat ze er beter op kunnen uitleggen hoe vaak je het opnieuw moet aanbrengenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaJe betaald er goud geld voor en ze zetten het er ook nog niet eens op dat het minder goed werkt na verloop van tijd
Ja idd zegquote:Op donderdag 18 april 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ook best dat ze er beter op kunnen uitleggen hoe vaak je het opnieuw moet aanbrengen
Ook gewoon best lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd zegHoe veel mensen er niet weten wat die factor nou eigenlijk betekent
Hoe was je dagquote:
Relatief rustig wat wel lekker was. Morgen een drukke dag maar dan gelukkig weekendquote:
Ja begon echt geweldigquote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Relatief rustig wat wel lekker was. Morgen een drukke dag maar dan gelukkig weekend
En die van jou?
En heb je die leuke jongen ook aangesproken of dat niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja begon echt geweldigmaar mijn moeder verpestte mijn humeur
maar ja
En ik kwam een leuke jongen in de bus tegensorry
Dat laatste is altijd fijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja begon echt geweldigmaar mijn moeder verpestte mijn humeur
maar ja
En ik kwam een leuke jongen in de bus tegensorry
Een soort sekte?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Toppie.
Weet je wat ik altijd leuk vind aan die kleine dorpen? was vanavond in Lemelen bij de supermarkt, en het gaat daar allemaal zo heerlijk gemoedelijk.. Nog even lekker met de cassaire en een andere klant staan praten.(doe ik anders nooit..)
Ja we hebben wat gepraat, maar toen moest hij uitstappen. Hij lachte zo liefquote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heb je die leuke jongen ook aangesproken of dat niet?
Jij en je moeder gaan niet altijd goed geloof ik
Wel cool dat je met hem sprakquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja we hebben wat gepraat, maar toen moest hij uitstappen. Hij lachte zo lief
Nee ook nooit geweestik ben een vaderskindje
Gezelligquote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Toppie.
Weet je wat ik altijd leuk vind aan die kleine dorpen? was vanavond in Lemelen bij de supermarkt, en het gaat daar allemaal zo heerlijk gemoedelijk.. Nog even lekker met de cassaire en een andere klant staan praten.(doe ik anders nooit..)
Ja alleen nu wil ik weten wie het is. Maar daar kom ik toch niet achterquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel cool dat je met hem sprak
Jammer dat je het niet zo kunt vinden met je mammie
Dat zou wel eens heel lastig kunnen worden inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen nu wil ik weten wie het is. Maar daar kom ik toch niet achter
En ja is heel vervelend maarja.
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel lastig kunnen worden inderdaad
Fingers crossedquote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzo
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd zegHoe veel mensen er niet weten wat die factor nou eigenlijk betekent
Slaap lekkerquote:
Haha, herkenbaar..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzo
Heyquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).
Op zonnebrand staat een potje met een getal er in, meestal '12' of '12m' dat betekent dat de zonnebrand, na openen, nog 12 maanden goed is. Dan moet je hem vervangen i.v.m. verminderde factor. Of er echt een datum op staat weet ik niet, maar na openen heb je nog een jaar om hem op te maken.
quote:
Dan zou ik met factor 1 al absurd lang in de zon kunnen blijven.. Ik verbrand namelijk totaal niet..quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).
Op zonnebrand staat een potje met een getal er in, meestal '12' of '12m' dat betekent dat de zonnebrand, na openen, nog 12 maanden goed is. Dan moet je hem vervangen i.v.m. verminderde factor. Of er echt een datum op staat weet ik niet, maar na openen heb je nog een jaar om hem op te maken.
Ik verbrand zelfs met factor 50quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik met factor 1 al absurd lang in de zon kunnen blijven.. Ik verbrand namelijk totaal niet..
Poor you..quote:
Ik verbrand altijd. Best wel vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Poor you..
Ik kan me niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst heb gesmeerd.. Vorig jaar met 40graden in Belgie niet, jaren daarvoor in Italië en Monaco e.d. nog nooit.. Moet echt al wel 10 jaar of meer geleden zijn.
Dat is niet zo bestquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
Dit gebeurt mij elke zomer
[ afbeelding ]
Zelf insmeren en dan toch niet overal bijkunnen
Smeer ik je in...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
Dit gebeurt mij elke zomer
[ afbeelding ]
Zelf insmeren en dan toch niet overal bijkunnen
er is geen site www.ishetalkwartovervier.nl ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja
Maar de echte vraag is:
www.ishetalvijfuur.nl
Nee, ze denken niet met je mee beerquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is geen site www.ishetalkwartovervier.nl ...
echt he.quote:
kersjequote:
Marcoquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:32 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb net ontbeten met een stukje kersenvlaai![]()
Nee dat niet, was niet in huisquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met slagroom?
je moet je naam wel eer aan doen
waarom had je kersenvlaai in huis dan?quote:
Nog over van een feestje afgelopen weekquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom had je kersenvlaai in huis dan?
hoe oud was die dan al?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nog over van een feestje afgelopen week
Kan best wel, mits je het goed gekoeld of in de vriezer bewaart..quote:
kan wel, maar vers is toch lekkerder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kan best wel, mits je het goed gekoeld of in de vriezer bewaart..
Ik maak meestal zelf taart, dus blijft er na die tijd vrijwel niks over.
dit was ook een echte limburgse vlaaiquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, maar vers is toch lekkerder.
maar ja, ben limburger he, ben kieskeurig in vlaaien
en niet geknoeid op je hartjes pyjama?quote:
speciaal in limburg gehaald zeker?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dit was ook een echte limburgse vlaai
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en niet geknoeid op je hartjes pyjama?
draag je hem wel?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij was speciaal meegenomen uit maastricht
hoe zie je er nu uit dan?quote:
zou ik op zich niks op tegen hebben, maar als ik dat hier zou doen zouden ze me uitlachenquote:
Same herequote:Op vrijdag 19 april 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik op zich niks op tegen hebben, maar als ik dat hier zou doen zouden ze me uitlachen
ik heb geeneens een pakquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Same here![]()
Al vind ik een pak aan op zijn tijd wel eens leuk (en lekker luchtig) als je begrijpt wat ik bedoel
Gewoon doen, kijken wat je baas zegtquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
liever ging ik in m'n pyjama, maar ja
ik vind zo'n jasje meestal gewoon veel te warmquote:
Mijn collega's + baas zouden mij keihard uitlachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen hier in de werkplaats zien er af en toe wel uit alsof ze in pyjama naar het werk komen, maar die moeten zich dan toch omkleden als ze hier komen, dus dat maakt niet echt uitquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn collega's + baas zouden mij keihard uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt opzich wel mee, de broeken zijn wel lekker luchtigquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind zo'n jasje meestal gewoon veel te warm
hier komt in de supermarkt altijd een oud vrouwtje in d'r badjas binnenlopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen hier in de werkplaats zien er af en toe wel uit alsof ze in pyjama naar het werk komen, maar die moeten zich dan toch omkleden als ze hier komen, dus dat maakt niet echt uit
in de zomer vind ik een lange broek te veelquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, de broeken zijn wel lekker luchtig
die is geestelijk niet meer helemaal lekker?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
hier komt in de supermarkt altijd een oud vrouwtje in d'r badjas binnenlopen
Had ooit eens een spijkerbroek aan en bleef toen hangen, onder mijn knie tot me kruis helemaal opengescheurd, kwam mijn baas met een nietmachine aan zodat ik de dag door kon komenquote:
Ik mag geen 3/4 of een korte broek aan op mijn werk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de zomer vind ik een lange broek te veel
Koek Koekquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
hier komt in de supermarkt altijd een oud vrouwtje in d'r badjas binnenlopen
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik mag geen 3/4 of een korte broek aan op mijn werk.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is geestelijk niet meer helemaal lekker?
Ja dat denk ik... Geen idee. Komt dan binnenwandelen en het eerste wat ze doet is zo'n gratis kopje koffie halenquote:
Ik moet zomers op mijn werk een lange broek aan..quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de zomer vind ik een lange broek te veel
ik snap echt het nut van die gratis koffie niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
Ja dat denk ik... Geen idee. Komt dan binnenwandelen en het eerste wat ze doet is zo'n gratis kopje koffie halenMisschien rolt ze gewoon direct uit bed de AH binnen
Dat, graag zo snel mogelijk ook..quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap echt het nut van die gratis koffie niet.
waarom zou ik koffie willen gaan drinken tijdens het boodschappen doen. ik wil gewoon mn lijstje afwerken en richting de kassa..
heb meestal wel een kar nodig. probeer maar 1 of max 2 x per week boodschappen te doen. dan vind ik zo'n mandje niet handigquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat, graag zo snel mogelijk ook..
Pak dan ook nooit een karretje, met karretje irriteer ik me namelijk altijd enorm aan de mensen die niet doorlopen of de kar midden in het pad laten staan ofzo..
Bah, dat is ook triest danquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet
en als ik naar sommige klanten moet kan ik fijn nog een werkpak aantrekken. das lekker zweten bij 30 graden
Vast wel, misschien is ze niet helemaal 100% meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
Ja dat denk ik... Geen idee. Komt dan binnenwandelen en het eerste wat ze doet is zo'n gratis kopje koffie halenMisschien rolt ze gewoon direct uit bed de AH binnen
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik moet zomers op mijn werk een lange broek aan..
ja, heb daar 1 keer gestaan vol in de zon en dan verplicht: werkschoenen+broek+jas met lange mouwen+ helm+veiligheidsbril+handschoenen.quote:
Ik ook niet. Er staat hier ook nog een tafel en een bankje bij waardoor het vooral een soort mini hangplek is geworden voor bejaarden en scholieren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap echt het nut van die gratis koffie niet.
waarom zou ik koffie willen gaan drinken tijdens het boodschappen doen. ik wil gewoon mn lijstje afwerken en richting de kassa..
ja, net de mensen die je echt in je winkel wil hebben dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er staat hier ook nog een tafel en een bankje bij waardoor het vooral een soort mini hangplek is geworden voor bejaarden en scholieren.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb daar 1 keer gestaan vol in de zon en dan verplicht: werkschoenen+broek+jas met lange mouwen+ helm+veiligheidsbril+handschoenen.
zweet liep in straaltjes bij iedereen onder de helm uit
en van het terrein gegooid wordenquote:
Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, net de mensen die je echt in je winkel wil hebben dus
trouwens: bejaarden die boodschappen op zaterdag of om 5 uur smiddags
Schuif veenlijk!! werkende mensen moeten nu hun eten halen
Beertjequote:
quote:
Lekker rustig wakker wordenquote:
4.5 uur geleden jaquote:
jij altijd met je kusjesquote:
GOEDEMORGEN !!!quote:
Alsof je dat erg vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef gianni61 het volgende:
ik vermoed toch langzaam dat deze cheerleader de controle heeft overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja, want niet echtquote:
Niks daarvanquote:
ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
Ik ga vanavond weer een rondje hardlopen![]()
![]()
Mits het niet te koud is
Gewoon doen.. Word je hard van.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks daarvan![]()
Ik ga vanavond weer een rondje hardlopen![]()
![]()
Mits het niet te koud is
als ik morgen weer moet werken krijg ik beweging genoegquote:
Meh, ik heb een raar lichaam, als het te koud is koel ik gigantisch snel af en dan heb ik met 200 meter gigantische kramp in m'n kuiten waar ik nog dagen last van hebquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gewoon doen.. Word je hard van.
Gister biken was wel lekker trouwens.. graad of 14-15, dus lekker in shirt en korte broek.
Moet je morgen werken dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik morgen weer moet werken krijg ik beweging genoeg
Nou vooruit..quote:
Met een de juiste kleding voor het juiste weer en een goede warming up word je wel warm hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik heb een raar lichaam, als het te koud is koel ik gigantisch snel af en dan heb ik met 200 meter gigantische kramp in m'n kuiten waar ik nog dagen last van hebDat is ook de reden dat ik 's winters niet heb gelopen..
Ik kon me warm aankleden wat ik wilde, maar ik verkrampte volledig omdat m'n warming up binnen eigenlijk al binnen 10 seconden buiten al teniet was gedaan, en buiten een warming up had geen zin want ik word niet warm
![]()
Nja, van de winter geprobeerd met een combinatie van beenwarmers, een thermolegging, een winter hardlooplegging en een joggingbroek, en een uitgebreide warming up van 20 minuten, maar toch met 2 minuten buiten volledig afgekoeld en verkrampte kuiten van de kouquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Met een de juiste kleding voor het juiste weer en een goede warming up word je wel warm hoor
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, van de winter geprobeerd met een combinatie van beenwarmers, een thermolegging, een winter hardlooplegging en een joggingbroek, en een uitgebreide warming up van 20 minuten, maar toch met 2 minuten buiten volledig afgekoeld en verkrampte kuiten van de kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit heb ik al heel lang hoor, ook dat ik kranten liep, dan ben je gewoon een uur lang aan het rennen en vliegen, en dan kwam ik weer thuis en als ik dan weer ging slapen werd ik níet meer vanzelf warm.. Ik móest een kruik mee in bed anders lag ik 2 uur later nog steeds te bibberen.. Ik ben dan echt een ijsklompje all overWas vriendje ook nooit zo blij mee als hij er was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar dit heb ik al heel lang hoor, ook dat ik kranten liep, dan ben je gewoon een uur lang aan het rennen en vliegen, en dan kwam ik weer thuis en als ik dan weer ging slapen werd ik níet meer vanzelf warm.. Ik móest een kruik mee in bed anders lag ik 2 uur later nog steeds te bibberen.. Ik ben dan echt een ijsklompje all overWas vriendje ook nooit zo blij mee als hij er was
zou ess wel opwarmen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij deed het ook welquote:Maar hij was altijd zo verscheurd als ik weer thuiskwam, aan de ene kant blij dat ik er weer was, aan de andere kant 'KOOOOOOUUUUD!'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
verscheurdquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed het ook welMaar hij was altijd zo verscheurd als ik weer thuiskwam, aan de ene kant blij dat ik er weer was, aan de andere kant 'KOOOOOOUUUUD!'
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jaquote:Aan de ene kant blij me te zien en lekker met me willen knuffelen, aan de andere kant wist hij dat ik zó verschrikkelijk koud zou zijn dat hij me eigenlijk niet wilde aanraken
![]()
wat een hommoquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAan de ene kant blij me te zien en lekker met me willen knuffelen, aan de andere kant wist hij dat ik zó verschrikkelijk koud zou zijn dat hij me eigenlijk niet wilde aanraken
![]()
Nja, ik kan écht heel erg koud wordenquote:Ik denk wel eens dat het niet gezond is
Eigenlijk zou ik eens mijn temperatuur dan moeten opmeten
Essnhills, the icequeen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik kan écht heel erg koud wordenIk denk wel eens dat het niet gezond is
Eigenlijk zou ik eens mijn temperatuur dan moeten opmeten
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Op zulke momenten wel jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
die kende ik nog nietquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nu welquote:
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Cool, en makkelijk te onthouden..
P-
P+
Wat een **** weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk het..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het nietP+
1 spatieP+
2P+
3MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ess heeft een pagina met geheime emicoonsquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Xeor het volgende:
Wat een **** weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ess heeft een pagina met geheime emicoonskende ik ook nog niet..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Welneequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ess heeft een pagina met geheime emicoonsGewoon een beetje opletten als je er eentje voorbij ziet komen
![]()
Zoals![]()
en
![]()
en de lelijkste van ze allemaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeGewoon een beetje opletten als je er eentje voorbij ziet komen
![]()
Zoals![]()
en
![]()
Die ook natuurlijkquote:
De tong emicoon is lelijkquote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
De tong emicoon is lelijk
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
De tong emicoon is lelijk
[..]vooral omdat tong gewoon een zwakstroompje is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Volgens mij ziet die gozer niet veel daglichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral omdat tong gewoon een zwakstroompje is..![]()
![]()
Ik spreek tong nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral omdat tong gewoon een zwakstroompje is..
ik vraag me echt af of die zelfmoord zou plegen als die een ban zou krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens mij ziet die gozer niet veel daglichtReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Tjacka het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
http://ishetalvrijdag.nl/
![]()
![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nietes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
http://ishetalweekend.nl/ haha hij liegtMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Een zwaaiende, dansende Es, die me verwelkomt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Een zwaaiende, dansende Es, die me verwelkomt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo je blijft gaanquote:
Lekker vrolijk vandaag?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, best wel erg als het nog weekend moet worden...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of die zelfmoord zou plegen als die een ban zou krijgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Tjacka het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
Ik nog niet.www.ishetalvijfuur.nlquote:![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zozo je blijft gaan
Lekker vrolijk vandaag?Ik heb lekker geslapen
![]()
Gisteravond lekker elkaar gemasseerd en lepeltje lepeltje gaan slapenEn vanmorgen met het wakker worden heerlijk geknuffeld
![]()
![]()
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb lekker geslapen
![]()
Gisteravond lekker elkaar gemasseerd en lepeltje lepeltje gaan slapenEn vanmorgen met het wakker worden heerlijk geknuffeld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit bespreek je maar in SEX hoor ess.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan zal je vriend iets minder lekker hebben gelegen.NietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij ligt dan ook lekker
We denken dat het komt doordat hij zo groot is en ik vrij klein
Nietesquote:
Is dit te spannend voor je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bespreek je maar in SEX hoor ess.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
NietesHij ligt dan ook lekker
[..]
NietesEss jij kan hier niet over meepratenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nietes![]()
![]()
![]()
Maar mijn vriend welquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ess jij kan hier niet over meepraten![]()
Arm gaat onder m'n nek door en m'n haren naar boven
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaapquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nietes
Daar krijg je een lamme arm vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mijn vriend welArm gaat onder m'n nek door en m'n haren naar boven
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daar kan ik ook niks aan doen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik als zolderkamerautist zou dat nooit mee maken dit dat.
Ja als je slaap, maar met inslapen nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaap
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik heb bewegingsruimte nodig als ik slaap![]()
Lepeltje lepeltje is leuk voor de eerste 6 maanden of het eerste kwartier in bed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daar krijg je een lamme arm van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gelukkig is mijn vriend wel lief![]()
Fixedquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lepeltje lepeltje is leuk voor de eerste 7 jaar of het eerste uur in bed
Neequote:
ja, maar wie denkt er nou aan slapen als die zo dicht tegen ess aan ligt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je slaap, maar met inslapen niet![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niks aan doen..
[..]
Ja als je slaap, maar met inslapen niet![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Dan maakt het toch ook niet uit als je geen bewegingsruimte hebt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar wie denkt er nou aan slapen als die zo dicht tegen ess aan ligt?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Nice, vandaar het gebrek aan kusjes vandaag bij de verwelkomingquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heupbewegingquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan maakt het toch ook niet uit als je geen bewegingsruimte hebt?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja sorry, die waren al vergevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, vandaar het gebrek aan kusjes vandaag bij de verwelkoming
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]Sorry lieve EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry, die waren al vergeven
[..]Krijg het er warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
[..]LogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alweer bijna lunchtijd, toch leuk die vergaderingen die bijna de hele ochtend duren...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sorry lieve EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]mental imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||____ 80%Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mental image
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||____ 80%Arm bureau...
quote:
Is het alweer zo laat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Logisch
Maar alweer bijna lunchtijd, toch leuk die vergaderingen die bijna de hele ochtend duren...![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mental image
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||____ 80%sorry
nee, hoor, ga vooral doorquote:
Jep, alweer middagquote:voor mij hoef je niet meer info te geven hoor...quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Digitale foto's voor de spankbankquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mental image
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||____ 80%![]()
![]()
Welke?quote:
Miauw miauw kben een kat, miauw miauw, een vuilnisbakkenkat"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
sorry, ik hoor elke nacht vechtende katten onder me raam.quote:
Dat is best wel naar te noemen zeg maar.Groot fan van User Wotte![]()
Is dit een lokroep voor MK?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
Miauw miauw kben een kat, miauw miauw, een vuilnisbakkenkat<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Koek Koekquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
Miauw miauw kben een kat, miauw miauw, een vuilnisbakkenkat![]()
![]()
![]()
Die messenset?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:daar is die tong weer...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op mobiel niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vind ik ookquote:Alleen nu geen geld voor zoiets
![]()
Komt allemaal wel als we gaan samenwonenzonde om nu goede spullen te gaan kopen met huisgenootjes die niet zo goed kunnen koken en maar wat doen
Okequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar op mobiel niet te doen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:20 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Ja zo heel voorzichtig af en toequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
Ja maar ik koop ook alles voor als ik weer op mijn eigen ga.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vind ik ookAlleen nu geen geld voor zoiets
![]()
Komt allemaal wel als we gaan samenwonenzonde om nu goede spullen te gaan kopen met huisgenootjes die niet zo goed kunnen koken en maar wat doen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van masterchef juniorquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: