Meh, ik heb een raar lichaam, als het te koud is koel ik gigantisch snel af en dan heb ik met 200 meter gigantische kramp in m'n kuiten waar ik nog dagen last van hebquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gewoon doen.. Word je hard van.
Gister biken was wel lekker trouwens.. graad of 14-15, dus lekker in shirt en korte broek.
Moet je morgen werken dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik morgen weer moet werken krijg ik beweging genoeg
Nou vooruit..quote:
Met een de juiste kleding voor het juiste weer en een goede warming up word je wel warm hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik heb een raar lichaam, als het te koud is koel ik gigantisch snel af en dan heb ik met 200 meter gigantische kramp in m'n kuiten waar ik nog dagen last van hebDat is ook de reden dat ik 's winters niet heb gelopen..
Ik kon me warm aankleden wat ik wilde, maar ik verkrampte volledig omdat m'n warming up binnen eigenlijk al binnen 10 seconden buiten al teniet was gedaan, en buiten een warming up had geen zin want ik word niet warm
![]()
Nja, van de winter geprobeerd met een combinatie van beenwarmers, een thermolegging, een winter hardlooplegging en een joggingbroek, en een uitgebreide warming up van 20 minuten, maar toch met 2 minuten buiten volledig afgekoeld en verkrampte kuiten van de kouquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Met een de juiste kleding voor het juiste weer en een goede warming up word je wel warm hoor
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, van de winter geprobeerd met een combinatie van beenwarmers, een thermolegging, een winter hardlooplegging en een joggingbroek, en een uitgebreide warming up van 20 minuten, maar toch met 2 minuten buiten volledig afgekoeld en verkrampte kuiten van de kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit heb ik al heel lang hoor, ook dat ik kranten liep, dan ben je gewoon een uur lang aan het rennen en vliegen, en dan kwam ik weer thuis en als ik dan weer ging slapen werd ik níet meer vanzelf warm.. Ik móest een kruik mee in bed anders lag ik 2 uur later nog steeds te bibberen.. Ik ben dan echt een ijsklompje all overWas vriendje ook nooit zo blij mee als hij er was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar dit heb ik al heel lang hoor, ook dat ik kranten liep, dan ben je gewoon een uur lang aan het rennen en vliegen, en dan kwam ik weer thuis en als ik dan weer ging slapen werd ik níet meer vanzelf warm.. Ik móest een kruik mee in bed anders lag ik 2 uur later nog steeds te bibberen.. Ik ben dan echt een ijsklompje all overWas vriendje ook nooit zo blij mee als hij er was
zou ess wel opwarmen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij deed het ook welquote:Maar hij was altijd zo verscheurd als ik weer thuiskwam, aan de ene kant blij dat ik er weer was, aan de andere kant 'KOOOOOOUUUUD!'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
verscheurdquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed het ook welMaar hij was altijd zo verscheurd als ik weer thuiskwam, aan de ene kant blij dat ik er weer was, aan de andere kant 'KOOOOOOUUUUD!'
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jaquote:Aan de ene kant blij me te zien en lekker met me willen knuffelen, aan de andere kant wist hij dat ik zó verschrikkelijk koud zou zijn dat hij me eigenlijk niet wilde aanraken
![]()
wat een hommoquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAan de ene kant blij me te zien en lekker met me willen knuffelen, aan de andere kant wist hij dat ik zó verschrikkelijk koud zou zijn dat hij me eigenlijk niet wilde aanraken
![]()
Nja, ik kan écht heel erg koud wordenquote:Ik denk wel eens dat het niet gezond is
Eigenlijk zou ik eens mijn temperatuur dan moeten opmeten
Essnhills, the icequeen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik kan écht heel erg koud wordenIk denk wel eens dat het niet gezond is
Eigenlijk zou ik eens mijn temperatuur dan moeten opmeten
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Op zulke momenten wel jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
die kende ik nog nietquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nu welquote:
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Cool, en makkelijk te onthouden..
P-
P+
Wat een **** weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk het..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het nietP+
1 spatieP+
2P+
3MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ess heeft een pagina met geheime emicoonsquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, er moeten alleen wel spaties achter, anders doen ze het niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Xeor het volgende:
Wat een **** weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: