Ik vind ook best dat ze er beter op kunnen uitleggen hoe vaak je het opnieuw moet aanbrengenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaJe betaald er goud geld voor en ze zetten het er ook nog niet eens op dat het minder goed werkt na verloop van tijd
Ja idd zegquote:Op donderdag 18 april 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ook best dat ze er beter op kunnen uitleggen hoe vaak je het opnieuw moet aanbrengen
Ook gewoon best lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd zegHoe veel mensen er niet weten wat die factor nou eigenlijk betekent
Hoe was je dagquote:
Relatief rustig wat wel lekker was. Morgen een drukke dag maar dan gelukkig weekendquote:
Ja begon echt geweldigquote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Relatief rustig wat wel lekker was. Morgen een drukke dag maar dan gelukkig weekend
En die van jou?
En heb je die leuke jongen ook aangesproken of dat niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja begon echt geweldigmaar mijn moeder verpestte mijn humeur
maar ja
En ik kwam een leuke jongen in de bus tegensorry
Dat laatste is altijd fijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja begon echt geweldigmaar mijn moeder verpestte mijn humeur
maar ja
En ik kwam een leuke jongen in de bus tegensorry
Een soort sekte?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Toppie.
Weet je wat ik altijd leuk vind aan die kleine dorpen? was vanavond in Lemelen bij de supermarkt, en het gaat daar allemaal zo heerlijk gemoedelijk.. Nog even lekker met de cassaire en een andere klant staan praten.(doe ik anders nooit..)
Ja we hebben wat gepraat, maar toen moest hij uitstappen. Hij lachte zo liefquote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heb je die leuke jongen ook aangesproken of dat niet?
Jij en je moeder gaan niet altijd goed geloof ik
Wel cool dat je met hem sprakquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja we hebben wat gepraat, maar toen moest hij uitstappen. Hij lachte zo lief
Nee ook nooit geweestik ben een vaderskindje
Gezelligquote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Marco001 het volgende:
Toppie.
Weet je wat ik altijd leuk vind aan die kleine dorpen? was vanavond in Lemelen bij de supermarkt, en het gaat daar allemaal zo heerlijk gemoedelijk.. Nog even lekker met de cassaire en een andere klant staan praten.(doe ik anders nooit..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |