Ja alleen nu wil ik weten wie het is. Maar daar kom ik toch niet achterquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel cool dat je met hem sprak
Jammer dat je het niet zo kunt vinden met je mammie
Dat zou wel eens heel lastig kunnen worden inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen nu wil ik weten wie het is. Maar daar kom ik toch niet achter
En ja is heel vervelend maarja.
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel lastig kunnen worden inderdaad
Fingers crossedquote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzo
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd zegHoe veel mensen er niet weten wat die factor nou eigenlijk betekent
Slaap lekkerquote:
Haha, herkenbaar..quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik het ga aanpakken. Misschien volgende week donderdag dezelfde bus nemen ofzo
Heyquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).
Op zonnebrand staat een potje met een getal er in, meestal '12' of '12m' dat betekent dat de zonnebrand, na openen, nog 12 maanden goed is. Dan moet je hem vervangen i.v.m. verminderde factor. Of er echt een datum op staat weet ik niet, maar na openen heb je nog een jaar om hem op te maken.
quote:
Dan zou ik met factor 1 al absurd lang in de zon kunnen blijven.. Ik verbrand namelijk totaal niet..quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een factor is een vermenigvuldiging van hoelang je in de zon kunt blijven tot je verbrandt. Met factor 10 kun je dus tien keer zolang in de zon blijven als zonder (maar als dat een minuut is, moet je na tien minuten dus weer smeren).
Op zonnebrand staat een potje met een getal er in, meestal '12' of '12m' dat betekent dat de zonnebrand, na openen, nog 12 maanden goed is. Dan moet je hem vervangen i.v.m. verminderde factor. Of er echt een datum op staat weet ik niet, maar na openen heb je nog een jaar om hem op te maken.
Ik verbrand zelfs met factor 50quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik met factor 1 al absurd lang in de zon kunnen blijven.. Ik verbrand namelijk totaal niet..
Poor you..quote:
Ik verbrand altijd. Best wel vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Poor you..
Ik kan me niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst heb gesmeerd.. Vorig jaar met 40graden in Belgie niet, jaren daarvoor in Italië en Monaco e.d. nog nooit.. Moet echt al wel 10 jaar of meer geleden zijn.
Dat is niet zo bestquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
Dit gebeurt mij elke zomer
[ afbeelding ]
Zelf insmeren en dan toch niet overal bijkunnen
Smeer ik je in...quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
Dit gebeurt mij elke zomer
[ afbeelding ]
Zelf insmeren en dan toch niet overal bijkunnen
er is geen site www.ishetalkwartovervier.nl ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja
Maar de echte vraag is:
www.ishetalvijfuur.nl
Nee, ze denken niet met je mee beerquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is geen site www.ishetalkwartovervier.nl ...
echt he.quote:
kersjequote:
Marcoquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:32 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb net ontbeten met een stukje kersenvlaai![]()
Nee dat niet, was niet in huisquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met slagroom?
je moet je naam wel eer aan doen
waarom had je kersenvlaai in huis dan?quote:
Nog over van een feestje afgelopen weekquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom had je kersenvlaai in huis dan?
hoe oud was die dan al?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nog over van een feestje afgelopen week
Kan best wel, mits je het goed gekoeld of in de vriezer bewaart..quote:
kan wel, maar vers is toch lekkerder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kan best wel, mits je het goed gekoeld of in de vriezer bewaart..
Ik maak meestal zelf taart, dus blijft er na die tijd vrijwel niks over.
dit was ook een echte limburgse vlaaiquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, maar vers is toch lekkerder.
maar ja, ben limburger he, ben kieskeurig in vlaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |