Ja, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op![]()
Alleen zouden ze het wel bij zonnebrand moeten doenDat bederft dan niet echt, maar de werking wordt wel veel minder en dat is voor mensen zoals Stu en ik gewoon gevaarlijk
Zullen we een petitie starten?quote:
Ik haat dit soort lapo huntende kutpostsquote:
Dat was het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat dit soort lapo huntende kutposts
Is appelmoes zo lang houdbaar joh?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verplichtIs eigenlijk ook zo met van die dingen als appelmoes, die hebben ook een houdbaarheid van 5 of 10 jaar ofzo, nou, dat kan echt nog wel een jaartje langer hoor
![]()
Het is meer dat er een datum op móet
![]()
Maar iig bij honing, dat kán niet bederven (tenzij je er met vieze messen of met je vingers in gaat zitten, maar dan moet je dat stukje er maar weer uitscheppen) dus dat hoef je nooit weg te gooien, ook al is het 20 jaar 'over datum'
Dat is het wel. Wat voegt het toe om 'slot' te posten? Geen moerquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat was het nietMaar ik had geen zin mijn bericht af te maken.
Die goedkope meuk wel jaquote:
Inderdaad wel vreemd dat daar geen datum op hoeft te staan. Ik wist ook niet dat het minder werkzaam zou zijn na bijvoorbeeld 1 of 2 jaarquote:
Ik weet het niet, misschien is er een maximum? Of misschien voor de kans dat er nét een keer een pot wel bederft en mensen een schadeclaim kunnen indienen..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terugkomend op appelmoes. Waarom staat er dan maar 4 jaar op een potje als het 10 jaar goed blijft? Zet dan THT 21-4-2023 neer
Ik wist het ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad wel vreemd dat daar geen datum op hoeft te staan. Ik wist ook niet dat het minder werkzaam zou zijn na bijvoorbeeld 1 of 2 jaar
Nooit geweten van appelmoes eigenlijk. Ja, als iets 4 jaar houdbaar is durf ik dat ook nog wel een maand later te eten. Een jaar later denk ik dan weer niet though al is het dan misschien nog best goed aangezien er staat tenminste houdbaar totquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die goedkope meuk wel jaEn het geld voor het meeste blik en pot voer wel
Als je nu dingen kunt kopen waar als datum 2017 op staat, kun je dat in 2018 ook nog wel eten hoor
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geldquote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar iemand merkte het een keer op en toen ging ik er over nadenken en kwam ik inderdaad ook tot de conclusie dat als ik oude zonnebrand gebruikte ik veel sneller een nieuwe laag nodig had dan bij nieuwe
Jup, er zit verschil in tenminste houdbaar tot en te gebruiken totquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten van appelmoes eigenlijk. Ja, als iets 4 jaar houdbaar is durf ik dat ook nog wel een maand later te eten. Een jaar later denk ik dan weer niet though al is het dan misschien nog best goed aangezien er staat tenminste houdbaar tot
Geld is tegenwoordig ook oplichterijquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geld
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichterij ook gewoon eigenlijk voor dat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |